Gå til innhold

Liten lek.. Si hvorfor du misliker den personen du liker minst her i verden, men si også én positiv ting om han/hun.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Athena Catalina

Jeg misliker personen fordi denne personen ødela barndommen og ungdomstiden min.

En positiv ting er at denne personen ikke er en del av livet mitt lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker personen fordi han nærmest tok liv av meg (bokstavelig talt), og han ødela mange år for meg. 

Positivt om han er at han er dårlig til å skjule spor, så han ble tatt av politiet og outet av venner (som endelig begynte å tro på meg, etter lang tid med dritt). 

Nei, vet ikke, har vel kanskje ikke så mye positiv å si om han når jeg tenker meg om. Han kan være morsom da når det passer han. 

Anonymkode: 2e0ac...774

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker personen fordi hun er en scammer. Hun ansetter folk som hundetrenere under seg, men de har bare ENK og kaller inn til møter her og der over Zoom uten at det er avtalt. Hun favoriserer ulike hundetrenere og lager dårlig stemning. Hun opphøyer seg selv ved å åpent si at hun er synsk og kan snakke med hunder. Jeg hater henne.

Men hun er veldig flink på hundespråk og flink til å smile, ha karisma og tiltrekke seg folk. 

Anonymkode: 3f64f...487

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker henne fordi hun er en narsissist som elsker å nære på andre (meg da vi var yngre) ved å skyve meg ned så hun kunne skinne.

En positiv ting? Hun er utrolig gøyal på fest når hun er i det riktige humøret (dvs får all den oppmerksomheten hun ønsker).

Anonymkode: 30aff...47e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er flere jeg ikke synes noe om, men jeg har ikke noe ønske om å skrive noe om de på KG. Alle har sine positive sider såklart. De er jo mennesker de også.

Anonymkode: cfa4f...013

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Greier du det?

Anonymkode: 6b746...751

Hvorfor 🙄🥱

Anonymkode: eb3fe...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker en person minst fordi hun legger seg etter min mann. Det positive med henne er at hun har god smak. 

Anonymkode: 3ce0b...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker han pga hans narsissistiske væremåte. Og at han har mishandlet flere i min nærmeste familie, både fysisk og psykisk.
Positive er at uten han hadde jeg hatt en niese mindre. 
 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg misliker personen fordi hun er en scammer. Hun ansetter folk som hundetrenere under seg, men de har bare ENK og kaller inn til møter her og der over Zoom uten at det er avtalt. Hun favoriserer ulike hundetrenere og lager dårlig stemning. Hun opphøyer seg selv ved å åpent si at hun er synsk og kan snakke med hunder. Jeg hater henne.

Men hun er veldig flink på hundespråk og flink til å smile, ha karisma og tiltrekke seg folk. 

Anonymkode: 3f64f...487

Maren fra nrk?

Anonymkode: 350b8...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker henne fordi hun uten å kjenne meg (vi jobbet sammen i 2 uker) har valgt å sette en hel bygt mot meg i en periode ved å spre grove løgn. Jeg sliter fremdeles med ensomhet og anonyme hatmeldinger. 
 

Det positive med henne er at jeg egentlig tror hun er ei ok dame, hadde hun bare fått opp selvtilitten sin og innsett det selv, hadde hun kanskje sluppet å tråkke ned så hardt på andre.

Anonymkode: df914...377

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Greier du det?

Anonymkode: 6b746...751

Hun er en sjalu og smålig kontrollerende dame som grein seg til at jeg skulle få sparken midt i koronakaoset i 2020. Det positive med henne er at jeg er mer talentfull enn henne. Og hun er feminist og det er jo bra.

Anonymkode: b4dbe...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen min som bare reiste fra meg da jeg lå på sykehus etter ulykke. Dukket opp igjen etter noen uker og trodde seriøs jeg vil fortsette forholdet. Var mange andre ting men denne var dråpen.

Positiv? Han hadde stor og fin pikk som han var flink til å bruke.

Anonymkode: 7d413...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker slike negative tråder.

Det jeg liker er at jeg kan klikke meg ut, og ikke komme tilbake igjen.

Anonymkode: d27f4...9f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personen har alle de mest kontroversielle tankene som finnes; Pro Trump, Pro Putin, Anti LGBTQ+, Anti Vaxx, Pro-life etc… Henger på alle slags konspirasjon-nettsider.

Blodet mitt virkelig koker når jeg ser denne personen, og jeg har bokstavligtalt forlatt et rom pga. denne personen, for jeg ikke taklet å høre på hvor fantastisk de nye reglene for abort i USA er.

Positivt: personen er alltid glad, smiler og hilser.

Anonymkode: 8f333...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 hours ago, AnonymBruker said:

Maren fra nrk?

Anonymkode: 350b8...498

Nei, Sørlandet.

Anonymkode: 3f64f...487

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Misliker henne fordi hun er en narsissist som elsker å nære på andre (meg da vi var yngre) ved å skyve meg ned så hun kunne skinne.

En positiv ting? Hun er utrolig gøyal på fest når hun er i det riktige humøret (dvs får all den oppmerksomheten hun ønsker).

Anonymkode: 30aff...47e

Si det til ho,  la henne vite hvordan hun er!!

Anonymkode: 8569c...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det negative: personen mobbet meg hver dag fra starten på barneskolen helt til slutten av videregående.

Det positive: han fikk kreft som ikke ble oppdaget før det var for sent.

Anonymkode: 945fc...d13

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personen er en ex som har tatt kontakt i flere år..tror han er narsississt, lar meg ikke være i fred...selv når personen ikke får svar...positivt er....flink til å få kontakt med andre

Anonymkode: 8569c...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...