Gå til innhold

Hva gjør du med julekortene?


agbre

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg så det var oppskrift på noe å ha julekortene i her på kvinneguiden.

I den forbindelse lurte jeg på hva dere gjør når dere får julekort?

Jeg henger dem på en skapdør på kjøkkenet ettehvert. Det er så koselig å se på alle de fine kortene :) Hjemme hos mine foreldre er det kjøkkendøra som blir fin før jul. De kjenner så mange at døra blr full fra topp til bunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får ikke så mange, og dekker korktavla.

Mine foredre rekker kjøleskapet, både forran og på siden.

Etter jul samler jeg bildekortene og limer i album, de andre legger jeg i en bunke, oppå bunken med dem fra i fjor. Bunken fra i fjor leter jeg forresten snart frem, for å forsikre meg om at vi ikke glemmer noen på julekortlista, som vi fikk kort vi fjor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter dem opp på en hylle. Etter jul pakkes de ned i en eske. Mamma pleier å henge flere snorer foran et av de store stuevinduene og henge kortene på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et lite "kortrack" (det kalte de det der jeg kjøpte det) i tynn zink som jeg henger opp på veggen. Det har 3-4 nivåer man kan legge kortene i sånn at man kan se fronten på det første.

Dårlig forklart, jeg vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spacegirl

Jeg henger dem på kjøleskapet. Etter jul puttes de i en eller annen skuff og etter en stund aner jeg ikke hvor jeg har lagt dem og borte er de :sjenert: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en rød silkesnor med et gullhjerte nederst (mener å huske det var i merket Menu). Denne henger på veggen i entreen, og så blir alle kortene festet på snoren.

Etter jul blir alle bildene limt inn i album, og alle andre julekort blir kastet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_julie_*

Jeg samler mine. har en stor eske. Hvert år når julesakene tas ned fra loftet,så kommer kortesken frem

Så leser jeg igjennom foriges års kort. Ser bakover i år og ser at mange av de jeg har fått kort av er borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...