Gå til innhold

Hva er det menn får ut av å rakke ned på kvinner over 30 egentlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Det er jo sannheten, alderdom er ekte. Dere blir rynkete og fæle i 30+ alderen!

Anonymkode: 0a951...302

Å? Hvor er rynkene mine da? Jeg er 34 og har ikke antydning til det engang. Tror ikke du beveger deg utafor døra og ser folk.

Anonymkode: 118a3...09b

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tja, dette kan vel være en sannhet med modifikasjoner. Eller de kan ende opp som single mødre på tinder på jakt etter en som kan forsørge henne og ungen(e). 

Jeg har ikke behovet for å rakke ned på kvinner over 30. Eksen min var 6 år eldre enn meg og over 30 da vi ble sammen. 

Når det er sagt. De som eksplisitt har behov for å rakke ned på kvinner over 30 er vel manneversjonen av de bitre feministene som mener at alle menn som er uenig med dem er incel og taper. 

Anonymkode: df3c0...0f1

Ja, det er jo selvsagt en generalisering.

Men selv er jeg 38 år og har draget som aldri før, også på altfor unge menn. 

Du virker litt bitter selv når du tror det å kalle noen en incel bare handler om å være uenig, du skjønner vel at det var en grov forenling av saken?

Anonymkode: 5693f...86c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Det er jo sannheten, alderdom er ekte. Dere blir rynkete og fæle i 30+ alderen!

Anonymkode: 0a951...302

Helt ærlig så syns jeg kvinner oftest holder seg bedre og lenger enn de fleste menn. Still opp en skoleklasse på 15-20 års jubileum . De fleste mennene har forfalt mere . Mange kvinner i 40-50 årene kan velge både 20 år opp og ned på alderskalaen, å har dermed et veldig bredt utvalg . Det er som en uskreven regel at kvinner må «jobbe « på for å holde seg attraktive , mens mange menn tillater seg å fallere . Men de skal likevel kommentere på at kvinnene har blitt eldre og mindre attraktive . Men ser de seg i speilet,  ser de at alderen har «rammet « dem og 🤓

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det er jo selvsagt en generalisering.

Men selv er jeg 38 år og har draget som aldri før, også på altfor unge menn. 

Du virker litt bitter selv når du tror det å kalle noen en incel bare handler om å være uenig, du skjønner vel at det var en grov forenling av saken?

Anonymkode: 5693f...86c

Nå snakket jeg om de som kaster  incel rundt som en fornærmelse og begrep uten faktisk å vite hva det innebærer. Ikke de som beskriver en faktisk incel. 

Det er forskjell på bitter og irritert. Men ja, jeg skal innrømme at jeg tidvis har blitt litt irritert på de som bare kaster ut skjellsord og fornærmer andre uten å faktisk klare å diskutere, eller debattere en sak. 

Men det er kanskje ikke annet å forvente på KG. 

Anonymkode: df3c0...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiren skrev (9 minutter siden):

Min teori er at damer over 30 fremdeles er attraktive men med mye lavere bullshit-toleranse enn yngre. Dermed føler kanskje noen menn at disse "må jekkes ned" og ta til takke med en dårligere mann enn den de ønsker. Noe de gjerne gjorde før. Da de var yngre og usikre. 

Det er nettopp det der. Ung og usikker. Kvinner blir mere sikre på seg selv og mere erfarne med alderen. I midten av 20 årene har de fått nok bullshit og det sier de tydelig i fra om. Det tåler ikke disse mennene og begynner å kalle dem sure feminister,lite attraktive osv... 

Anonymkode: 118a3...09b

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå snakket jeg om de som kaster  incel rundt som en fornærmelse og begrep uten faktisk å vite hva det innebærer. Ikke de som beskriver en faktisk incel. 

Det er forskjell på bitter og irritert. Men ja, jeg skal innrømme at jeg tidvis har blitt litt irritert på de som bare kaster ut skjellsord og fornærmer andre uten å faktisk klare å diskutere, eller debattere en sak. 

Men det er kanskje ikke annet å forvente på KG. 

Anonymkode: df3c0...0f1

Her på KG har det opp gjennom årene vært innom menn som til de grader med rette kan kalles incel. Du får bare sitte der og være fornærmet. 

Anonymkode: 770fb...12a

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Du virker litt bitter selv når du tror det å kalle noen en incel bare handler om å være uenig, du skjønner vel at det var en grov forenling av saken?

