Gå til innhold

Sivil-status!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er ikke sikker på om andre har spurt om dette, men jeg bare lurer på om det bare er jeg og Vilja som er single her inne på KG :D Det virker liksom sånn. Er nesten så man føler seg litt alene om livsstatusen sin...... :ler: Enten så er man gift, eller så et man gravid. Lille meg er jo så misunnelig at det er ikke måte på :sjarmor::sjarmor::sjarmor: Men bare så det er sagt, så går jeg ikke direkte inn for å sutre her. Hadde bare lyst å lufte litt tanker, og se hvor andre står i forhold til meg.

Denne sangen med Def Leppard på albumet X synes jeg er så utrulig nydelig, så den dedikerer jeg til han som jeg fortsatt er glad i, og savner ufattelig mye.... :cry:

Rabalder - i henhold til Kopinor-reglene, er det ikke lov å gjengi sangtekster, lyrikk etc. her på KG. Du kan lese mer om reglene her: www.kopinor.no. Jeg må dessverre ta vekk teksten.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min sivilstatus er samboer og gravid! :D

Men i disse syke drømmene jeg har hatt de siste nettene, så kommer sambisen til å forlate meg når bebisen blir født så da må jeg vel forberede meg på å bli singel og alenemor, dah.... :lol:

Neida, håper jo bare det er drittdrømmer som skremmer meg, men jeg får litt hetta!! Hormonene som svinger seg i toppen av et tre, sikkert... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stemmer rabalder, jeg er singel. Men jeg er alenemor.

Helt greit å være singel, men litt trist og. Ingen å kose seg med og å pussle rundt. :roll::roll: Ikke mange å ta hensyn når man er alene(UTEN om gullet da.)

Tror jeg kjøper en bygård og pusser den opp (Treffer mange mannfolk da, på min runde på jakt etter flinke håndverkere.) :briller::briller:

hehe, kødda!

Jeg er møbelsnekker så jeg greier biffen selv.

Får heller finne meg en kokk!!! *gliz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Har kjæreste og er fornøyd med det!

Tror nok det er en del med kjæreste her inne, merkelig nok... Ikke så mange av de jeg kjenner som er samboere, gift eller har kjæreste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

På meg virker det som endel av de som skriver regelmessig har temmelig ustabile forhold og enkelte av dem har falt i den tro at ett barn vil få orden på alt. At synet av mor & barn i sykesengen skal få samboer- eller ektemann til å bli hos dem for evig og alltid.

Så ta det med ro du Lily- snart blir det nok flere single alenemødre på Kg som har fått sitt livs lærepenge.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Jeg fortviler ikke jeg! Har det kjempeflotters sammen med kjæresten min, som er klippen selv, i motsetning til meg. Har aldri hatt tro på at en unge kan binde noen tettere sammen hvis det fungerer dårlig i utgangspunktet, tror det virker motsatt jeg...

*babyangst*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da ikke så utrolig kjedelig å være singel Rabalder? :wink: Når man helst vil sitte i en viss persons armkrok er det noe annet... *trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dr. ian

...selv om jeg begynner å lure. Hmmm....*sjekke magan i speilet*

Nei, tror jeg kan si det med rimelig sikkerhet.

dorian - er i gang med vinter-spekket :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På meg virker det som endel av de som skriver regelmessig har temmelig ustabile forhold og enkelte av dem har falt i den tro at ett barn vil få orden på alt. At synet av mor & barn i sykesengen skal få samboer- eller ektemann til å bli hos dem for evig og alltid.

Så ta det med ro du Lily- snart blir det nok flere single alenemødre på Kg som har fått sitt livs lærepenge.

Milla

------------------------------------------------------------------------------

Hvem sikter du til nå da Milla?

Som vanlig kjenner du mange her inne bedre enn de kjenner seg selv. Og her blir vi satt i bås for både det ene og det andre.

De fleste forhold går litt opp og ned, men jeg tror ikke at jeg har reagert på noe hos de som har svart på denne tråden (og som er gravide).

-------------------------------------------------------------------------------

Selv er jeg samboer uten barn.

Er i et ganske stabilt forhold, selv om det blåser ganske heftig i blandt :hoho: Livet er ingen dans på roser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det er jeg enig med deg i Lily. Tydelig av enkelte følte seg truffet nå, men det var jo litt av vitsen.

Jeg har tidligere forklart hvorfor jeg må sterilisere meg men kan godt gjenta det. Jeg er født med store deformasjoner på livmor og eggstokker og ett evt. foster vil alltid feste seg utenfor livmoren.... dermed må jeg i hui og hast til sykehus og operere hvis jeg skulle bli gravid. Derfor har min lege funnet ut at det er tryggest for meg og eliminere hele muligheten for at jeg noengang skal kunne bli gravid.

For meg er det rett og slett livsfarlig å bli gravid.

Men det var ikke dette tåden handlet om så tilbake til emnet nå.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...