Gå til innhold

Tatovering


Gjest Gjest_Cuba_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Cuba_*

I morra skal jeg ta en tatovering på innsiden av håndleddet!! :sjarmor:

Har en fra før av på korsryggen!

Noen som har begge steder eller i allefall på håndleddet som husker om dette gjorde veldig vondt.

Syns det gikk helt greit å ta det på korsryggen, så lurer på hvor vondt det gjør å ta det på håndleddet sammenlignet..?

Er helt bestemt på å ta det, men bare lurer for å være litt forberedt..

Om det er noen som har på håndleddet kan dere kanskje fortelle litt om hvilke tanker dere har om det nå i ettertid..?

Vil ikke ha kommentarer på hvor stygt det er med tatovering osv. for det spiller ingen rolle hva andre måtte synes!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ei som har tatovering på innsiden av håndleddet. I følge henne, så gjorde det skikkelig vondt. Men sånt er vel veldig individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cuba_*

Ja, tror egentlig det..

Syns jo det gjorde vondt å ta på korsryggen og, og man sier jo at det er et av de vondste stedene..

Men selvfølgelig.. Det er jo forskjell som du sier..

Jeg kan begynne å gråte av å sparke borti en terskel, men ikke av å tatovere meg..

kommer liksom an på om det er "selvfoskyldt" eller ikke.. he he!

Men men.. det er jo ingen langvarig smerte uansett, så det skal nok gå bra!

Noen fler??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cuba_*

Men jeg er litt usikker på hvilket motiv jeg skal ta..

Sitter med tre stk. og er litt usikker..

Det ene er en slags sommerfugl og så ser man sint øyne inni.. Ganske kul syns jeg..

De to andre er litt spesielle.. den ene er en rev og den andre er en hare.. de er tegnet ganske "enkelt" med bare "åpne" øyne.. er ikke noe detaljer med andre ord.

Reven er ikke noe typisk rev heller.. ser litt rar ut på en måte.. he he! litt morsom..

tror egentlig det står mellom reven og den sommerfuglen/øynene!

Sommerfugltingen har jeg tittet på lenge.. hadde egentlig bestemt meg for denne, men tittet litt mer i dag og fant noen fler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Cuba_*

Takk for svar!

:klem:

Da tror jeg at jeg satser på sommerfuglen jeg! Tross alt den jeg har vært sikker på hele tiden..

men skal sitte på tog i 6 timer i morra så da får jeg bestemme meg HELT!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel allerede fått deg tatoveringen. Men til dere andre som lurer kan jeg si at jeg har på innsiden av handleddet og det gjorde vondt der. Har tre tatoveringer: på rumpa, over brystet og innsiden av handleddet. Rumpa var ikke så vondt, brystet ganske vondt men innsiden av handleddet værst. Men man blir nummen etter en stund så det går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cuba_*

Har fått tatoveringen nå ja!

Syns ikke det var så vondt jeg..

Har kun på korsryggen fra før og kan ikke huske at det gjorde noe vondere på noen av stedene..

Men innsiden av håndleddet er jo mer utsatt da.. merker det er ømt fortsatt om jeg presser på det eller noe.. tok den på fredag da!

Er forøvrig veldig fornøyd med den! akkurat passe stor osv.

men ser ut som det er et par "prikker" han har oversett.. :forvirret:

men men.. får vel etterfylle om en stund vel.. noen som vet hvor lenge det er vanlig å vente med å etterfylle.. har fortsatt ikke etterfylt på den på korsryggen (snart 3 år siden)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cuba_*
Enkelte pleier å ha en "garanti" der du kan fylle på gratis etter 1 år.

Ja, det er garanti!

Innen et år, akkurat et år etter eller minimum et år etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...