Gå til innhold

Fler som har covid akkurat nå?

Pinner

Anbefalte innlegg

Ms. Steele skrev (4 timer siden):

Ja, vi tester fordi vi har gamle rundt oss som vi ikke vil smitte. 

Så du drar til de om testen er neg og du er syk? Hvor er logikken?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

zemer skrev (Akkurat nå):

Så du drar til de om testen er neg og du er syk? Hvor er logikken?

Logikken er ganske enkel. Er jeg negativ så er det ikke korona. De gamle her tåler en liten forkjølelse, men antakelig ikke korona som setter seg dypt i svake og gamle lunger. Ikke gjør det vanskeligere enn det er...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ms. Steele skrev (3 timer siden):

Logikken er ganske enkel. Er jeg negativ så er det ikke korona. De gamle her tåler en liten forkjølelse, men antakelig ikke korona som setter seg dypt i svake og gamle lunger. Ikke gjør det vanskeligere enn det er...

Synes nå det enkleste er å holde seg hjemme når en er syk.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ms. Steele skrev (4 timer siden):

Det kan jo være influensaviruset som gjør deg forkjølet. Spørs om det er noe bedre enn korona for de gamle og svake.. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er foreløpig 48 covid relaterte dødsfall uke 33 og 60 i uke 32. Og tallene forventes oppjustert ( kilde ukerapport fhi) 

Å ta hensyn til andre en seg selv, burde være en selvfølge.   

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bendie skrev (7 minutter siden):

Det er foreløpig 48 covid relaterte dødsfall uke 33 og 60 i uke 32. Og tallene forventes oppjustert ( kilde ukerapport fhi) 

Å ta hensyn til andre en seg selv, burde være en selvfølge.   

Hvor finnes den infoen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nåleputa skrev (9 minutter siden):

Hvor finnes den infoen?

Fhi  Ukerapporter om koronavirus og covid -19’ epidemien i Norge. Tlf ville ikke linke

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester hvis jeg blir syk fordi min far har kreft og alzheimer og han ikke trenger å få mer enn han må. Jeg holder meg unna ham uansett hvis jeg er syk, men det er greit å vite om det er korona jeg har eller ikke synes jeg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har sluppet unna, men hører om andre som har fått det og ble mer eller mindre syke.  Ellers synes jeg det meldes om ganske lite smitte og nye innlagte på sykehus blir færre.

Hva nå i høst?  Flere folk innendørs igjen som lever som før.  Det er jo nydelig hvis det smitter mindre og færre blir syke.  Vi har jo andre ting å uroe oss for for tiden, så jeg håper at vi slipper en ny runde med covid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Cammomillo

Jeg har korona for andre gang nå. Har to vaksiner før jeg ble smittet første gang i januar 22. Føler meg ganske dritt nå. Fryser noe helt sjukt og kroppen verker! Ingen hoste og ingen feber foreløpig. Andre som har det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cammomillo skrev (På 25.10.2022 den 22.27):

Jeg har korona for andre gang nå. Har to vaksiner før jeg ble smittet første gang i januar 22. Føler meg ganske dritt nå. Fryser noe helt sjukt og kroppen verker! Ingen hoste og ingen feber foreløpig. Andre som har det nå?

Jeg har det, og sliter ekstremt🥹var ikke frisk fra før, og dette tar helt knekken på meg. Har hatt 3-ukers tøffe influensaer, bronkitt og lungebetennelse før. Men ift covid var det ikke så tøft😌

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg har det nå. Første natta var fæl, mye verking i kroppen. Resten er som en litt mild i fluensa. Håper jeg ikke jinxer ved å si det, for planen er å bli frisk til i morgen😁

Endret av Ulla Ullsokk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulla Ullsokk skrev (24 minutter siden):

Jeg har det nå. Første natta var fæl, mye verking i kroppen. Resten er som en litt mild i fluensa. Håper jeg ikke jinxer ved å si det, for planen er å bli frisk til i morgen😁

Jinxer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • Opprett ny...