Gå til innhold

Hvorfor er mange folk så slemme mot andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange folk lyver, ghoster, bryter avtaler og er ufine mot andre når de dater, mot partner ,familie og venner. Dere som gjør dette: Hvorfor i alle dager tenker dere ikke på hvor mye dere sårer andre? 

Jeg gir snart opp nære relasjoner. 

Anonymkode: b19eb...401

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke alt er pur ondskap. Jeg har måttet distansere meg til en del mennesker pga invalidiserende sykdom. Som ikke blir akseptert eller respektert av alle. Får høre at jeg er snill og empatisk, så klarer ikke å plassere meg i det bildet, når det(for meg) handler om å bli helt spist opp. Trenger de få kreftene jeg har til å komme gjennom dagene. Og når du da blir regelrettet kjeftet ut for at du er så dårlig…da må de også ta konsekvensene. Livet og mennesker er ikke svart-hvitt.🌹

Anonymkode: 43dc5...0f5

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg ts.

 

Nå har jeg for 5 år siden opplevd at noen kaller seg en venn og bruker våre private samtaler der jeg har luftet noen gamle sorger til å innynde seg hos partneren min og gjøre alt for å ødelegge for oss. Og sier jeg noe på det som er blitt gjort så er det jeg som plutselig er problemet. Vennen kopierer alt jeg gjør, både kjøp av ting, meninger, holdninger, snur på alt jeg og andre har sagt for å lage forviklinger og store problemer, og forsøker å trykke meg ned ved å kritisere mine følelser og handlinger. Jeg tror ikke slike mennesker bryr seg om annet enn hva de selv føler på der og da, pluss hva de selv kan oppnå ved å gjøre hva  de enn gjør. Omtrent som psykopater. De utnytter andre mennesker og spiller et skuespill mot andre. Jeg og partneren min måtte sette oss ned og få ned på papiret at som ble sagt og gjort for å vise hverandre hva som var sannheten i den situasjonen med denne vennen som nå er å betrakte som bare en bekjent. En bekjent vi forsøker å fade ut fra livet vårt for å unngå flere problemer denne skaper. Som sagt, jeg tror ikke de bryr seg om andre menneskers følelser.

Anonymkode: 537f0...ffa

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har mindreverdskomplekser, sjalusi, sliter med eget selvbilde..

folk som har det godt med seg selv og er happy har ikke behov for å være ekkel.. så slike ting er gjennomskinnelig.

Jeg kjenner ei som jeg tar avstand fra.. hun er falsk, lyver og lager drama.. hun vet ikke at jeg vet, men slike mennesker orker jeg ikke ha i livet mitt. Altfor masse gode folk å bruke tid på 

Anonymkode: 6f133...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mange folk lyver, ghoster, bryter avtaler og er ufine mot andre når de dater, mot partner ,familie og venner. Dere som gjør dette: Hvorfor i alle dager tenker dere ikke på hvor mye dere sårer andre? 

Jeg gir snart opp nære relasjoner. 

Anonymkode: b19eb...401

Fordi de er dårlige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...