Gå til innhold

Vi som støtter utfallet av Depp rettssaken

Raven.Writingdesk

Anbefalte innlegg

Gjest Hoppetau

Da var anken til Amber også kommet inn så jeg. Noen som har fått med seg hva de har valgt å dra frem? 

Kjenner motivasjonen min til flere times lange podkaster om tema er dalende, men vil gjerne ha med meg essensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@Hoppetau
Den er visstnok på 68 sider.

https://www.virginiadefamationlawyer.com/wp-content/uploads/sites/53/2022/11/2022-11-23-Heard-Brief-of-Appellant-VCA.pdf

Saken skulle aldri ha kommet foran retten, retten skulle ha avvist en rekke ting ifra Depp, rettssaken skulle ha vært i kalifornia, retten tok ikke hensyn til ting, retten tok ikke UK saken med i beregningen osv.

Blir som ett hagleskudd der dem håper at noe treffer.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duraton skrev (3 timer siden):

@Hoppetau

https://www.virginiadefamationlawyer.com/wp-content/uploads/sites/53/2022/11/2022-11-23-Heard-Brief-of-Appellant-VCA.pdf

Saken skulle aldri ha kommet foran retten, retten skulle ha avvist en rekke ting ifra Depp, rettssaken skulle ha vært i kalifornia, retten tok ikke hensyn til ting, retten tok ikke UK saken med i beregningen osv.

Jeg har en stygg mistanke om at de:

a) Skyter med løskrutt.

b) Ikke hadde truffet en låvedør på en halvmeters avstand

c) Både a) og b).

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau
Duraton skrev (På 6.12.2022 den 19.30):

@Hoppetau

Puh. Ja, der var mange sider med påstander ja. Ikke et par korte og konsise punkter de tydelig kan vise til som feil, men et angrep på hele saken i bunn og grunn. I mitt hode tyder det på at det er lite konkret å ta tak i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

totti_1 skrev (7 minutter siden):

Dama hadde 0 sjanse og tok tapet. Deilig.

Tenker det er over..men så skal vel en bok komme etterhvert, og der kommer vel noen drypp fremover om ymse.

Selv om rettsakene er over, så blir det nok ikke knyst fra Amber Heard fremover, i en eller annen form vil det nok komme noe.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau

Jeg ønsket anken. Ville gjerne fått det svart på hvitt enda en gang at det ikke var gjort noen feil. Nå får hun fortsette å fremstå som den sårede kvinnen som bare ikke maktet en ny runde i retten. 

Jeg tipper det handler om økonomi. At det er noe i den forsikringssaker hun har gående, og at de ikke betaler og at hun derfor var nødt til å godta en avtale og redusere utgiftene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duraton skrev (13 minutter siden):

Så dommen blir satt til side og er ikke gyldig. 
Blir ikke dette ett vinn for AH?

Jeg vil si ja og nei. Hun har sluppet å innrømme skyld jfr uttalelsene om at hun 'endelig har fått fred som er det eneste hun har ønsket de siste årene'. Samtidig har Depp fått fortalt sin side av saken offentlig, som er det eneste han har ønsket så sånn sett er det en seier for ham. 

Juridisk har vi kanskje ikke fått en 100% avklaring, men det hadde jeg i utgangspunktet ikke forventet at vi skulle få heller, all den tid ingen andre enn de to vet nøyaktig hva som har foregått. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau
Duraton skrev (4 timer siden):

Så dommen blir satt til side og er ikke gyldig. 
Blir ikke dette ett vinn for AH?

Nei, det betyr at hun godtar dommen og har inngått en avtale med Depp ang betaling for å droppe anken. 

Dommen er gyldig og ankes ikke. De har privat blitt enige om betalingen. Jeg antar vi ikke får vite innholdet i avtalen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
grønnball skrev (3 timer siden):

Ja, dere er vel fornøyde med helten deres nå.

Så klart er man fornøyd når en uskyldig mann nå forhåpentligvis er ferdig med denne saken. Får håpe Amber klarer å la saken ligge,men har mine tvil på at dette er siste man hører fra henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (På 19.12.2022 den 20.59):

Tenker det er over..men så skal vel en bok komme etterhvert, og der kommer vel noen drypp fremover om ymse.

Selv om rettsakene er over, så blir det nok ikke knyst fra Amber Heard fremover, i en eller annen form vil det nok komme noe.

Tror jeg ikke. 

Hun må nok ha skrevet under en idiotsikker avtale for å få dette forliket. Hvis hun da bryter den avtalen, kan han kreve resten av summen. Teamet til JD hadde ALDRI latt henne få en slik avtale uten at den inneholdt mamge krav fra han side.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Flettfrid said:

Tror jeg ikke. 

Hun må nok ha skrevet under en idiotsikker avtale for å få dette forliket. Hvis hun da bryter den avtalen, kan han kreve resten av summen. Teamet til JD hadde ALDRI latt henne få en slik avtale uten at den inneholdt mamge krav fra han side.

Hun var visstnok på instagram og skrev til sine følgere at avtalen la ingen begrensninger på hva hun kunne si eller ikke. 
Og det er snakk om bok, hvor hun skal endelig skal kunne få sagt sin sannheten uten å bli avbrutt, eller noe slikt.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse
Gjest Ramona1970

Jeg har en venninne som er helt overbevist om at det er JD som er syndebukken og at AH er bare en av de kvinnene som aldri blir hørt. Hun "kjenner hans type", han er rik og berømt og slipper unna osv. Og så sender hun meg podcaster med feminister som prater om saken som "bevis" på det..... Jeg fikk ikke svar da jeg ba henne høre på opptakene av deres private samtaler, der det er AH som hele tiden går på JD og aldri lar han få fred og beskylder han for å være feig og stikke av....

Det er så frustrerende...og hun er ellers oppegående. Jeg kan ikke for mitt bare liv se denne "typen" i JD som skal være en konemishandler. 

Jeg hadde bare behov for å lufte frustrasjonen med noen som deler synet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramona1970 skrev (På 4.2.2023 den 20.57):

Jeg har en venninne som er helt overbevist om at det er JD som er syndebukken og at AH er bare en av de kvinnene som aldri blir hørt. Hun "kjenner hans type", han er rik og berømt og slipper unna osv. Og så sender hun meg podcaster med feminister som prater om saken som "bevis" på det..... Jeg fikk ikke svar da jeg ba henne høre på opptakene av deres private samtaler, der det er AH som hele tiden går på JD og aldri lar han få fred og beskylder han for å være feig og stikke av....

Det er så frustrerende...og hun er ellers oppegående. Jeg kan ikke for mitt bare liv se denne "typen" i JD som skal være en konemishandler. 

Jeg hadde bare behov for å lufte frustrasjonen med noen som deler synet mitt.

Enig med deg.

De som støtter henne har tydeligvis ikke sett rettsaken. 

Helt tåpelig at noen feminister skal støtte henne uansett. 

Viss folk gidder å sette seg inn i den saken så er veldig tydelig at det var hun som var abuseren i forholdet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...