Gå til innhold

Sivil-status!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Er samboer på 3 året nå :D og jeg savner absolutt ikke singellivet..

Har det kjempebra sammen med min kjære :D

Ingen barn.. enda.. men om et par år.. :wink:

Stine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brunhilde

Singel pr. definisjon, men med et barn, hund og katter kan jeg ikke si jeg er ensom. Trives godt med singeltilværelsen....men hvem vet, hvis "den rette" dukker opp......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambuar på tredje året,ingen barn eller planar om barn, eller dyr, berre alt for mange hybel-kaniner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn(ikke innlogget)

Jeg er 100% singel og elsker det!!!

Har vært det i 3 mnd nå blir det vel, og har ikke vært så lenge singel på aldri så lenge. Kommer nok til å gå en lang stund før jeg får meg type. (Med mindre Mr. Right kommer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er singel! :D

Og stortrives med det kan man si!

Nesten nettopp flyttet fra sambo som jeg har vært sammen med i tre år.

Godt å puste igjen igrunn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sambo på 6. året og stortrives med det. Vil ikke si jeg savner singlelivet for mye akkurat. Deilig å ha noen å dele livet med. Vi har nå to gutter med fire bein og hale, men jeg tror ikke det kommer andre unger før jeg kommer over panikken jeg har når det gjelder fødsel.....grøss :o

(Og det skjer nok ikke tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Her inne er det de single, barnløse(med div exs kjærester) som vet mest om ekteskapet, skillsmissen,barneoppdragelsen og tenåringene.

Helst da sånn ca 25 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forlovet på 5te året, skal gifte meg 12 juni 2004:) men noen baby har ikkemeldt sin ankomst ennå, men vi tar det som det kommer. gleder oss fælt til å bli foreldre, men vilikke tenke for mye på det, da blir det bare så vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer Hilde :D

Jeg er samboer på den 4`de mnd jeg :kul: Har en biiiiiitte liten kul på magen, men jeg er redd den skyldes for mye Kvikklunsj :roll:

Ellers har jeg en liten,blå undulat som jeg prøver som best jeg kan å oppdra til å bli en sivilisert og høflig undulat. Men siden "pappen" (i følge ham selv, aaaaahhhhh :D ) elsker å skjemme han bort og girer han noe inni satans opp når han kjefter (unduaten ja :wink: ) går dette heller dårlig :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne er det de single, barnløse(med div exs kjærester) som vet mest om ekteskapet, skillsmissen,barneoppdragelsen og tenåringene.

Helst da  sånn ca 25 år

Døh, gjest. Det er en annen debatt som du sikkert finer under samliv eller liknende. Bare søk, så kan du få ut din vrede der :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...