Gå til innhold

Har du startet å kjøpe julegaver ennå ?


SissiB

Har du startet å kjøpe julegaver ennå ?  

62 stemmer

  1. 1. Har du startet å kjøpe julegaver ennå ?

    • Startet ? Jeg er ferdig !
      4
    • Nesten ferdig
      22
    • Har kjøpt ett par stykker - langt igjen
      21
    • Julegaver - vi er jo fortsatt bare i november
      14
    • Jeg kjøper ikke julegaver
      1


Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman

Har ikke begynt - men det er ikke fordi jeg synes det er for tidlig, det er kun fordi... hmm.. jeg har bare ikke begynt.

Vet ikke hva jeg skal kjøpe til noen omtrent :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynner å nærme meg ferdig, har spart de som er koselig å kjøpe til slutt, snn som til venninner, bestemor og bestefar og søstrene mine. De skal jeg kjøpe en dag i desember når det er kommet snø, pyntet til jul i gågata og så hjem å sette på julemusikken og pakke dem inn selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke begynt ennå, men har på ingen måte panikk av den grunn. Det er fortsatt november og dessuten skal jeg heldigvis ikke kjøpe særlig mange julegaver heller. Kjøper kun til den helt nærmeste familie pluss sambo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave enda. Men jeg har funnet ut hva jeg skal kjøpe til alle bortsett fra sambo, så har det ikke travelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kun 5 personner igjen

farmor

fetter til sambo

svoger med dame

ei vennine

og den verste: Sambo...

hva kjøper man til han egentlig.. har jo alt jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kommet over halvveis i både julegaver og matinnkjøp.

Nå skal vi ut snart å kjøpe noen nye klær.

Dyrt med jul , men det er verdt hver ei krone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter som vi har familie i utlandet og svigermor skal reise dit på besøk før jul - var det greit å ha klar gavene til dem. Var en helgetur til Helsinki og der fant jeg et par venninne-gaver. Mannen min og jeg har sagt at turen til Praha rett før jul, blir julegaven til hverandre i år (finner sikkert en liten ting til han der nede også ;). Har med andre ord kommet i gang, men har flertallet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare kjøpt en gave hittil- til samboeren.

Jeg har ikke så veldig mange jeg skal kjøpe til (10 stk), men de tar jeg i desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg kjempeflink,har kjøpt to julegaver i løpet av uka.

Har heldigvis ikke så mange å kjøpe til.

De som er igjen har jeg jo en vis peiling på hva skal få ,så jeg får se om det ikke blir en liten butikkrunde i morgen også.

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommet i gang, men er vel langt i fra ferdig ennå. Vet noen av de gavene jeg skal kjøpe, men til en del har jeg ingen anelse om hva jeg skal kjøpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kun kjøpt en julegave, men jeg vet hva jeg skal kjøpe til alle sammen. Pleier som regel å gå mye fortere enn jeg tror, så hvis jeg bare er effektiv og går alene uten mann og barn, så går det greit. Hyggelig å kunne være ferdig litt før jul, så man kan slappe av litt i førjulstiden. Disse senterene er helt horrible å være på rett før jul, eller forresten det er ganske horribelt allerede nå...I byen er det mye hyggeligere å gå. Tusle i karl johan, gjerne kommet en del snø og julemusikk i høytalerne. God lunsj eller tidlig middag før man avslutter med litt skøyting i Spikersuppa. Åh, nå fikk jeg faktisk litt julestemning... :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...