AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Del Skrevet 18. juli 2022 på Diskusjon.no har denne tråden allerede mange kommentarer: https://www.diskusjon.no/topic/1924634-womens-euro-2022-–-6-juli-31-juli/?_fromLogout=1 men det ser ikke ut til noen her på Kvinnguiden bryr seg... Anonymkode: 753a8...13b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #2 Del Skrevet 18. juli 2022 Er det så mange som bryr seg om idrett i det hele tatt? Anonymkode: 808c2...31f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 18. juli 2022 #3 Del Skrevet 18. juli 2022 Ser veldig mye på kvinnefriidrett må jeg innrømme! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 18. juli 2022 #4 Del Skrevet 18. juli 2022 Herrefotball og kvinnehåndball er mine favoritter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 18. juli 2022 #5 Del Skrevet 18. juli 2022 Mye interessant kvinneidrett, men akkurat kvinnefotball fungerer ikke for meg som tilskuer. Kvinnene er ca 10 % mindre enn menn, og har naturlig ca 10% mindre fart, men de spiller på mannebane med mannemål. Jeg tror kvinner bør ha 10% kortere fotballbane. Kvinnefotballen er også mindre utbredt. I Norge er det bare noen få kvinnelag som holder høy standard, mens det er ganske bra nivå hele veien fra postnord til eliteserien blant gutta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 18. juli 2022 #6 Del Skrevet 18. juli 2022 (endret) Kvinneguiden har alltid nektet å opprette et eget underforum for sport, så det kommer aldri til å bli noe særlig diskusjon om dette her inne. Å ha et underforum som heter «Trening og sport» gir ingen mening, det er to helt forskjellige ting, og sport drukner i tråder om personlig trening osv., og en del tråder om sport opprettes heller på TV-forumet, eller Generell debatt. Det forumet hvor sport diskuteres mest på i Norge er fridiskusjon.no. Tråden for EM: https://fridiskusjon.no/viewtopic.php?f=5&t=1463&p=799999#p799999 Og VM i friidrett som også pågår nå: https://fridiskusjon.no/viewtopic.php?t=3628 Endret 18. juli 2022 av Djækklåsst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 18. juli 2022 #7 Del Skrevet 18. juli 2022 I Grosny skrev (1 minutt siden): Mye interessant kvinneidrett, men akkurat kvinnefotball fungerer ikke for meg som tilskuer. Kvinnene er ca 10 % mindre enn menn, og har naturlig ca 10% mindre fart, men de spiller på mannebane med mannemål. Jeg tror kvinner bør ha 10% kortere fotballbane. Kvinnefotballen er også mindre utbredt. I Norge er det bare noen få kvinnelag som holder høy standard, mens det er ganske bra nivå hele veien fra postnord til eliteserien blant gutta. Enig i den konklusjonen. Det blir feil med like store mål når kvinnekeepere er 20 cm lavere enn menn, har mindre rekkevidde og dårligere spenst. Da blir det mange rare situasjoner og sjelden feberredninger av keeper. Når det gjelder håndball f.eks er jeg mye mer interessert i damene, selv om herrene har vært like gode de siste årene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 18. juli 2022 #8 Del Skrevet 18. juli 2022 Skjønner jeg godt... Er ikke interessert i "idrett" i det hele tatt, og iaf. ikke "kvinne idrett". Det eneste jeg synes er greit å få med seg er herre-VM/EM i fØzzball. Og nå som VM er lagt til november/desember, og attpåtil i Qatar - så gir jeg totalt faen i det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå