AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #1 Skrevet 23. juli 2022 Virker som denne gruppen ikke ønsker å ta ansvar for eget liv. Skjønner dere virkelig ikke at man er sin egen lykkes smed? eksempler på ting kvinner sutrer over; - Han ville bare ha sex - Jeg får ikke mennene jeg vil ha når jeg er overvektig. eksempler på ting menn sutrer over; - Jeg får ikke sex, kjæreste etc Begge problemstillingene kan løses hvis man tar tak i det. Det er den harde realiteten; man må faktisk bare ta seg sammen. Anonymkode: f604e...46a 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #2 Skrevet 23. juli 2022 Kvinner bestemmer. Anonymkode: 25239...741 1
Helene1982 Skrevet 23. juli 2022 #4 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinner bestemmer. Anonymkode: 25239...741 Hvis du har gitt opp kvinner, hvorfor gidder du å skrive at du har gitt opp? Vil du dra alle andre ned sammen med deg?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #5 Skrevet 23. juli 2022 Men sutrer for de at de er lei av å ikke bli hørt og tatt seriøst. Dette er generelt ett samfunnsproblem. Mange menn som tar sitt eget liv dessverre Kvinner sutrer for de har urealistiske krav og er ekstremt bortskjemte når det kommer til dating. Blir litt som store barn med "følelsesmessig skade" Sikkert ikke det svaret du håpet på, men sånn er det! Anonymkode: 6a2e3...887 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #6 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Virker som denne gruppen ikke ønsker å ta ansvar for eget liv. Skjønner dere virkelig ikke at man er sin egen lykkes smed? Det er den harde realiteten; man må faktisk bare ta seg sammen. Anonymkode: f604e...46a Amen, heilt einig! Anonymkode: acd17...bb4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #7 Skrevet 23. juli 2022 Kvinner vil ha forhold, menn vil ha sex (satt på spissen). Det er ikke rart ingen blir fornøyd. Anonymkode: e297b...d9b 5
Helene1982 Skrevet 23. juli 2022 #8 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men sutrer for de at de er lei av å ikke bli hørt og tatt seriøst. Dette er generelt ett samfunnsproblem. Mange menn som tar sitt eget liv dessverre Kvinner sutrer for de har urealistiske krav og er ekstremt bortskjemte når det kommer til dating. Blir litt som store barn med "følelsesmessig skade" Sikkert ikke det svaret du håpet på, men sånn er det! Anonymkode: 6a2e3...887 Hva kan kvinner gjøre for å skape en bedre dialog med menn? Og hva kan menn gjøre? Da tenker jeg først og fremst på single kvinner og menn.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #9 Skrevet 23. juli 2022 Menn som ingen vil ha tror jeg har godt av å bare gi opp for å være helt ærlig. Fokuser på noe annet og prøv å finn lykke uten dame. De vil aldri få dame uansett. Kvinner som bare får sex av mennene de vil ha må i det minste innse at de har utseendekrav som ikke står i stil med de det selv har å by på. Så får de velge mellom å ligge med menn de ikke kan få, senke utseendekravene, eller forbli single. Å skylde på at menn liksom er "fuckboys" er ufyselig og mannshatende. Det å være misfornøyd forandrer i hvertfall ingenting. Anonymkode: 4e167...815 3
Helene1982 Skrevet 23. juli 2022 #10 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Menn som ingen vil ha tror jeg har godt av å bare gi opp for å være helt ærlig. Fokuser på noe annet og prøv å finn lykke uten dame. De vil aldri få dame uansett. Kvinner som bare får sex av mennene de vil ha må i det minste innse at de har utseendekrav som ikke står i stil med de det selv har å by på. Så får de velge mellom å ligge med menn de ikke kan få, senke utseendekravene, eller forbli single. Å skylde på at menn liksom er "fuckboys" er ufyselig og mannshatende. Det å være misfornøyd forandrer i hvertfall ingenting. Anonymkode: 4e167...815 Tror du enkelte menn kan senke kravene? 3
nisselue Skrevet 23. juli 2022 #11 Skrevet 23. juli 2022 20 minutter siden, Helene1982 said: Hva kan kvinner gjøre for å skape en bedre dialog med menn? Og hva kan menn gjøre? Da tenker jeg først og fremst på single kvinner og menn. Det er nok ikke dialogen som er problemet, men at verken menn eller kvinner lengre kjenner sine behov. Så de velger feil og/eller tror de har andre behov enn de egentlig har. Dette da satt sammen med dagens oppfatning av at man har rett på alt mulig rart uten å gjøre seg fortjent til det. Alt blir da feil. Selv tror jeg nok det er et vanlig problem at mange blir voksne litt for sent. 1
Helene Skrevet 23. juli 2022 #12 Skrevet 23. juli 2022 Jeg har sutret i flere år. Jeg ønsker ikke å være sånn person. Har gjort det slutt med sambo, jobber med meg selv for å bli positiv. Det er ikke gjort over natten, men er bevisst på det. Og prøver. 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #13 Skrevet 23. juli 2022 Helene1982 skrev (13 minutter siden): Tror du enkelte menn kan senke kravene? En del menn kan nok det, men en mann må da senke kravene mye mer en hva en kvinne må gjøre, siden kvinner som regel sikter oppover og leter etter en partner som er "bedre" en dem selv. Kvinner søker mye etter hva en mann kan tilby, ikke bare hvem han er som person (sosial status osv) Mange menn er faktisk fornøyde med en kvinne på samme nivå, men hun er jo ikke interesser i han, siden hun da sikter oppover. Skjønner greia? Anonymkode: 6a2e3...887 1
