Gjest lillelou Skrevet 17. januar 2006 #161 Del Skrevet 17. januar 2006 Operaen høres knall ut-det blir en super oppladning til lørdagen. Høres ut som om du har passe jerngrep om begivenheten,og at dere er i rute-det er gudd,som de sier på Jæren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 18. januar 2006 #162 Del Skrevet 18. januar 2006 Har vel ikke akkurat jerngrep, men grep... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 24. januar 2006 #163 Del Skrevet 24. januar 2006 Grep er bra, det! Jern-grep kan bli litt vel detaljfokusert, og det er ikke nødvendig og ganske slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. januar 2006 #164 Del Skrevet 30. januar 2006 Hvordan går det ellers, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 6. februar 2006 #165 Del Skrevet 6. februar 2006 Står d til med denne jenta da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 8. februar 2006 #166 Del Skrevet 8. februar 2006 Heisann, Litle Lady!! Jeg er nesten aldri "å treffe" i denne dagboka for tida. Jeg skal gifte meg snart, skjønner du, så nå er jeg mest i en annen krok av forumet. Koselig at du stakk innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. februar 2006 #167 Del Skrevet 9. februar 2006 Lurte veldig på hvor du var, helt til Lythande sladret til meg over en kaffe i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. februar 2006 #168 Del Skrevet 9. februar 2006 Har du bryllupsdagbok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 29. april 2007 #169 Del Skrevet 29. april 2007 Urrrghhh! Jeg går bare på besøk i andres dagbøker, så jeg kan vel egentlig bare slette denne. Bryllupsdagboka fortrenger jeg hele døgnet, fordi: 1) Det er over ett år siden vi ble gift 2) Jeg lovte å skrive referat, men det ble aldri noe av. Jo, den skal slettes snarest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 11. mai 2007 #170 Del Skrevet 11. mai 2007 Ågurimalla! Nå har jeg pløyd gjennom hele boka, og har hatt det morsomt. Nyter et glass brus (fydda, bikinisesongen står jo for døra), men måtte avreagere etter hvitvin som fortonte seg noe sur, til tross for at den smakte fortreffelig i Syden i gamle dager.... Da jeg har flyttet langt unna polet, prøver jeg meg på en liten bruksvinkjeller. Regel 1 (som ofte brytes): Ta aldri opp en flaske uten å plassere minst èn i lageret.... Regel 2) (som ikke er iverksatt) Lag en liste over de flaskene som ikke bør lagres ( ) Har faktisk 1 stk vanvittig rødvin som bør ligge til min 60-årsdag, ifølge vinkjennervenn. Til opplysning er det faktisk veeeeeldig lenge til (28 1/2 år). Urghhh. Ble litt svimmel av den brusen. Må hvile snart. Mannen har burtsdag i morgen, og da er det marsipankake (ikke pyntet enda) og gaver på senga. Hemmelig: Har kjøpt DYR Leatherman-kniv i gave (av kjekk butikkmann, dessverre var jeg iført joggeklær (som ikke så ut som joggeklær, men fjøsklær), var usminket og hadde skittent hår og klokka var 9.00. Det eneste som trakk ned vedrørende butikkmannen, var brunostånde. Velvel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 19. mai 2007 #171 Del Skrevet 19. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. mai 2007 #172 Del Skrevet 20. mai 2007 heyhey i boka, og gudd mørra! Håper det står bra til der oppi skauen,med både 2-og 4beinte. her er vi atter klare for en dag sammen med Amerikanerane, som heldigvis er snille Amerikanerar, ikke mye brøling og gnål om isbjørn eller burgere der i gården, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 12. juni 2007 #173 Del Skrevet 12. juni 2007 Ojsann! Har du besøkt meg, Lillelou? Urtrivelig, jeg er jo bare hos deg.... Det er morsommere der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå