Gå til innhold

Forstår det ikke- positiv og negativ tester


sucasamicasa

Anbefalte innlegg

Jeg har smerter i hele kroppen, jeg har hodepine og jeg har blitt realt forkjølet. For 6 dager siden fikk jeg påvist uvi og fikk medisin for dette. Så for 3 dager siden kom forkjølelse og feber. Tok test  dagen etter og først så den negativ ut, rett før 15 min var gått oppdaget vi en tynn nesten usynlig strek nr 2.  Tok ny test i går den viste det samme . Tenkte jaja. Men nå viser test nr 2 kun den ene streken. Føler meg realt crap. Er vaksinert 3 ganger for lenge siden, da jeg fikk i starten for hver gang. Men hvem stole på?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sucasamicasa skrev (2 timer siden):

Jeg har smerter i hele kroppen, jeg har hodepine og jeg har blitt realt forkjølet. For 6 dager siden fikk jeg påvist uvi og fikk medisin for dette. Så for 3 dager siden kom forkjølelse og feber. Tok test  dagen etter og først så den negativ ut, rett før 15 min var gått oppdaget vi en tynn nesten usynlig strek nr 2.  Tok ny test i går den viste det samme . Tenkte jaja. Men nå viser test nr 2 kun den ene streken. Føler meg realt crap. Er vaksinert 3 ganger for lenge siden, da jeg fikk i starten for hver gang. Men hvem stole på?  

Hva har vaksinen å si? Du kan bli smittet uansett. 

En annen ting er at du er syk så da burde du holde deg hjemme til du kun har rest symptomer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JegogVi2
zemer skrev (1 time siden):

H

Ts ar vel ikke skrevet at hun ikke kan bli smittet har hun men det kan være en eneste grunn for at hun skriver det og det er fordi man da kanskje ville ha spurt om hun var full vaksinert eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sucasamicasa skrev (På 18.7.2022 den 11.58):

Jeg har smerter i hele kroppen, jeg har hodepine og jeg har blitt realt forkjølet. For 6 dager siden fikk jeg påvist uvi og fikk medisin for dette. Så for 3 dager siden kom forkjølelse og feber. Tok test  dagen etter og først så den negativ ut, rett før 15 min var gått oppdaget vi en tynn nesten usynlig strek nr 2.  Tok ny test i går den viste det samme . Tenkte jaja. Men nå viser test nr 2 kun den ene streken. Føler meg realt crap. Er vaksinert 3 ganger for lenge siden, da jeg fikk i starten for hver gang. Men hvem stole på?  

Du skal ikke lese av en test etter mer enn 30 minutter (eller hva nå enn bruksanvisningen sier).

Når den viste positiv først, for så å bli negativ etter "utløp", er den fremdeles positiv.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er syk, hold deg hjemme så lenge du har symptomer. Om sykdommer heter a eller b spiller ingen rolle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...