Gjest Olava Skrevet 23. desember 2005 #121 Del Skrevet 23. desember 2005 Et lite femminnutt mellom slagene her. har nettopp pusset kjøkkenvinduene og fått opp de nye gardinene. Sønnen og jeg holdt på med pepperkakeprosjektet i timevis, derfor noe på etterskudd. Det ble fantastisk vellykket. Har nå fått mamma på besøk, hun er i gang med stryking. Den minste og far er sendt på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 23. desember 2005 #122 Del Skrevet 23. desember 2005 - Og når det gjelder kjolen, klarer jeg ikke å linke det, men hvis du er veldig interresert, Lunacia, finner du den på www.sinceritybridal.com. Det er kjole nr 3089, og den er i sort, da rødfargen på bildet ikke stemte med virkeligheten, den var mer rødorange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. desember 2005 #123 Del Skrevet 23. desember 2005 God,god,god jul til deg også, Corazon! Håper julen gir mange fine øyeblikk og gode opplevelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 24. desember 2005 #124 Del Skrevet 24. desember 2005 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. desember 2005 #125 Del Skrevet 24. desember 2005 Regner med at det er denne absolutt nyyyydelige kjolen? Og i sort... *sikle* Du kommer til å bli fantastisk flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. desember 2005 #126 Del Skrevet 24. desember 2005 GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 28. desember 2005 #127 Del Skrevet 28. desember 2005 Det er herlig kaldt ute, og inne er det vedfyring, koselig, men dyrt. Ikke så lurt å kjøpe vedsekker til 70 kr/stk.... Må nå gå og kjøpe motorvarmerledning, etter å ha kjørt avgårde med den gamle. Er ellers noe lei av ribbe, kalkun og småkaker. Kanskje det blir pizza i dag...? Og hvorfor er det alltid så vanskelig å få ryddet vekk alle julegavene??? (Enkelte steder i verden sliter man med jordskjelv og i denne lille kroken bekymrer man seg over rot man ikke orker å rydde, hmmmm). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 29. desember 2005 #128 Del Skrevet 29. desember 2005 Herlige, rolige, matleie dager. Romjul er både litt trist og litt fint. Føles litt pusig å "lande" etter alt styret. Må nå begynne å planlege meny til nyttårsaften, vi får gjester. Har egnetlig mest lyst til å lage koldtbord, men det er jo godt med noe varmt også. Hadde jeg vært kjemperik, hadde det blitt ryper, men kontoen skranter litt, dessverre. Måtte jo punge ut til motorvarmerledning og ved. Har dessuten kjøpt truser, genser, bukser og ansiktskrem. Nå blir det iallfall grønnsakpasta. Tror den minste er i ferd med å bli underernært, hun lever på smultringer og tomtebrygg... Vi har vært på skøytebanen, men det ble en kort tur, for skøytene er for små. Godt med luft i trynet, uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. desember 2005 #129 Del Skrevet 29. desember 2005 Tror det går heeelt fint med minsta, tro meg....en jul levde jeg bare på pepperkakedeig,og se på meg... *kommer på at meg selv var et dårlig eksempel til etterfølgelse* Har offisiell kompleksdag i dag,kombinert med ting som egentlig ikke er forenbart med komplekser. Neste år skal jeg bli sunn og tynn(ere!!!!). Vil også gå på skøyter,og vurderer å slå til på et par. Vil ha hvite,prinsesseaktige,og gjøre piruetter iført vinterlig prinsesseskjørt... Neste år blir det hirsegrøt 6 dager i uka! Skal nå se kinesisk slåssmenneskefilm sammen med entusiastisk mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 29. desember 2005 #130 Del Skrevet 29. desember 2005 Du tar feil, du er et meget godt eksempel til etterfølgelse, du ser jo kjernesunn ut bestandig!!!! Har du kompleksdag? Høres håpløst ut, når omstendighetene ikke er forenlige med dem. I det minste høres det komplisert ut. Jeg pusser dekketallerkener, og det er TUNGT! Har hundre (føles det som) sådanne i messing og kobber, har fått dem, altså, ikke spart til dem selv. Tenkte jeg skulle være fisefin å bruke dem nyttårsaften, men nå vet jeg nesten ikke. Har en diger skuff full av upusset sølvtøy også. Det hjelper litt med en vinglass til, men ikke så veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. desember 2005 #131 Del Skrevet 29. desember 2005 Hundre dekketallerkner i messing og kobber høres ut som en fin medgift . Har funnet ut at det bare var å hive kompleksdagen i do,den var ikke gjennomførbar lenger.Komplekser er vele gentlig livet for kort til at man skal bry seg med, er det ikke? Har fått selskap av Sulten Hund (det er juks,for hun har fått masse mat i dag) som sitter og ser lengselsfullt opp på druene på fatet mitt. Hun er skrekkelig glad i druer,og har allerede fått tre.Flere kan hun ikke få,for da gasser hun oss ihjel i løpet av natten. ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 29. desember 2005 #132 Del Skrevet 29. desember 2005 En hund som spiser frukt?! Helt riktig, komplekser har vi bare ikke bruk for!!! Joda medgiften er fin, den. Det samme er hans medgift, som for det meste er fra hans første ekteskap, som ble oppløst for 20 år siden. Men ting er ting, og det har man jo god bruk for! Nå skulle jeg liksom bare slå av PCen, men så siter jeg her og vrøvler. Nå SKAL jeg ta meg et bad, med julegavebadeoljen. Dvs det er vel egentlig en massasjeolje, som vi fikk sammen. Kan bare ikke helt se for meg hvordan vi skal kose oss med den. Det må enten bli på et iskaldt soverom, eller i sofaen i påsyn av alle tre barn.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. desember 2005 #133 Del Skrevet 29. desember 2005 Her er Oppskriften!!!!! Fryd Dig! Man gjør som følger: Kok opp en liter eplejuice med 5 kryddernellik,etpar kanelstenger og en vaniljestang som er delt på langs.La det hele trekke ca 10 minutter. Så har man i 3-4 dl (vanilje-)vodka,og varmer godt opp igjen. Voila-servèr!!!! Det er godt,og litt "lettere"enn gløgg.Og så kan man drikke det utenom julesesongen også. *morsomme bilder i hodet av avsnittet om massasjeoljen.Tror du har funnet en BRA bruk for den* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. desember 2005 #134 Del Skrevet 29. desember 2005 Og JA: Fruktspisende Hund. Og Grønnsaksspisende.Gulrøtter er nemlig noe av det beste hun vet i hele verden. Spiser også kål og salat hvis hun blir tilbudt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 30. desember 2005 #135 Del Skrevet 30. desember 2005 Hoho for en morsom og sunn hund!!! Tuuuusen takk for oppskrifta! Jeg gleder meg til å prøve den, men nå vet jeg ikke om det kan bli i morgen, for jeg tror vi bare har vodka som er for god til å slenges oppi en toddy, spesielt når vi i så fall må bruke hele beholdningen. Jeg har pussepause, og blir nå muligens litt pussa på pusserødvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. desember 2005 #136 Del Skrevet 30. desember 2005 Nå er det partay i boka mi, for den har kommet til 100 sider,og er på sitt siste døgn snart! Hjertelig velkommen, det er litt av hvert der! Jeg har en liten kjøkkenmann som står på kjøkkenet og lager viltgryte. Vi har sene middager for tida,nemlig. Men godt, det blir det! Pinny er rar og til dels ganske sunn- selv om hun også sikler kraftig etter fat med julekaker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 31. desember 2005 #137 Del Skrevet 31. desember 2005 Har sett et par Frankenstein og et par Seinfeld. Hjelpe meg, det er sent! Nå skal jeg på partay i boka til Lillelou! Juhhu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. desember 2005 #138 Del Skrevet 31. desember 2005 Riktig,riktig,riktig supergodt og vidunderlig nytt år til deg, Corazon! Måtte 2006 bli superåret uten sidestykke noen sinne ever i universet! fra meg og Pinny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. januar 2006 #139 Del Skrevet 2. januar 2006 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 2. januar 2006 #140 Del Skrevet 2. januar 2006 Godt nytt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå