Gå til innhold

Ville du antatt dette var bare prat og søkt hjelp til å løse problemet annet sted?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ei venninne som bor i samme blokk og hun lovte å hjelpe meg med et problem med en annen student i kollektivet jeg bor i. Hun det gjelder bråker og forsøpler i leiligheten vi deler, men det er altså ikke nok at bare jeg sier ifra om problemet. Andre må være tilstede og gi vitnebeskrivelse på hva som skjer for at de skal ta tak i problemet med hun som forsøpler. De andre i kollektivet bryr seg ikke og fokuserer mer på sitt eget og holder seg på sine rom. Men hun venninna mi lovde da at hun skulle stille opp, og jeg har spurt når hun kunne komme og sitte i stua hos meg for å observere forsøplinga. Men jeg får jo aldri noe svar og tidspunkt til tross for at hun selv foreslo dette. 

Jeg føler nå at jeg igrunn bare kan anse det som tomt prat og må finne en annen løsning på problemet med noen andres hjelp. Ikke kan jeg sitte og filme hun som lager problemet, det blir vel ikke sett på som bevis nok og er vel ulovlig å gjøre også.

Men hun venninna mi, ja jeg føler på at jeg må bare slutte å vente på handling bak orda. Det er ikke første gang og heller ikke unikt. Det har vært lignende lovnader hele tiden jeg har kjent henne.

Enig? Skal jeg bare slutte å vente på at hun stiller opp? Jeg har alltid stilt opp for henne, døgnet rundt og fikset mye hun ikke har villet ta tak i selv.

Anonymkode: 72b12...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kontakt heller huseier. Venninnen din har ingen makt i denne situasjonen. 

Anonymkode: c5db3...23a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kontakt heller huseier. Venninnen din har ingen makt i denne situasjonen. 

Anonymkode: c5db3...23a

Hun har makt som vitne da hun oogså bor i samme blokk og i et bofelleskap. Det har huseier sagt. Huseier sier det er ikke nok at bare jeg klager og sier ifra. Bare 1 person som klager betyr at de ikke gjør en dritt.

Anonymkode: 72b12...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...