AnonymBruker Skrevet 3. november #81 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (På 30.7.2022 den 23.58): Min søster er frisør og sverger til Sunsilk. Hva er egentlig "frisørshampoo"? At det selges hos en frisør gjør jo ikke produktet bedre. De lever jo bare av å selge det. Anonymkode: 0d8f9...0de Jeg har ekstremt tykt og tungt hår den shampoen som gjør håret lettest og greiest å ha med å gjøre er Sunsilk. Har prøvd noen fra frisørsalongen, det var som å ha lim i håret, det ble skikkelig tungt og ekkelt. Har også prøvd Rituals som mange skryter av uten at jeg ble imponert. Anonymkode: be2f2...3bc
AnonymBruker Skrevet 3. november #82 Skrevet 3. november Jeg har brukt frisør shampoo siste årene. Alltid sunt og fint hår. Ikke tør hodebunn. Prøvde den nye til fructis med keratin. Tørt hår og flass i hodebunnen.. Har brukt den i en måned nå, fortsatt ingen bedring. Anonymkode: 47f72...72b 1
loloOG Skrevet 3. november #83 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har brukt frisør shampoo siste årene. Alltid sunt og fint hår. Ikke tør hodebunn. Prøvde den nye til fructis med keratin. Tørt hår og flass i hodebunnen.. Har brukt den i en måned nå, fortsatt ingen bedring. Anonymkode: 47f72...72b
loloOG Skrevet 3. november #84 Skrevet 3. november Keratin er et protein. Hvis du har sunt og fint så er det noe du ikke trenger. Hvis du får for mye protein i håret, kan det bli stivt, tørt og sprøtt, og lettere knekke. Kan til og med miste elastisitet. Håret er dødt protein. Det beste du kan gi er fuktighet. Og lukke det inn med en leave in conditioner etter dusjen for å stenge den fuktigheten inne. Jeg anbefaler redken 25 one united. Og når håret tørt, en olje som stenger fuktighetet fra å renne ut av tuppene. Og dette må være en god olje, slik at den går inn i håret å fukter. En dårlig olje legger seg bare på utsiden å gjør håret ditt fett
loloOG Skrevet 3. november #85 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har ekstremt tykt og tungt hår den shampoen som gjør håret lettest og greiest å ha med å gjøre er Sunsilk. Har prøvd noen fra frisørsalongen, det var som å ha lim i håret, det ble skikkelig tungt og ekkelt. Har også prøvd Rituals som mange skryter av uten at jeg ble imponert. Anonymkode: be2f2...3bc Hva var det du prøvde hos frisøren som ikke funket? Shampoer du to ganger? Hvor lenge har du i balsam? Du har tykt hår men er selve hårstrået tynt, medium, eller grovt? Har du bølger eller krøller?
AnonymBruker Skrevet 3. november #86 Skrevet 3. november loloOG skrev (7 minutter siden): Hva var det du prøvde hos frisøren som ikke funket? Shampoer du to ganger? Hvor lenge har du i balsam? Du har tykt hår men er selve hårstrået tynt, medium, eller grovt? Har du bølger eller krøller? Husker ikke merkene, er noen år siden nå. Men har kun gått for anbefalinger fra frisører. Har tykke, grove, bølgete hårstrå og mye av de. Anonymkode: be2f2...3bc
loloOG Skrevet 3. november #87 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Husker ikke merkene, er noen år siden nå. Men har kun gått for anbefalinger fra frisører. Har tykke, grove, bølgete hårstrå og mye av de. Anonymkode: be2f2...3bc Når du har grovt hår burde du gå for noe som sier fuktighet, hydrerende. Grovt hår klarer å håndtere tung næring. Du må gjerne ta hårtestesten. https://live-love-locks.com/pages/main-optin-tt Han har en egen salong hvor han kun fokuserer på hår, og forståelse på åssen det fungerer. Han leverer ut produkter til kunder å samler informasjon utifra åssen alle opplever produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå