Gå til innhold

Damer som tisser ute


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 17.7.2022 den 20.33):

Nei, jeg aker meg bortover bakken slik som noen hunder gjør. 

Anonymkode: e41b3...6f8

🤣😂😆🤭

Fantastisk!👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg løper ofte og langt, og det blir en del tissing i naturen, kirkegårder osv. Noen ganger har jeg med papir, andre ganger rister jeg, andre ganger har jeg mensen og bind på meg som suger opp. 
Vi er født beregnet på å pisse ute, så dette synes jeg ikke er noe spesielt...

Anonymkode: 9267e...68a

Du tisser ikke på kirkegårder?????? Nå kjente jeg at jeg ble så provosert at det kokte litt i topplokket!

Hadde ikke forestilt meg i min villeste fantasi at folk er så respektløse, bare trist 😕

Anonymkode: 937fb...cda

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja rister og shaker når jeg sitter på huk. Godt å tisse ute, blir kanskje bittelitt våt, et par dråper, gjør ingenting.

Anonymkode: 01023...127

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva gjør du på de mange offentlige toalettene uten dopapir? Holder deg til du kommer hjem?

 

Anonymkode: bb50a...647

Jeg benytter ikke toaletter der det ikke er papir. Jeg sjekker alltid at det er toalettpapir på holderen før jeg setter meg ned og gjør mitt. Eventuelt, hvis jeg har en pakke papirlommetørkler i vesken, kan jeg bruke toalettet likevel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de aller fleste damer jeg kjenner har noe papir liggende i vesken eller i en lomme, sånn i tilfelle. Og hvis ikke, er det ikke verre enn at vi bare skifter klær når vi kommer hjem om det skulle komme en dråpe i klærne. Null stress.

 

Anonymkode: 4ce40...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt problemer med og skvette ute. Går man fjelltur på 6 timer og må man så må man. Samme med telttur. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som om menn aldri har urindråper i undertøyet.

Anonymkode: 1916c...ede

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.7.2022 den 23.21):

og så legger dere igjen dass-papir og alt mulig søppel i naturen også da?       

Anonymkode: f24b1...aff

Det der lurte jeg også på.

Anonymkode: fac3a...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det der lurte jeg også på.

Anonymkode: fac3a...679

Hvis man er på en tur der man høyst sannsynlig vil måtte tisse i buskene eller bak en stein, går det fint an å ha med en zippose/vanlig liten plastpose til å putte papir og annet søppel i, for så å kaste det i nærmeste søppelbøtte når en kommer tilbake. Skjønner ikke at noen har så tungt for det at de ikke kan tenke ut sånt selv.

Anonymkode: 4ce40...8c3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har med eget dopapir i alle lommer på bukser og shorts. Og unngår så godt jeg kan å måtte tisse ute. Bruker første og beste do eller holder meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.7.2022 den 23.21):

og så legger dere igjen dass-papir og alt mulig søppel i naturen også da?       

Anonymkode: f24b1...aff

Vel, som ivrig turgåer både i skogen, men mest på fjellet, må jeg si at jeg synes denne diskusjonen er litt spesiell. De aller fleste friluftsmennesker vet hvordan dette gjøres uten at det behøver å bli til sjenanse for andre. Som en annen har skrevet her, må de aller fleste tisse en gang eller to når man er ute på lengre dagsturer. På overnattingsturer (og også av og til på dagsturer) er det helt normalt å ha avføring også. Det er ikke mer hokus pokus med dette enn at man finner seg et godt skjulested borte fra stien og fra vannkilder, og så rydder man opp etter seg. Dersom det ikke er brannfare, brenner jeg papiret. 

Anonymkode: 5a216...ccf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Nei. Har alltid på meg bind, så skifter det ved  neste anledning. Etter en titt så klart.

Anonymkode: 9877a...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 4.46):

Hvis man er på en tur der man høyst sannsynlig vil måtte tisse i buskene eller bak en stein, går det fint an å ha med en zippose/vanlig liten plastpose til å putte papir og annet søppel i, for så å kaste det i nærmeste søppelbøtte når en kommer tilbake. Skjønner ikke at noen har så tungt for det at de ikke kan tenke ut sånt selv.

Anonymkode: 4ce40...8c3

Så enkelt er det faktisk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.7.2022 den 0.28):

Du tisser ikke på kirkegårder?????? Nå kjente jeg at jeg ble så provosert at det kokte litt i topplokket!

Hadde ikke forestilt meg i min villeste fantasi at folk er så respektløse, bare trist 😕

Anonymkode: 937fb...cda

De som er der bryr seg fint lite.

Anonymkode: 7fd78...64d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 18.7.2022 den 23.21):

og så legger dere igjen dass-papir og alt mulig søppel i naturen også da?       

Anonymkode: f24b1...aff

Vet ikke om andre men jeg har ziplock pose til brukt papir

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De som er der bryr seg fint lite.

Anonymkode: 7fd78...64d

Kanskje ikke men det er likevel noe en ikke gjør av respekt for de avdøde, finnes mange andre steder en kan tisse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (4 minutter siden):

Kanskje ikke men det er likevel noe en ikke gjør av respekt for de avdøde, finnes mange andre steder en kan tisse

Det går nok fint.

Anonymkode: 7fd78...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...