Gå til innhold

Inspirert av hun som var sjalu på stedatter og sviktet henne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Disclaimer:  ikke fordøm meg, ikke skriv at dette er trolle tråd. 

Det var jo sykt tilfellet, men jeg kjente meg igjen til bare viss grad. 

Jeg har også problemer med at jeg blir sjalu. Det har noe med dårlig selvtillit å gjøre. Jeg var flinkere og hadde bedre utseende enn mange i familie og venninner, men de har kommet lengre enn meg i livet. 

Jeg er derfor gift med en velstående mann og jeg er relativt ung. Jeg blir også sjalu av hans datter. 

Datteren har utsende, er populær og jeg vet at mannen vil velge henne hvis han måtte velge mellom oss. 

Jeg bare spør hvordan takler jeg sånne følelser?  Det er slitsomt å gå rundt å være sjalu. 

Anonymkode: e14f5...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så klart vil faren alltid velge barnet sitt fremfor degn, noe annet ville bare vært veldig galt

Anonymkode: cbd06...8bf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo barnet hans. Han velger deg fordi han synes du vil være en ressurs i hennes liv. Noe annet hadde gjort han til en kjip forelder. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve å få henvisning til psykolog (avtalespesialist). Det er veldig usunt å ha et slikt forhold til sin nærmestes barn. 

Anonymkode: 0c7b9...128

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du kan jo prøve å få henvisning til psykolog (avtalespesialist). Det er veldig usunt å ha et slikt forhold til sin nærmestes barn. 

Anonymkode: 0c7b9...128

Psykolog vil jeg unngå. 

Anonymkode: e14f5...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har giftet deg med en velstående mann, så betaler han sikkert gladelig psykologutgiftene så du få mulighet til å rydde opp i noe som ellers sannsynligvis vil ødelegge for deg og dere. Og vil han ikke betale, så betal selv. Du får neppe noen henvisning til offentlig psykolog for dette. Du har bevisst valgt en velstående mann fordi det var så viktig for deg, dumt hvis han skulle velge deg bort fordi du er sjalu. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Psykolog vil jeg unngå. 

Anonymkode: e14f5...78e

Da vil du ikke bli bedre da. 

Anonymkode: 0c7b9...128

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg bare spør hvordan takler jeg sånne følelser?  Det er slitsomt å gå rundt å være sjalu. 

Anonymkode: e14f5...78e

Det er dette en psykolog kan hjelpe deg med, for det vil trenge flere samtaler, mer inngående kjennskap til deg som person og ditt liv, og mer tidsbruk totalt enn det noen her kan stille opp med.

Anonymkode: 1f232...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Psykolog vil jeg unngå. 

Anonymkode: e14f5...78e

Gjør det for din stedatters skyld❤️

Anonymkode: 33199...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...