Gå til innhold

Utstråler jeg uvennlighet? Hva kan jeg gjøre for å fremstå mer åpen og imøtekommende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har mange ganger opplevd at om jeg sitter for meg selv så blir jeg sittende helt alene. Ett eksempel er når jeg studerte. Kunne komme først til forelesningene, men likevel var det ikke en eneste person som satte seg ved siden av meg. 

Utstråler jeg uvennlighet? Hva kan jeg gjøre for å fremstå mer åpen og imøtekommende? Jeg forsøker å ikke ha blikket ned og tenker hele tiden på at jeg skal se glad ut, men det fungerer åpenbart ikke. 

 

Anonymkode: fcccc...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å snu på det? Kom litt senere, sett deg ved en annen person, smil og si hei. Øv deg på litt smalltalk. Det funket for meg da jeg var student i alle fall, og fikk raskt venner. Trikset er nok å våge å være den første til å ta kontakt. 

Anonymkode: 816b4...bec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hva med å snu på det? Kom litt senere, sett deg ved en annen person, smil og si hei. Øv deg på litt smalltalk. Det funket for meg da jeg var student i alle fall, og fikk raskt venner. Trikset er nok å våge å være den første til å ta kontakt. 

Anonymkode: 816b4...bec

Veldig fint råd, tusen takk.

Anonymkode: fcccc...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Veldig fint råd, tusen takk.

Anonymkode: fcccc...a53

Lykke til! :)

Anonymkode: 816b4...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...