Gå til innhold

«Veska er veldig dyr så vil ikke at folk skal være borti»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dette en form for snikskryt? Vedkommende sa selvfølgelig ikke akkurat det som står i tittel, men det er litt samme greia. Gjorde et veldig stort nummer ut av noe som var en bagatell, ingenting ødelagt/skadet. 
Likevel så må vedkommende gjøre en sak ut av det. Hvorfor ha så dyre ting når du er rede for at slik skal skje? 

Anonymkode: dba9d...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har god råd, men orker ikke drive og kjøpe ting jeg må være overforsiktig med. Betale titusener for å bli mer stressa, det gir ingen mening.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (4 minutter siden):

Jeg har god råd, men orker ikke drive og kjøpe ting jeg må være overforsiktig med. Betale titusener for å bli mer stressa, det gir ingen mening.

For å si det sånn.. jeg flyttet bare på en ting fordi det var veldig plassmangel. Så tikker det inn en melding fra noen som er veldig irritert på at tingene er flyttet. De er kun flyttet litt for å få plass. Men dette var tydelgivis nok til at vedkommende måtte gjøre et nummer av det. Da blir jeg selv irritert på at så dyre ting (som vedkommende måtte få frem) ligger tilgjengelig sånn..

Anonymkode: dba9d...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For å si det sånn.. jeg flyttet bare på en ting fordi det var veldig plassmangel. Så tikker det inn en melding fra noen som er veldig irritert på at tingene er flyttet. De er kun flyttet litt for å få plass. Men dette var tydelgivis nok til at vedkommende måtte gjøre et nummer av det. Da blir jeg selv irritert på at så dyre ting (som vedkommende måtte få frem) ligger tilgjengelig sånn..

Anonymkode: dba9d...320

En melding? Fra hvor da, andre siden av rommet? Kom de ikke bort til deg en gang? Hadde gitt veska en liten dytt til jeg.... 😇

Anonymkode: 1a79f...8c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ropte ut prisen på veska mi til en kompis da han sto og sølte øl på meg med vilje under en konsert en gang. Det var ikke snikskryt, det var panikk 😅

Det der høres imidlertid rart ut. 

Anonymkode: 21bdf...bba

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken veske var dette da? De fleste luksusvesker har en kvalitet som tåler litt.

Ta f.eks. Chanel Flap Bag i kaviar leather. Den tåler endel. Koster over 100 000 av de lange men da har man en veske for resten av livet og til å gå i arv i generasjoner etter.

Anonymkode: b0c94...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvilken veske var dette da? De fleste luksusvesker har en kvalitet som tåler litt.

Ta f.eks. Chanel Flap Bag i kaviar leather. Den tåler endel. Koster over 100 000 av de lange men da har man en veske for resten av livet og til å gå i arv i generasjoner etter.

Anonymkode: b0c94...832

Vet ikke. Tenkte ikke over at den så så spesielt dyr ut heller.. kunne vært H&M for min del. 

Anonymkode: dba9d...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvilken veske var dette da? De fleste luksusvesker har en kvalitet som tåler litt.

Ta f.eks. Chanel Flap Bag i kaviar leather. Den tåler endel. Koster over 100 000 av de lange men da har man en veske for resten av livet og til å gå i arv i generasjoner etter.

Anonymkode: b0c94...832

Blir en ikke lei av å ha den samme veska hele tiden?  Selv liker jeg å bytte vesker (Ikke for det, har en råd til en veske til 100 000 så har en sikkert flere)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvilken veske var dette da? De fleste luksusvesker har en kvalitet som tåler litt.

Ta f.eks. Chanel Flap Bag i kaviar leather. Den tåler endel. Koster over 100 000 av de lange men da har man en veske for resten av livet og til å gå i arv i generasjoner etter.

Anonymkode: b0c94...832

Har billig vesker kjøpt på 80 tallet enda😅

Anonymkode: b4560...f26

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie123 skrev (3 minutter siden):

Blir en ikke lei av å ha den samme veska hele tiden?  Selv liker jeg å bytte vesker (Ikke for det, har en råd til en veske til 100 000 så har en sikkert flere)

Har andre også. Inkludert billige, noen gamle og endel jeg har arvet som ikke er spesielt verdifulle i kroner men har stor verdi for meg. Men den jeg nevnte går til alt nesten. En av mine aller beste investeringer.  

Anonymkode: b0c94...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...