Gå til innhold

Sivil-status!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må bare svare igjen, jeg....

Jeg nyyyyyyyyyyyyyter singellivet... så langt i hvert fall. Men man vet jo aldri når det sier pang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det var slett ingen avsporing Vinga, jeg sa til Lily at hun ikke trengte å bekymre seg fordi hun følte at hun var den eneste som var singel her på KG. Og med god grunn også.

Bedre å være singel enn å "være uti med begge beina" som bestemoren min pleier å si. Enten det gjelder tenåringsgraviditet, gjelsproblemer eller utroskap.

Milla

PS: Blir borte fra KG i noen timer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jammen godt med litt pusterom i blant for alle oss mindre perfekte stakkarer, både med og uten barn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

Jeg er ikke singel, Milla! :o

Har en utmerket fin gubbe som jeg trives godt med, men som jeg ikke bor med, har ekteskapspapirer med eller har en felles kromosombylt med. Det jeg mente var at KG ikke var representativt for min omgangskrets, da nesten alle av mine venner er single. Men tallet minker :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rabalder-offline

Takk for trøstekosen, Vinga :) Den hjalp. Nei er det kun en person man vil ha, så duger ingen andre armkroker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er samboer på 3 året, har det kjempefint. Ingen baby i magen min, foreløpig er vofsen min barnet vårt. Iallefall behandler vi ham som det!

:P

MEN iblant skulle man jo ønske man var singel, så til dere som faktisk er det, NYT LIVET og kos dere som single inntil videre. :)

PLUTTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er samboer på tredje året, og savner ikke singeltilværelsen.

Jeg føler meg heldig!

Etter hvert blir det vel barn, men det er ikke før om 6-8 år tror jeg.

Føler meg ikke klar for barn i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forlovet, og har et barn fra et tidligere forhold.

Er ikke gravid men håper på å bli det til neste år...

Savner heller ikke å være singel egentlig.. bortsett fra det at man slipper å rydde opp etter andre enn en selv.. :roll:

Frk. Busybody :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig godt å være singel, men det er myyyye bedre å være dobbel...hehe

Jeg er altså nygift, nygravid og bor i nytt hus med min kjære nye mann...

Det ble mye nytt på en gang, men du hvor jeg nyter det om dagen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da får jeg skrive litt her jeg også. Jeg er samboer, tror det er på 4. året. Jeg trives godt med det. Har to katter som fungerer som et substitutt for barn for så lenge.... :blunke:

Så en liten digresjon;

...litt trist er det at det alltid er noen som må slenge med leppa her inne. Typiske waco tendenser. Men jeg tolker det i den retning at man ikke helt har det godt med deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Jeg gifta meg i sommer etter 7 års samboerskap. Jeg har også 2 nydelige barn, så livet mitt er altså på topp for tiden ja.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på dere

Ja eg e da så heldig å være samboer med en flott mann,

tilsammen har vi 4 barn to hver

men de er voksne

Ialderen 19 - 24 år

:briller:

ha en fortsatt fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D

Jeg er gift,har 2 barn og nyyyyyyyyter å være hjemme og kose med gullungene mine :D

For tiden er det såååååååååååååååå deilig å være kjæreste og mamma, men det går jo opp og ned :wink: Tror det ofte er lett å ønske seg en annen situasjon når man føler seg litt "blue". Av og til hadde det vært deilig å være alene og bekymringsløs,men aldri om jeg ville ha byttet......

Eli_Na

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift med verdens snilleste mann som ikke klager på ei høy telefonregning etter surfinga mi på KG. :sjarmor:

Har tre skoleunger og en voksen sønn og ei svigerdatter, og et barnebarn og synes livet er herlig!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...