Anonymkode: 5693f...86c

Jeg er enig med vedkommende du kommenterer, incel slenges jo ut i hytt og pine på KG. Jeg trodde først "incel" var et internt KG-ord for noen som er uenig med deg...

Anonymkode: e2df0...0b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her på KG har det opp gjennom årene vært innom menn som til de grader med rette kan kalles incel. Du får bare sitte der og være fornærmet. 

Anonymkode: 770fb...12a

Det er jeg enig i. 

Men det er også en haug av menn som blir kalt incel fordi damen blir fornærmet, eller uenig med mannen. 

Det blir bare drittslenging frem og tilbake. 

Nå sier jeg ikke at ikke menn kan ty til det samme lavmålet. 

Poenget er:

Hun: "Incel!" 

Han: "Bitter, gammel feminist"

Ingen vinner og debatten blir lavmål og på barnehagenivå hvor en kaller hverandre for ulike ting fordi en blir sint😅 Spørsmålene til TS drukner i fornærmelser frem og tilbake mellom to nettroll. 

Tenk å holde på slik i virkeligheten. 

 

Anonymkode: df3c0...0f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (9 minutter siden):

Helt ærlig så syns jeg kvinner oftest holder seg bedre og lenger enn de fleste menn. Still opp en skoleklasse på 15-20 års jubileum . De fleste mennene har forfalt mere . Mange kvinner i 40-50 årene kan velge både 20 år opp og ned på alderskalaen, å har dermed et veldig bredt utvalg . Det er som en uskreven regel at kvinner må «jobbe « på for å holde seg attraktive , mens mange menn tillater seg å fallere . Men de skal likevel kommentere på at kvinnene har blitt eldre og mindre attraktive . Men ser de seg i speilet,  ser de at alderen har «rammet « dem og 🤓

main-qimg-95461fc373ea7da5bc7342243b2016

Anonymkode: a6a60...cee

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er jeg enig i. 

Men det er også en haug av menn som blir kalt incel fordi damen blir fornærmet, eller uenig med mannen. 

Det blir bare drittslenging frem og tilbake. 

Nå sier jeg ikke at ikke menn kan ty til det samme lavmålet. 

Poenget er:

Hun: "Incel!" 

Han: "Bitter, gammel feminist"

Ingen vinner og debatten blir lavmål og på barnehagenivå hvor en kaller hverandre for ulike ting fordi en blir sint😅 Spørsmålene til TS drukner i fornærmelser frem og tilbake mellom to nettroll. 

Tenk å holde på slik i virkeligheten. 

 

Anonymkode: df3c0...0f1

Å kalle det lavmål og barnehagenivå fordi du opp gjennom årene ikke har fått med det sydende kvinnehatet som har vært her på KG, blir litt for enkelt. Incels er virkelige, de eksisterer i Norge og jeg kjenner til og med en i virkeligheten. 

Anonymkode: 770fb...12a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nå snakket jeg om de som kaster  incel rundt som en fornærmelse og begrep uten faktisk å vite hva det innebærer. Ikke de som beskriver en faktisk incel. 

Det er forskjell på bitter og irritert. Men ja, jeg skal innrømme at jeg tidvis har blitt litt irritert på de som bare kaster ut skjellsord og fornærmer andre uten å faktisk klare å diskutere, eller debattere en sak. 

Men det er kanskje ikke annet å forvente på KG. 

Anonymkode: df3c0...0f1

Vel, det er jo en del incels her da - eller troll som liker å provosere og late som de er det.. 

Det er naturlig at kvinneguiden tiltrekker seg også de som ikke liker kvinner. 

Da jeg begynte å henge her, var det anti-feminister som rulet forumet og bare lagde tråder om at kvinner hater menn og vil ta over jorda på bekostning av dem. Nå har det blitt mer tråder om hvorfor kvinner bare ligger med topp 5% mennene og ikke vil ligge med nice guys, eller at kvinner er uattraktive etter 30-40 år, at eldre menn bare liker unge stramme kropper osv. Klassiske greier man plukker opp på incel-forum.

Anonymkode: 5693f...86c

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel, det er jo en del incels her da - eller troll som liker å provosere og late som de er det.. 

Det er naturlig at kvinneguiden tiltrekker seg også de som ikke liker kvinner. 

Da jeg begynte å henge her, var det anti-feminister som rulet forumet og bare lagde tråder om at kvinner hater menn og vil ta over jorda på bekostning av dem. Nå har det blitt mer tråder om hvorfor kvinner bare ligger med topp 5% mennene og ikke vil ligge med nice guys, eller at kvinner er uattraktive etter 30-40 år, at eldre menn bare liker unge stramme kropper osv. Klassiske greier man plukker opp på incel-forum.

Anonymkode: 5693f...86c

Ja, og disse misogynistene maser i vei om såkalt biologisk forskning som ofte ikke henger på greip. De sluker alt tull rått bare man kallet det «forskning». Det kreves en ganske solid bakgrunn skal du kunne ytre deg kritisk til denne biologiske suppa de serverer. 
 

Nå skal det være sagt: Det er godt å bli gammel, jeg misliker ikke menn, og jeg koser meg på mine gamle dager, men i dag var det for mye tøys på dette forumet. :) 

Anonymkode: 770fb...12a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

main-qimg-95461fc373ea7da5bc7342243b2016

Anonymkode: a6a60...cee

Dette🙌 Sånn er det🙌 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel, det er jo en del incels her da - eller troll som liker å provosere og late som de er det.. 

Det er naturlig at kvinneguiden tiltrekker seg også de som ikke liker kvinner. 

Da jeg begynte å henge her, var det anti-feminister som rulet forumet og bare lagde tråder om at kvinner hater menn og vil ta over jorda på bekostning av dem. Nå har det blitt mer tråder om hvorfor kvinner bare ligger med topp 5% mennene og ikke vil ligge med nice guys, eller at kvinner er uattraktive etter 30-40 år, at eldre menn bare liker unge stramme kropper osv. Klassiske greier man plukker opp på incel-forum.

Anonymkode: 5693f...86c

Samtidig kan en ikke drite på trammen til menn å forvente roser. 

Anonymkode: df3c0...0f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

De mener det veldig åpenbart, men hva får de ut av det sånn egentlig? Kan de gå å ta seg en god runk etterpå da? 

Anonymkode: 118a3...09b

De bruker en eldgammel taktikk: dra andre ned så mye som mulig, slik at de selv ikke føler seg nederst på skalen.

Anonymkode: 72d25...281

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Du må være ny her på forumet eller blind, hvis du ikke har sett noen av de ørten trådene om hvor urstygge voksne kvinner angivelig er, og hvor heite voksne menn er. Du må være døv for ikke å ha hørt hva en del menn får seg til å si om kvinner som ikke lenger er jenter.

Anonymkode: 72d25...281

Vi menn får passet påskrevet av dere kvinner også, for å si det på en pen måte, og det er det mange andre grupper som får også, av andre ulike grupperinger. Det er dessverre det samfunnet vi har laget oss, så vi kan bare takke oss selv. 

Anonymkode: 46301...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 hours ago, AnonymBruker said:

Ville nå ikke vært så happy om min 23-årige datter kom drassende med en 35-åring. Om 20 år og et par unger er det et reellt problem.

Anonymkode: ee780...d52

Problem for deg, eller for din datter? Og hva så? På ett tidspunkt så må man nesten slutte å forsøke å tvangsamme store eller voksne barn, og stole på at den oppdragelsen de har fått har gjort de godt forberedt på livet som kommer.

 

Anonymkode: 46301...822

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Her på KG har det opp gjennom årene vært innom menn som til de grader med rette kan kalles incel. Du får bare sitte der og være fornærmet. 

Anonymkode: 770fb...12a

Er vel ingen som har nektet på det heller. Problemet er når kvinner slenger ut incel som skjellsord til meningsmotstandere i debatter, som en del av hersketeknikken. Det kan de gjerne kutte ut.

Anonymkode: 46301...822

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er vel ingen som har nektet på det heller. Problemet er når kvinner slenger ut incel som skjellsord til meningsmotstandere i debatter, som en del av hersketeknikken. Det kan de gjerne kutte ut.

Anonymkode: 46301...822

Og menn tar opp alder som hersketeknikk og slenger samtidig på feminist ,bitter femcel osv... Det kan de gjerne kutte ut også.

Anonymkode: 118a3...09b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med ts. Synes både menn og kvinner burde hatt et mer edruelig forhold til å eldes og tegnene dette medfører. Det er klart at alderen begynner å vises hos begge kjønn i 30-årene, og de som tror noe annet driver med selvbedrag. Det ser en jo bare ved hvor lett det er å aldersplassere de som er under 25 i kontrast med de som begynner å eldes.

Anonymkode: 3efd6...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...