Gå til innhold

Er telletråder bare flaut eller faktisk morsomt?


AnonymousBruker

Anbefalte innlegg

Jeg personlig liker å svare og pusle med telletråder, for å få tiden til å gå da jeg har et lite liv, men ser det er mange som hater på "oss" og kaller oss "nørder". Burde kanskje ikke ta alt så personlig, men er man det, og er det nødvendigvis noe negativt? Hvorfor skal de "haterne" eller dere som ikke liker telletråder ødelegge/avbryte tellingene eller kommentere nedlatende greier? Hvis de eller dere ikke vil ha noe med det å gjøre, er det vel like greit å bare ignorere det og la oss som faktisk "gidder", få fortsette å drive med det...

^Upopulær eller tullete mening?👀

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymousBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg personlig liker å svare og pusle med telletråder, for å få tiden til å gå da jeg har et lite liv, men ser det er mange som hater på "oss" og kaller oss "nørder". Burde kanskje ikke ta alt så personlig, men er man det, og er det nødvendigvis noe negativt? Hvorfor skal de "haterne" eller dere som ikke liker telletråder ødelegge/avbryte tellingene eller kommentere nedlatende greier? Hvis de eller dere ikke vil ha noe med det å gjøre, er det vel like greit å bare ignorere det og la oss som faktisk "gidder", få fortsette å drive med det...

^Upopulær eller tullete mening?👀

Enig, hater når noen saboterer. Pleier å bare ignorere dem.

Synes telletrådene er morsomme og hyggelige, fine å ha 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Enig, hater når noen saboterer. Pleier å bare ignorere dem.

Synes telletrådene er morsomme og hyggelige, fine å ha 😊

Takk! Da er jeg ikke den eneste!🤪

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymousBruker skrev (1 minutt siden):

Takk! Da er jeg ikke den eneste!🤪

Det er du ikke😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er fordi trådene tidvis spammer ned "nylig aktivitet" eller "dette snakker vi om nå". Kombinert med at trådene er - for meg og de fleste andre - hinsides poengløse, så kan jeg forstå at noen blir irritert. Tenker da spesielt på trådene hvor dere bare skriver et tall 1 høyere enn det forrige, vanskelig å skjønne hva voksne mennesker kan få ut av det.

Anonymkode: 84e67...5ad

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri tenkt at det er «flaut», men når jeg ser alle disse telletrådene så må jeg innrømme at jeg får en tre sekunders tanke hvor jeg undrer på hvordan det er mulig å ha interesse for å delta i disse trådene. Jeg klør meg i hodet og lurer oppriktig, for jeg skjønner virkelig ikke greia. Men så scroller jeg videre og tenker ikke mer på det🤷‍♀️

Anonymkode: ebbb1...c46

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tipper det er fordi trådene tidvis spammer ned "nylig aktivitet" eller "dette snakker vi om nå". Kombinert med at trådene er - for meg og de fleste andre - hinsides poengløse, så kan jeg forstå at noen blir irritert. Tenker da spesielt på trådene hvor dere bare skriver et tall 1 høyere enn det forrige, vanskelig å skjønne hva voksne mennesker kan få ut av det.

Anonymkode: 84e67...5ad

Ja det er veldig veldig rart å forstå seg på🤔

Anonymkode: ebbb1...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har aldri tenkt at det er «flaut», men når jeg ser alle disse telletrådene så må jeg innrømme at jeg får en tre sekunders tanke hvor jeg undrer på hvordan det er mulig å ha interesse for å delta i disse trådene. Jeg klør meg i hodet og lurer oppriktig, for jeg skjønner virkelig ikke greia. Men så scroller jeg videre og tenker ikke mer på det🤷‍♀️

Anonymkode: ebbb1...c46

Jeg teller delvis for å få tiden til å gå, delvis fordi enkelte av telletrådene kan være litt sosiale og delvis fordi jeg har lyst til å skrive innlegg, men ikke har noe fornuftig å skrive. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det er veldig veldig rart å forstå seg på🤔

Anonymkode: ebbb1...c46

Neida. De blir likes av det. Likes er som heroin for veldig mange mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tipper det er fordi trådene tidvis spammer ned "nylig aktivitet" eller "dette snakker vi om nå". Kombinert med at trådene er - for meg og de fleste andre - hinsides poengløse, så kan jeg forstå at noen blir irritert. Tenker da spesielt på trådene hvor dere bare skriver et tall 1 høyere enn det forrige, vanskelig å skjønne hva voksne mennesker kan få ut av det.

Anonymkode: 84e67...5ad

Jeg skjønner den altså, men samtidig så er det det å kunne gjøre det som gir mening, og ikke nødvendigvis det som faktisk blir skrevet. Kanskje enda en upopulær mening, men tror man kan føle på noe fellesskap ved å bare vite at man kan sosialisere seg ved å da ikke sette lista for høyt (at man kommuniserer "uten ord" 🤷🏽‍♀️).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telle-trådene er i alle fall ett MYYYEE bedre tidsfordriv, enn folk som henger under "rampelys"-delen av Kvinneguiden. 

Å lese hver eneste bokstav om tåpelige "kjendiser" og så skrive side opp og side ned angående det tullet der. Takk Gud for alle telle-trådene, sier nå jeg i alle fall. 

:hoppendeglad: 

Anonymkode: 40ff2...b96

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke tenke meg noe mer meningsløst enn telletråder, men folk må da få bruke tiden sin på det de vil.

Anonymkode: 42b53...174

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Telle-trådene er i alle fall ett MYYYEE bedre tidsfordriv, enn folk som henger under "rampelys"-delen av Kvinneguiden. 

Å lese hver eneste bokstav om tåpelige "kjendiser" og så skrive side opp og side ned angående det tullet der. Takk Gud for alle telle-trådene, sier nå jeg i alle fall. 

:hoppendeglad: 

Anonymkode: 40ff2...b96

Haha, ja! Holder meg langt unna de trådene hvor konkrete ting eller personer blir tråkket ned på som gjørme. Kommer meg alltid tilbake til disse meningsløse, men også morsomme telletrådene.🙃 Her blir i hvert fall ingen hengt ut - tror det er det beste...

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymousBruker skrev (9 minutter siden):

men tror man kan føle på noe fellesskap ved å bare vite at man kan sosialisere seg ved å da ikke sette lista for høyt (at man kommuniserer "uten ord" 🤷🏽‍♀️).

Akkurat dette er kanskje det eneste som kunne vært litt forståelig, et fellesskap ved å kommunisere uten ord🙂

Anonymkode: ebbb1...c46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, A-hunter said:

Neida. De blir likes av det. Likes er som heroin for veldig mange mennesker.

Det å skrive i telletråder er den minst effektive måten å få likes på. Om man ønsker flest mulig likes så bør mans skrive på Rampelys og det er godt mulig at en del som skriver der gjør det nettopp for å få likes.

Anonymkode: 49c22...386

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tipper det er fordi trådene tidvis spammer ned "nylig aktivitet" eller "dette snakker vi om nå".

Anonymkode: 84e67...5ad

Dette var vel mer et problem for en del år siden da det var mye telling på forumet. Nå er jo telltrådene nærmest døde.

Anonymkode: 0fac1...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mer flaut at noen heller vil telle enn å bryne hodet på tankevirksomheter som varer mer enn 0,000000000000001 sekund.  Hvorfor finnes det ikke gjetteleker og sånt her?

Anonymkode: b32b1...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Mer flaut at noen heller vil telle enn å bryne hodet på tankevirksomheter som varer mer enn 0,000000000000001 sekund.  Hvorfor finnes det ikke gjetteleker og sånt her?

Anonymkode: b32b1...863

du kan vel starte noen sånne tråder da, hvis du er interessert? 

:bolledeig: 

Anonymkode: 40ff2...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt flaut. Tenker at de høster likes fordi at det er så viktig for dem.

Anonymkode: b703b...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...