Gå til innhold

Ferie med ekstrovert venninne når man er introvert selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner meg så igjen. På gåturer oppsøker hun grupper med mennesker type går strake veien mot dem mens jeg går naturlig i en lang sløyfe utenom. Så stopper hun og roper hvor jeg skal akkurat som hennes måte er den eneste korrekte. Nettverk av stier foran oss så ganske naturlig ta en sti slippe dilte oppi folk. Jeg sier jeg har hodeverk må hvile. 

Anonymkode: 4cc70...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet, dere som på død og liv ikke kan være venner med kollegaer? Dere har fasiten for alle eller? Hos oss starter det ørten nyansatte hvert år - direkte fra skolen. De gjør mye sosialt sammen, og man finner både venner og livsledsagere på veien. Min jobb har sørget for ganske så mange ekteskap oppigjennom tidene.

Selv traff jeg en av mine aller beste venninner da vi startet sammen. Jeg har skiftet jobb, men vi er fortsatt veldig nære. Og vi har reist på utallige turer sammen - som har vært helt supert!

Anonymkode: d1957...3b2

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å være venner med kollegaer, men å reise på ferie og dele rom, som dere sikkert gjør, er jo ikke så smart når dere er så ulike.  

Anonymkode: 5d284...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjenner meg så igjen. På gåturer oppsøker hun grupper med mennesker type går strake veien mot dem mens jeg går naturlig i en lang sløyfe utenom. Så stopper hun og roper hvor jeg skal akkurat som hennes måte er den eneste korrekte. Nettverk av stier foran oss så ganske naturlig ta en sti slippe dilte oppi folk. Jeg sier jeg har hodeverk må hvile. 

Anonymkode: 4cc70...10f

Hvorfor bruker du tid på dette mennesket? Er jo du selv som velger det da.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herlighet, dere som på død og liv ikke kan være venner med kollegaer? Dere har fasiten for alle eller? Hos oss starter det ørten nyansatte hvert år - direkte fra skolen. De gjør mye sosialt sammen, og man finner både venner og livsledsagere på veien. Min jobb har sørget for ganske så mange ekteskap oppigjennom tidene.

Selv traff jeg en av mine aller beste venninner da vi startet sammen. Jeg har skiftet jobb, men vi er fortsatt veldig nære. Og vi har reist på utallige turer sammen - som har vært helt supert!

Anonymkode: d1957...3b2

Det er opp til hver enkelt hvem man skal være venner med. Jobben er en arena man bruker mye tid på, da blir det slitsomt og lite variasjon i livet om den skal inn på fritiden. Bor man på et lite sted er ting annerledes.

Alle gjør som de vil.

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Greit å være venner med kollegaer, men å reise på ferie og dele rom, som dere sikkert gjør, er jo ikke så smart når dere er så ulike.  

Anonymkode: 5d284...6e3

Nettopp, er jo når man utvider kontakten med et menneske man ser enda mer ulikheter. Hvor dårlig man egentlig passer sammen. Derfor greit å holde jobben på jobb, for mange.

Anonymkode: d9c26...860

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...