Helene1982 Skrevet 23. juli 2022 #14 Skrevet 23. juli 2022 nisselue skrev (7 minutter siden): Det er nok ikke dialogen som er problemet, men at verken menn eller kvinner lengre kjenner sine behov. Så de velger feil og/eller tror de har andre behov enn de egentlig har. Dette da satt sammen med dagens oppfatning av at man har rett på alt mulig rart uten å gjøre seg fortjent til det. Alt blir da feil. Selv tror jeg nok det er et vanlig problem at mange blir voksne litt for sent. kan det være en mulighet for at flere kan finne kjærligheten sent i livet?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #15 Skrevet 23. juli 2022 42 minutter siden, Helene1982 said: Tror du enkelte menn kan senke kravene? Jada. Men ikke de som ikke har mulighet til å få dame eller sex. Om de har krav eller ikke er irrelevant, ingen vil ha dem uansett. 26 minutter siden, Helene1982 said: kan det være en mulighet for at flere kan finne kjærligheten sent i livet? Ja det er nok mulig. En del av mennene som ikke når opp som ung kan få innpass med alderen, og enkelte damer senker nok utseendekravene noe når de blir eldre. Det er kanskje sånn at folk blir "voksne" senere enn før, og etablerer seg senere. Men det er et problem med dette, mange av damene som har "rast fra seg" til de er 30, og som da blir villige til å senke kravene, må velge en av mennene som har stått på sidelinja hele ungdommen. De har da ingen erfaring, samtidig som de også må få liv til å rase fra seg og prøve ut litt. Så da blir det en kræsj, damer som ønsker å etablere seg og menn som ønsker å leve ut det de ikke har hatt tilgang til før Anonymkode: 4e167...815 1
Helene1982 Skrevet 23. juli 2022 #16 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jada. Men ikke de som ikke har mulighet til å få dame eller sex. Om de har krav eller ikke er irrelevant, ingen vil ha dem uansett. Ja det er nok mulig. En del av mennene som ikke når opp som ung kan få innpass med alderen, og enkelte damer senker nok utseendekravene noe når de blir eldre. Det er kanskje sånn at folk blir "voksne" senere enn før, og etablerer seg senere. Men det er et problem med dette, mange av damene som har "rast fra seg" til de er 30, og som da blir villige til å senke kravene, må velge en av mennene som har stått på sidelinja hele ungdommen. De har da ingen erfaring, samtidig som de også må få liv til å rase fra seg og prøve ut litt. Så da blir det en kræsj, damer som ønsker å etablere seg og menn som ønsker å leve ut det de ikke har hatt tilgang til før Anonymkode: 4e167...815 Alle voksne mennesker er ansvarlige for sine handlinger. Hvis en mann eller kvinne ønsker å "rase fra seg" i stedet for å gå inn i et forpliktet forhold, er det et valg. Hvis man ikke ønsker å være i et forhold, "men rase fra seg"- ikke vær i et forhold. 3 2
Gjest Ghostface Skrevet 23. juli 2022 #17 Skrevet 23. juli 2022 Ikke alle problemstillinger kan løses, nei ... Det er ikke sånn det fungerer, alltid.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #18 Skrevet 23. juli 2022 Ghostface skrev (1 time siden): Ikke alle problemstillinger kan løses, nei ... Det er ikke sånn det fungerer, alltid. Hvis man er lam kan det bli vanskelig å gå igjen. Sånne problemstillinger forstår jeg har dårlig prognose. Men å fikse opp i eget liv er ikke så ufattelig vanskelig, hvis man ikke er alvorlig syk. Anonymkode: f604e...46a
Helene1982 Skrevet 23. juli 2022 #19 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En del menn kan nok det, men en mann må da senke kravene mye mer en hva en kvinne må gjøre, siden kvinner som regel sikter oppover og leter etter en partner som er "bedre" en dem selv. Kvinner søker mye etter hva en mann kan tilby, ikke bare hvem han er som person (sosial status osv) Mange menn er faktisk fornøyde med en kvinne på samme nivå, men hun er jo ikke interesser i han, siden hun da sikter oppover. Skjønner greia? Anonymkode: 6a2e3...887 jeg er uenig med deg. jeg tror at de fleste par består av en kvinne og en mann med lik verdi om vi skal snakke kjøttmarked. Alle har en verdi som består av utseende, alder, status, sosial intelligens, økonomi, og en del andre ting. Vi vekter egenskaper ulikt, og for noen er utseende viktig, mens for andre er ryddig økonomi viktigst. Om den du er ute med har andre preferanser enn deg, er det bra de sier det tidlig. Dette er ikke en fisketur, og alle menn og kvinner som går på date passer ikke sammen. Jeg blir litt bekymret når du snakker om menns og kvinners nivå. jeg tror det er vanskelig å finne en partner om du tenker for mye på hvem av dere som er på høyest nivå. Du har et inntrykk av at kvinner er nesten som ailiens – jeg vet ikke om de er en venn eller fiende for deg. Hvis de i utgangspunktet er en fiende, ville jeg jobbet med meg selv først. 3 2
Gjest Dustete Skrevet 23. juli 2022 #20 Skrevet 23. juli 2022 (endret) 3 hours ago, Helene1982 said: Hva kan kvinner gjøre for å skape en bedre dialog med menn? Og hva kan menn gjøre? Da tenker jeg først og fremst på single kvinner og menn. Alt bunner i det kapitalistiske systemet vi har der kun status, penger eller to hundre master professor grader gir deg noen som helst verdi. Endret 23. juli 2022 av Dustete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå