Gå til innhold

Ville du gjort dette for en venn/flørt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en fin fyr i sommer. Han er 27år og jeg er 34. Litt aldersforskjell.. vi møttes på byen tilfeldig.. Han er utrolig omtenksom har jeg merket. 

Det som er greia er at han sliter litt psykisk. Han har tidligere holdt på med stoff, noe jeg styrer HELT unna. Vi har kun møttes ei gang og gjorde alt i senga. 🙄

Han ringer meg i sine tunge perioder, noe jeg setter pris på. Idag ringte han meg og spurte om jeg kunne komme, han var oppriktig lei av livet. Jeg nølte ikke og dro til han. Vet ikke om jeg gjør dette verre for han på sikt? Jobber selv litt i hjemmepleien, så har sett litt av dette. (Utnytter ikke pasienter, han er ikke min pasient.) Bare få det frem med ei gang. 

Anonymkode: 8615b...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det høres for rotete ut for min del. Men så er jeg interessert i å stifte familie da, så har ingen tid å rote bort på slike.

Anonymkode: 8dcae...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dette føles greit ut for deg, høres det ut som om du er god å ha for en som sliter litt.

Kanskje han får tilbake selvtillit og en motivasjon til å komme helt ut av rusmiljøet og tilbake til en stabil hverdag.

Men det er viktig at du ikke føler deg tvunget eller får dårlig samvittighet hvis du slutter å sette pris på at han ringer deg når det er tungt for han ❤️

Anonymkode: 856c6...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne skal søle bort hele livet sitt på å redde mann/menn som verken kan eller vil reddes.

Intet nytt under solen her altså.

Anonymkode: aed73...ff3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så fint gjort. Hvis du kjenner du kan gi det han trenger og orker å lytte, så gjør det. Men vær veldig klar med hva du tenker også. Om du ønsker noe mere si du søker det. Om du bare vil ha en fling, si det.

Så han vet hva du tenker.

Jeg tror vi kunne hjulet mange jeg da, om vi bare møter flere slik som dette. I perioder han man overskudd og tid og krefter. Og noen ganger trenger man bare en prat 

Anonymkode: 27f88...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Åh så fint gjort. Hvis du kjenner du kan gi det han trenger og orker å lytte, så gjør det. Men vær veldig klar med hva du tenker også. Om du ønsker noe mere si du søker det. Om du bare vil ha en fling, si det.

Så han vet hva du tenker.

Jeg tror vi kunne hjulet mange jeg da, om vi bare møter flere slik som dette. I perioder han man overskudd og tid og krefter. Og noen ganger trenger man bare en prat 

Anonymkode: 27f88...b59

Ja er glad jeg gjorde det. Han satt så pris på det :) Bare redd han begynner å få følelser for meg. Han kan nok fort havne i dalen igjen.. 

Anonymkode: 8615b...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge du ikke føler deg utnytta og at det blir for mye for deg. Det kan være vanskelig å være den eneste som stiller opp. Da burde han sikkert få noe profesjonell hjelp også om han ikke gjør det? Snilt av deg å stille opp da. 

Anonymkode: 034e6...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så lenge du ikke føler deg utnytta og at det blir for mye for deg. Det kan være vanskelig å være den eneste som stiller opp. Da burde han sikkert få noe profesjonell hjelp også om han ikke gjør det? Snilt av deg å stille opp da. 

Anonymkode: 034e6...84d

Han hadde snakket med ei, og nevnt meg til henne. Så tydelig at han liker meg litt. Idag har jeg ikke hørt noe, reiner med han sover. Han lovet meg at han skulle slutte med all stoff så vi får se hva kommer til å gjøre. 

Anonymkode: 8615b...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.7.2022 den 15.39):

Så lenge dette føles greit ut for deg, høres det ut som om du er god å ha for en som sliter litt.

Kanskje han får tilbake selvtillit og en motivasjon til å komme helt ut av rusmiljøet og tilbake til en stabil hverdag.

Men det er viktig at du ikke føler deg tvunget eller får dårlig samvittighet hvis du slutter å sette pris på at han ringer deg når det er tungt for han ❤️

Anonymkode: 856c6...51a

Håper det ❤ Han spurte meg om han kanskje kom til å få meg om han kuttet ut all marihuana etc. Jeg svarte at det kunne være, men helt uaktuelt om han fortsetter. Nå trener han hele tiden, er det litt for å vinne meg tro? 

Anonymkode: 8615b...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...