aline Skrevet 21. oktober 2002 #41 Skrevet 21. oktober 2002 Har kjæreste, ganske ny , og storkooooser meg med det. Har overhode ingen planer om barn, verken nå eller senere. (om det ikke detter noe veldig rart ned i hode på meg!!) Samboere blir nok lenge til vi blir, på papiret (jeg beholder min leil. som egen sikkerhet en god stund, mye grunnet dårlig erfaringer fra tidligere!) Men jeg nøt å være singel mens jeg var det, og nå nyter jeg å være "dobbel".. alt til sin tid!
Lilly Skrevet 21. oktober 2002 #42 Skrevet 21. oktober 2002 Jeg er singel og stortrives med det. Har ingen barn og i likhet med aline regner jeg heller ikke med at dette blir aktuelt i fremtiden. Men man skal aldri si aldri :-? Kan jo hende en eller annen klarer å overtale meg, selv om sansynligheten ikke er så veldig stor Lilly
Labella Skrevet 21. oktober 2002 #43 Skrevet 21. oktober 2002 Etter mange år som alenemor, + en lang stund med langdistanseforhold stortrives jeg som samboer med min kjære :D
Gjest dorian Skrevet 21. oktober 2002 #44 Skrevet 21. oktober 2002 Er sivil status det motsatte av militær status? Korporal dorian
Lionda Skrevet 22. oktober 2002 #46 Skrevet 22. oktober 2002 Jeg er også singel. Og har ingen umiddelbare planer om å endre på det igjen før det dukker opp noen jeg bare ikke kan klare meg uten, og de vokser ikke akkurat på trær.. Men jeg har en søt liten mann på 3 som krabber opp i sengen min om morgenen og synger "kapel kapel Sabeltann", så jeg klarer meg fint, jeg! :kgsmil:
Tusenfryd Skrevet 22. oktober 2002 #47 Skrevet 22. oktober 2002 Jeg er gift og det er ganske deilig altså... Har vært mye singel også jeg - og vil heller være dobbel - selv om singellivet har absolutt sine sider. De gjenopprettes ved å sende fyren på ferie til mor og sånn, så snuppa kan velte seg i hjemme. Ikke i singellivet - men alenelivet - som alle burde bevare av og til selv om man er dobbel. Veldig viktig å huske på at man er to personer selv om man har lært å godta den andres rot, smuler og skitne truser.
Gjest indiangranny Skrevet 22. oktober 2002 #49 Skrevet 22. oktober 2002 Jeg er gift på det 4 året med en flott mann fra India. Vi har ingen barn sammen ,men jeg har en datter fra før som han forguder. Han gjør nesten alt for meg og jeg føler meg som en dronning savner ikke singellivet.Jeg levde alene i 14 år det for holde for meg. :D hilsen indianlady
Tiriltunge Skrevet 22. oktober 2002 #50 Skrevet 22. oktober 2002 Er samboer, snart særboer... Har trivdes utmerket som singel i de periodene jeg har vært det, men er også svært glad i samboerskapet. Så får vi se om jeg takler særboerskapet like godt, da... :-? Eller kanskje kjøkkenskapet er best?
Sofia Skrevet 22. oktober 2002 #51 Skrevet 22. oktober 2002 Dorian... aner jeg et lite savn i setningene dine?... Jeg er singel på 3 dje året. Nyter slettes ikke singellivet, men savner en å dele hverdagens sorger og gleder med, savner hudkontakt og en som rekker meg lengere enn til knærne i senga mi. (dattra mi som stadig dumper innom). Jeg har forøvrig 2 barn, gutt på 8 og jente på 5. Ikke akkurat det største sjekketrikset....(sukk!).
xeyes Skrevet 22. oktober 2002 #52 Skrevet 22. oktober 2002 Jeg er gift og vi har et barn sammen (med 4 bein og hale.) xeyes
Gjest Lottemor Skrevet 22. oktober 2002 #53 Skrevet 22. oktober 2002 er sammboer jeg har en jente fra et tidligere forhold (om man kan kalle det det).....han har en datter fra før......og no håper jeg at ved et uhell at vi kansje får en til i familien...er bare å vennte å se som han sier så fint og sjarmerende når jeg begynner å filosofere..... Vi har det flott sammen ,selvsakt har vi våre stunder hvem har ikke det Og jeg ser meg selv som lykkelig og heldig som har min datter og sammboer....min lille familie :D Savner over hode ikke å være singel..... Milla syntes at din kommentar tidligere var ganske så spydig og upassende.......
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. oktober 2002 #54 Skrevet 22. oktober 2002 Sånn sett har jeg vel også et barn, min skjønne spaniel Oscar. Jeg er vel "mamma" for han tenker jeg. Milla
Jen Skrevet 22. oktober 2002 #55 Skrevet 22. oktober 2002 Mann, ett barn (prøver på ett til) og en liten pusekatt. Og skikkelig lykkelig med det :D ! Men jeg var ikke av de som så mørkt på å være singel heller. Jeg koset meg godt da og. Mitt råd til alle single må være å reise og oppleve så mye som mulig. Det er jeg kjempeglad for at jeg gjorde! For uansett hva man planlegger blir det alltid litt vanskeligere i praksis når man har barn. For ikke å snakke om når man har hus å betale på!
Anie Skrevet 22. oktober 2002 #56 Skrevet 22. oktober 2002 Jeg er singel jeg også. Det er ikke lenge siden jeg kom ut fra et turbulent samboerskap, og kan vel si at jeg har blitt ekstra skeptisk til et forhold.... Men... flørting er morsomt, som er blitt en form for humor i den kjedelige hverdagen. Håper ikke at jeg tråkker noen på tærne her inne på kg, det er iallefall en uskyldig morro. Skulle jeg deriomot ringe dere, bør dere passe dere
Crazee Skrevet 22. oktober 2002 #57 Skrevet 22. oktober 2002 Er singel eg òg. Skulle det dukke opp ei som ville endre den statusen hadde det ikkje vore meg i mot, men trivest no elles med å leve saman med meg sjølv òg. :-)
Gjest Diva Skrevet 22. oktober 2002 #58 Skrevet 22. oktober 2002 Milla sier : "På meg virker det som endel av de som skriver regelmessig har temmelig ustabile forhold og enkelte av dem har falt i den tro at ett barn vil få orden på alt. At synet av mor & barn i sykesengen skal få samboer- eller ektemann til å bli hos dem for evig og alltid. Så ta det med ro du Lily- snart blir det nok flere single alenemødre på Kg som har fått sitt livs lærepenge. Milla" Hva du ikke vet, Milla!?!? Noen negative undertoner dah.........
Tusenfryd Skrevet 23. oktober 2002 #59 Skrevet 23. oktober 2002 Jeg synes sånne kommentarer som Milla kommer med der, vitner om manglende empati og kunnskap om det samfunnet vi lever i. I tillegg er det en nedlatende tone som du kan spare deg for Milla. Å sitte sånn og gjemme seg bak en pc og slenge dritt er rimelig umodent.
Padmee Skrevet 23. oktober 2002 #60 Skrevet 23. oktober 2002 Jeg er gift, en datter. Savner singellivet veldig mye til tider, men det er vel min egen feil at jeg bandt meg så tidlig. Av og til skulle jeg ønske at det fantes en rette-knapp slik at en kunne ha rettet opp alle de tingene som en i ettertid ser var feil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå