Gå til innhold

Lei av sutrete menn og kvinner.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.7.2022 den 17.43):

En del menn kan nok det, men en mann må da senke kravene mye mer en hva en kvinne må gjøre, siden kvinner som regel sikter oppover og leter etter en partner som er "bedre" en dem selv. Kvinner søker mye etter hva en mann kan tilby, ikke bare hvem han er som person (sosial status osv)

Mange menn er faktisk fornøyde med en kvinne på samme nivå, men hun er jo ikke interesser i han, siden hun da sikter oppover. Skjønner greia?

Anonymkode: 6a2e3...887

Du mener: Menn er fornøyd med en kvinne på samme nivå, så lenge hun er fem-ti år yngre. Hvilket vil si at de sikter «oppover» de også.

Anonymkode: 1d37b...e69

Skrevet
On 7/23/2022 at 3:02 PM, AnonymBruker said:

Men sutrer for de at de er lei av å ikke bli hørt og tatt seriøst. Dette er generelt ett samfunnsproblem. Mange menn som tar sitt eget liv dessverre

Kvinner sutrer for de har urealistiske krav og er ekstremt bortskjemte når det kommer til dating. Blir litt som store barn med "følelsesmessig skade"

Sikkert ikke det svaret du håpet på, men sånn er det!

Anonymkode: 6a2e3...887

Problemet er ikke i utgangspunktet at menn ikke blir hørt, men mer det at ærlige samtaler om kjønn og kvinner blir stemplet som sexistiske og er bannlyst pga politisk ukorrekthet. Så menn får ikke ekte informasjon om hvordan kvinner fungerer, så de klarer ikke å finne ut hva de må endre på for å begynne å lykkes. Problemet er at vi ikke har nok menn med baller nok til å si sannheten. Så hver gang noen er i nærheten så kommer en eller annen gæren feminist og skriker om kvinnehat, og så lar folk seg skremme til å holde kjeft.

AnonymBruker
Skrevet
Kipling skrev (19 minutter siden):

Problemet er ikke i utgangspunktet at menn ikke blir hørt, men mer det at ærlige samtaler om kjønn og kvinner blir stemplet som sexistiske og er bannlyst pga politisk ukorrekthet. Så menn får ikke ekte informasjon om hvordan kvinner fungerer, så de klarer ikke å finne ut hva de må endre på for å begynne å lykkes. Problemet er at vi ikke har nok menn med baller nok til å si sannheten. Så hver gang noen er i nærheten så kommer en eller annen gæren feminist og skriker om kvinnehat, og så lar folk seg skremme til å holde kjeft.

Ok, lett å forstå at du er singel

Anonymkode: 62975...f65

AnonymBruker
Skrevet
Kipling skrev (24 minutter siden):

Hva er denne «sannheten» du snakkker om? Som ikke menn tør å si?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok, lett å forstå at du er singel

Hvordan da? Og jeg som liker både ballett og det å spoone...

Skrevet

"Lei av sutrete menn og kvinner"

Du er helt spesiell, TS! Øss andre elsker mennesker som sutrer og skylder på alle andre for egen elendighet 🙃

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er denne «sannheten» du snakkker om? Som ikke menn tør å si?

Kvinners seksuelle natur og hvordan en mann bør håndtere dere 😁

Veldig mye av kvinners seksuelle natur som ikke er "politisk korrekt", så når det prates om så ses det på som nedsettende, spesielt når det kommer fra en mann. 

Og det er synd, for jeg syns kvinners seksualitet er dyp, mørk og utrolig vakker. Og det er ingenting galt med den i det hele tatt.

Hvis menn hadde visst bedre hva slags menn kvinner faktisk fantaserer om så tror jeg veldig mange hadde hatt det bedre, for i alle fall i mitt tilfelle så sammenfaller det perfekt med slik jeg naturlig har lyst til å være.

AnonymBruker
Skrevet
Kipling skrev (4 minutter siden):

Kvinners seksuelle natur og hvordan en mann bør håndtere dere 😁

Veldig mye av kvinners seksuelle natur som ikke er "politisk korrekt", så når det prates om så ses det på som nedsettende, spesielt når det kommer fra en mann. 

Og det er synd, for jeg syns kvinners seksualitet er dyp, mørk og utrolig vakker. Og det er ingenting galt med den i det hele tatt.

Hvis menn hadde visst bedre hva slags menn kvinner faktisk fantaserer om så tror jeg veldig mange hadde hatt det bedre, for i alle fall i mitt tilfelle så sammenfaller det perfekt med slik jeg naturlig har lyst til å være.

Ja, en ting er hva som er politisk korrekt å si, men ganske mange freaky damer der ute. 

Kjedelig at det er så tabu å snakke om. 

Anonymkode: d0d0e...256

AnonymBruker
Skrevet
Dustete skrev (På 23.7.2022 den 21.07):

Alt bunner i det kapitalistiske systemet vi har der kun status, penger eller to hundre master professor grader gir deg noen som helst verdi.

Skjønner valg av nickname :ler:

Anonymkode: 1c146...182

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...