Gå til innhold

Damer som tisser ute

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når dere damer tisser ute i naturen og ikke har med dere dopapir? Rister dere på musa da? Sånn som menn rister på pikken?

Anonymkode: f28f9...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når dere damer tisser ute i naturen og ikke har med dere dopapir? Rister dere på musa da? Sånn som menn rister på pikken?

Anonymkode: f28f9...617

Hva tror du selv? 

Anonymkode: 8b667...14c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun i ytterste nød at jeg setter meg ned og tisser ute uten å ha dopapir eller i alle fall papirlommetørkler fra vesken tilgjengelig. Husker ikke sist det skjedde. Men om det er ute i naturen, prøver jeg i alle fall å finne noen blader eller en bunt gress å tørke med.

Ingen damer kan "riste" på musa som menn gjør med snabelen sin. Det er jo umulig. Urinrøret sitter godt gjemt oppi der, og urinen renner litt over hele.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøver så godt jeg kan å «shake it», men det funker relativt dårlig og får derfor alltid masse tiss i trusa som blir både våt og kald resten av turen. 😕 Prøver derfor å unngå å tisse ute.

Anonymkode: 937fb...cda

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jaja, vi tar tak i den og slenger den et par ganger til høyre og venstre

For et spørsmål… 

Anonymkode: c035a...8d9

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare venter litt ekstra, så det drypper ferdig. Litt vått blir det, men ikke verre enn at det går fint.

Anonymkode: dc65d...cc5

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjør jeg ikke med mindre jeg er på tur i skogen, og da har jeg med litt papir.

Anonymkode: 4de61...2cd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis jeg absolutt må,  passer på at det er helt tomt, så skifter jeg truse når jeg kommer hjem

Anonymkode: 9bd70...153

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet du ikke at det er derfor damer alltid går på do sammen?

Etter den ene damen har tisset tar dame nummer to  godt tak under knærne hennes, løfter henne opp til egen midjehøyde, løper noen ganger rundt i ring og til slutt rister hun henne godt mens begge synger Hompetitten :)

Anonymkode: 939d8...37e

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bare setter meg i fanget på en eller annen fyr og gnukker litt. Det er faktisk den eneste grunnen til at kvinner noen gang setter seg i fanget til menn, eller kveiler bena rundt dem. Det er for å få tørket av seg på en miljøvennlig måte.

Anonymkode: 63388...dbf

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

og så legger dere igjen dass-papir og alt mulig søppel i naturen også da?       

Anonymkode: f24b1...aff

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl

Bare lar det lufttørke litt før jeg tar på trusa igjen og bytter så fort jeg kommer hjem igjen :) Bruker aldri blader eller gress, av frykt for å få en flått i musa 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Million skrev (På 17.7.2022 den 20.35):

Det er kun i ytterste nød at jeg setter meg ned og tisser ute uten å ha dopapir eller i alle fall papirlommetørkler fra vesken tilgjengelig. Husker ikke sist det skjedde. Men om det er ute i naturen, prøver jeg i alle fall å finne noen blader eller en bunt gress å tørke med.

Ingen damer kan "riste" på musa som menn gjør med snabelen sin. Det er jo umulig. Urinrøret sitter godt gjemt oppi der, og urinen renner litt over hele.

Hva gjør du på de mange offentlige toalettene uten dopapir? Holder deg til du kommer hjem?

Til ts: det er ikke sånn at kvinner griser mer på seg selv enn menn når de tisser fordi de er damer. Det er fint mulig for et menneske å lære å sikte med strålen, oppnå nok trykk til å ikke søle rundt åpningen og ikke treffe egne føtter, ben, sko etc. Foreldre flest lærer gutter å sikte. Og lar jentene ta jobben med å lære seg selv å sikte. Noe som nok er forklaringen på at enkelte godt voksne damer ikke vet at dette er noe de kan lære seg med et par ukers enkel øving.

Og så har vi de noen som ikke vil kunne lære å sikte, ikke vil kunne styre strålen etc - men det er ikke fordi de er damer eller menn. Det er fordi ting ikke funker optimalt. Og da gjør man det beste utav det, selvsagt. Er man mann bør man da sitte, sånn at man ikke får urin over alt.

Anonymkode: bb50a...647

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg er oppvokst med å gå tur i skogen, og det samme lærer jeg mine barn. Jenter kan fint tisse uten å søle. Og vi kan riste av det meste.

Selvsagt ville jeg vasket meg før mannen fikk slikke meg, men ellers ser jeg lite problem med å tisse ute. Butter truse når jeg kommer hjem hvis den fikk dråper i seg.

Anonymkode: eace8...a3f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har alltid en liten pakke intimservietter og et par bleieposer i veska i tilfelle menskrise. Så vasker musa med en serviett og hendene med en annen og putter det i posen. Posen legger jeg i nærmeste søppelkasse. 

Anonymkode: 2a19f...c4c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.7.2022 den 20.33):

Nei, jeg aker meg bortover bakken slik som noen hunder gjør. 

Anonymkode: e41b3...6f8

Gris.

Anonymkode: 32004...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg løper ofte og langt, og det blir en del tissing i naturen, kirkegårder osv. Noen ganger har jeg med papir, andre ganger rister jeg, andre ganger har jeg mensen og bind på meg som suger opp. 
Vi er født beregnet på å pisse ute, så dette synes jeg ikke er noe spesielt...

Anonymkode: 9267e...68a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...