Gå til innhold

Korona kan gi hårtap og redusert sexlyst også nå?😳


Gjest Warrior

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/9K5Qlq/ny-studie-corona-kan-gi-haartap-og-redusert-sexlyst

Enda en grunn til at jeg ikke vil ha korona. Selv om det er liten sjans for å få hårtap og redusert sexlyst etter en korona sykdom så er jo sjansen der. Jeg vil ikke miste det fine håret mitt og ikke minst vil jeg beholde sexlysten og fortsette å nyte sex like mye som jeg gjør.

Gjør i alle fall mitt beste med å unngå viruset. Munnbind i butikkene, god håndhygiene, for min del unngå kollektiv transport siden jeg har lappen og egen bil, ikke for mye reising dette året, passe på at folk jeg møter er frisk/ikke har symptomer. Hva mer kan man gjøre. 

Jeg vil ikke ha long covid og alle plager det kan gi og er så redd for å få det. Blir så sint på korona viruset. Hvorfor i all verden skal det gi hårtap og redusert sexlyst? 

Hva tenker dere om at korona kan gi redusert sexlyst og hårtap? Er jeg den eneste som er redd for det eller det flere? 

Hvorfor kan ikke hele verden gå sammen så koronaviruset kunne forsvinne helt? I alle fall så det kunne blitt lite av det over hele verden.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ikke noe som bekymrer meg.

Vi kan ikke slå viruset ned fordi det ikke er mulig å stenge alt og isolere alle lenge nok.

Sykdom og død er en naturlig del av å være menneske.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårtap er sikkert bare gode gamle telogen effluvium, som er en helt vanlig stressreaksjon fra kroppen sin side.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner det merkelig at det ikke snakkes et ord om psykisk helse i denne artikkelen. Har de tatt i betraktning hvordan det massive hysteriet påvirker psyken til folk? 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for helseskadelig innhold, spekulasjoner, brudd på retningslinjene for koronarommet og avsporinger. 

- Matas, mod. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redusert sexlyst og hårtap kan komme av de fleste sykdomsforløp pga stress. Er ikke bekymra. Du som sliter sånn med frykt for covid-19 burde kanskje ikke lese så mye om slike ting ❤️

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du leser litt rundt omkring, så finner du så mange artikler om ulike områder som korona påvirker.
Tror snart alle områdene er dekket og skremselspropagandaen har nådd nye høyder. 
Litt alternative medier er nok der du bør undersøke for å få et mer nyansert bilde av sakene som kommer frem.

Så ville ikke bekymret meg alt for mye om dette og heller fokusert på å ha gode dager enten ute eller inne :)
 

Endret av missbluebird
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...