Gå til innhold

Hva slags adventskalender har barna dine ?


SissiB

Hva slags adventskalender har barna dine ?  

28 stemmer

  1. 1. Hva slags adventskalender har barna dine ?

    • Gavekalender som du har laget selv
      17
    • Gavekalender som du selv brukte som barn
      2
    • Sjokoladekalender
      4
    • Annet
      5


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har ingen barn. Vi har hver vår Kinder-kalender som Mamma kjøpte til oss, i tillegg har jeg laget en hjemmelaget kalender til sambo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Ungene har hver sin gavekalender som jeg har brodert selv. I tillegg har de hver sin kalender med sjokoladebiter. Også har jeg kjøpt jul på Månetoppen-kalender som de har på deling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gavekalender som jeg har sydd selv. Egentlig er de for gamle for kalender - men jeg klarer ikke la være å lage den til, tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekalender som jeg har sydd selv. Egentlig er de for gamle for kalender - men jeg klarer ikke la være å lage den til, tenker jeg  ;)

Nesten det samme her, bare at tanten sydde kalenderen for mange år siden. Jeg fyller den... Hvor lenge er det egentlig vanlig å gjøre det? Min er 15 og spurte pent om det ble kalender her om dagen. Jeg kunne jo ikke si nei, heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får gavekalender av mamma enda vi da. Mamma broderte den da jeg og broren min var små. Etter at vi flytta ut så har mamma fortsatt å fylle den med gaver og sende den til oss. Veldig koselig! I år er det første året broren min ikke får da. Han har en sønn på snart 1,5 år og da går kalenderen til han i stedet. Pakkekalender er like koselig om man er 3år eller 24!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene våre skal få hver sin pakkekalender som jeg har brodert. Ble nettopp ferdig med yngstemanns kaldender. Kjempemoro å brodere, og moro å henge opp noe jeg har laget selv.

I tillegg får eldstemann barnetv-kalenderen, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle få ferdig en gavekalender til sønnen vår, men rekker det ikke. Skal brodere en til nevøen vår på 3 år og, så jeg prioriterer den. Men neste år blir det gavekalender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekalender som jeg har sydd selv. Egentlig er de for gamle for kalender - men jeg klarer ikke la være å lage den til, tenker jeg  ;)

Nesten det samme her, bare at tanten sydde kalenderen for mange år siden. Jeg fyller den... Hvor lenge er det egentlig vanlig å gjøre det? Min er 15 og spurte pent om det ble kalender her om dagen. Jeg kunne jo ikke si nei, heller!

Jeg hadde faktisk hjemmelaget kalender helt til jeg flyttet hjemmefra etter videregående. Så lenge Mamma også hadde glede av å lage den så syntes både jeg og broren min at det var veldig koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en på snart 14, men har fått klar beskjed om at kalender med pakker skal det være.

Jeg er jo ikke særlig vanskelig å overtale heller da. Innerst inne er det jo litt kos å ordne i stand.

Kunne visst godt ordne med en med sjokoladebiter også. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Hos oss er det billige sjokoladekalendre. Litt kjipt av meg kanskje, men ungene har aldri klaget. Og jeg er utrolig glad jeg ikke trenger å styre med å finne 24 plastdingser til alle de fire barna mine...

Det er jo "tingkalendre" i barnehage og på skolen, så da får de jo noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til mine to barn har jeg kjøpt alt fra godteri til andre gøyale ting, og leker som jeg har pakket i små pakker som jeg henger på hver sin kalender.

Syntes det var ordentlig spennende å finne på noe selv til ungene.

Og jeg skal selvsagt ha julekalender også, jeg laget en kalender i 8-klasse med fire koselige nisser i hvert hjørne med små poser som jeg henger opp til hver dag.

Skal putte noe oppi disse posene til meg selv. :ler: Syntes bare det har sin sjarm og ikke vil jeg blir for voksen heller til at jeg liksom ikke kan ha julekalender.

Nei, julekalender ER et must for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten det samme her, bare at tanten sydde kalenderen for mange år siden. Jeg fyller den... Hvor lenge er det egentlig vanlig å gjøre det? Min er 15 og spurte pent om det ble kalender her om dagen. Jeg kunne jo ikke si nei, heller!

tja jeg fikk til jeg flyttet ut jeg

siste jula jeg bodde hjemma var jeg vel 18 år

og da hadde jeg kalender

goderi-kalender (kjøpe goderi som mamma hadde pakket inn)

får fremdeles kalender av henne.. sånn flax-kalender.

(vi "barna.. dvs min bor og meg med følge får hver vår)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...