Gå til innhold

Wat- refund i London?(flyplassen)


Gjest Gjest_Lurer_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lurer_*

Noen som har erfaringer med å igjen taxen på flyplassen? Husker at de var veldig unøye med dette i USA, og ikke mange butikker hadde denne goden til turister. Er det en grense på hvor mye man kan handle osv? Og er det enkelt å spørre om det? (ikke alle ansatte er klare over dette- USA: "Hva er det for noe?desverre..")

Takknemlig for svar da jeg snart skal reise litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dalwhinnie

Tenker du på VAT refund når du handler i butikkene på flyplassen eller i London? HAr ingen erfaring med butikkene på flyplassen i så måte, men har hatt noen seriøse shoppingraid i London hvor jeg har fått butikken til å fylle ut VAT refund-skjema for meg. Dette har jeg levert i luka for dette på flyplassen, og en måneds tid etterpå har pengene kommet inn på kortet mitt.

Min erfaring er at selv vanlige kjedebutikker a la Dorothy Perkins fikser slike skjema for deg i London.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I london får jeg alltid vat-refund når jeg handler. Du må som regel kjøpe for en viss sum, men denne summen varierer. (Ligger som regel på rundt 50-60 pund.) På flyplassen kan du også velge å få pengene cash med en gang, dersom du ikke vil vente den tiden det tar å få dem inn på konto. Veldig greit synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...