Gå til innhold

Datter gravid med 3.barn med 3.barnefar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er flaut å være moren hennes nå, hun fikk første barnet da hun var 17 år, andre barnet 19 år og nå med tredje 22 år. 

Jeg fikk vite det for noen dager siden, og ligger bare å tenker hvordan det skal gå med hun og barna. Alle barnebarna mine har forskjellige fedre. Håper bare så inderlig at hun holder på nåværende barnefar. Hun blir så fort gravid, nesten så jeg tror hun gjør det med vilje. Hun er heller ikke ferdig med videregående.

Anonymkode: 15062...22c

På den positive siden. Din datter har i hvert fall minsket rekrutteringen til incel bevegelsen. 1 av 3 menn blir ikke far, din datter har reddet mange fra den skjebnen. Fruktbar som en blomstereng, ikke noe ufrivillig barnløshet. Ferdig med småbarnsperioden tidlig.

Blir en jævel innen logistikk og skulle balansere jul, bursdag, konfirmasjon, foreldremøter, individuell oppfølging  med 3 forskjellige menn.

Hun blir god på og sjonglere.

Anonymkode: c79ad...e8c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trolleinnlegg? TS skriver som en ungdom, ikke voksen regnskapsfører

Anonymkode: cd8a0...4fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 fedre og 4 barn!

Dømmer dere også denne historien?

Barn nr 1. Kjærester helt siden vgs, vi var 24 da barnet kom. Vi hadde fullført utdannelse begge to, eide leilighet og bil. Da barnet var 2 år ca skled vi bare mer og mer fra hverandre. Inget uvennskap, ingen krangling. Vi var rett og slett bare venner blitt. Helt uproblematisk brudd (trist, men uten konflikt). Han er i dag lykkelig gift og har fått to barn til.

Barn nr 2. Giftet meg. Hus, båt, hytte biler. «Kjempeflott» ekteskap helt til jeg ved en ren tilfeldighet fant ut at mannen jeg elsket var utro mot meg. Langvarig utroskap med assistenten sin (klisje men sant) og han valgte å gå for henne. De er gifte den dag i dag og har to barn til sammen. Man kan godt si jeg kan ha dårlig dømmekraft, men jeg kunne virkelig ikke vite.

Barn nr 3 og 4. Nåværende samboer. Møtte han og jeg ønsket meg ikke flere barn da jeg allerede hadde to fedre og to barn. Dette visste nåværende samboer og ønsket å starte et liv med meg, til tross for at jeg sa at det ikke ville bli flere barn. Jeg prøvde iherdig å overtale han til å se en annen vei, men han ville bare ha meg! Det ble oss! Vil legge til at alle kjenner hverandre og samarbeider godt sammen. Med tiden kjøpte vi hus, og etablerte oss. Han er verdens fineste mann (for meg) og jeg spurte han en dag om savnet etter barn lå i han. Han sa at han gjerne ville hatt barn, men at han stod for det han sa. Dette gjorde så jeg valgte å tørre å få barn med han. Vi har nå to barn sammen + de jeg hadde fra før. En stor lykkelig familie.

Ingen drama noen vei sånn mtp dine mine våre, da alle har det i hver sin kant.

Så dette med flere fedre og flere barn, trenger ikke alltid være så sort hvitt.

Egentlig bare det jeg vil ha frem🙏🏻

Anonymkode: 4e027...88f

  • Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da er vi to. 

Anonymkode: ea4fd...744

Tre. 

Anonymkode: 4d6ef...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

På den positive siden. Din datter har i hvert fall minsket rekrutteringen til incel bevegelsen. 1 av 3 menn blir ikke far, din datter har reddet mange fra den skjebnen. Fruktbar som en blomstereng, ikke noe ufrivillig barnløshet. Ferdig med småbarnsperioden tidlig.

Blir en jævel innen logistikk og skulle balansere jul, bursdag, konfirmasjon, foreldremøter, individuell oppfølging  med 3 forskjellige menn.

Hun blir god på og sjonglere.

Anonymkode: c79ad...e8c

Og tinderdates innimellom 😆

Anonymkode: 4d6ef...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist når en mor er flau over datteren sin, en forelder skal alltid støtte barna sine så langt det er mulig selv når de er uenig i de valg barnet tar og hvor livet fører dem tenker jeg. Dette med å legge skam på ting i andres liv er en uting mennesker som tror de selv er bedre enn / over middels opptatt av hva andre mener / opptatt av overfatiske ting gjør.. De menneskene som er gode på innsiden ser etter det gode på innsiden til andre.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, AnonymBruker said:

Datter gravid med 3.barn med 3.barnefar

Anonymkode: 15062...22c

Ja, det er akkurat et slikt samfunn vi har laget oss, og som "alle" ser ut til å elske. Forstå det den som kan. Håper folk blir lykkelige. 🤢

Anonymkode: a3a09...f21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 barn med 3 forskjellige. Og har vært i nesten identisk situasjon som din datter. (Fikk første som 18, 2. som 20 og siste som 25) Og klarer meg selv, fikk litt hjelp med de 2 første ingen hjelp med siste. Jeg er fortsatt sammen med barnefar til yngste, men skulle d bli slutt, so what? Det viktigste er man er lykkelig. Ikke bli i et forhold fordi det er flaut. Tenker du bør støtte og være bestemor, samtidig ikke ta for mye ansvar la hun gjøre det selv. Men hvorfor være flau? Vi lever i 2022. 

Anonymkode: 46618...673

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har 3 fedre og 4 barn!

Dømmer dere også denne historien?

Barn nr 1. Kjærester helt siden vgs, vi var 24 da barnet kom. Vi hadde fullført utdannelse begge to, eide leilighet og bil. Da barnet var 2 år ca skled vi bare mer og mer fra hverandre. Inget uvennskap, ingen krangling. Vi var rett og slett bare venner blitt. Helt uproblematisk brudd (trist, men uten konflikt). Han er i dag lykkelig gift og har fått to barn til.

Barn nr 2. Giftet meg. Hus, båt, hytte biler. «Kjempeflott» ekteskap helt til jeg ved en ren tilfeldighet fant ut at mannen jeg elsket var utro mot meg. Langvarig utroskap med assistenten sin (klisje men sant) og han valgte å gå for henne. De er gifte den dag i dag og har to barn til sammen. Man kan godt si jeg kan ha dårlig dømmekraft, men jeg kunne virkelig ikke vite.

Barn nr 3 og 4. Nåværende samboer. Møtte han og jeg ønsket meg ikke flere barn da jeg allerede hadde to fedre og to barn. Dette visste nåværende samboer og ønsket å starte et liv med meg, til tross for at jeg sa at det ikke ville bli flere barn. Jeg prøvde iherdig å overtale han til å se en annen vei, men han ville bare ha meg! Det ble oss! Vil legge til at alle kjenner hverandre og samarbeider godt sammen. Med tiden kjøpte vi hus, og etablerte oss. Han er verdens fineste mann (for meg) og jeg spurte han en dag om savnet etter barn lå i han. Han sa at han gjerne ville hatt barn, men at han stod for det han sa. Dette gjorde så jeg valgte å tørre å få barn med han. Vi har nå to barn sammen + de jeg hadde fra før. En stor lykkelig familie.

Ingen drama noen vei sånn mtp dine mine våre, da alle har det i hver sin kant.

Så dette med flere fedre og flere barn, trenger ikke alltid være så sort hvitt.

Egentlig bare det jeg vil ha frem🙏🏻

Anonymkode: 4e027...88f

Dømmer deg ikke, men hadde jeg hatt 2 barn fra før med 2 forskjellige fedre, så hadde ikke jeg fått flere barn med enda en ny mann! Det er meg. En ting er at vi voksne samarbeider greit, men jeg tenker da også på barna som skal vokse opp med flere familier (tenker da på de eldste som ikke får delta i kjernefamilien på samme måte som yngste barn).  Mange barn har det ikke egentlig så greit på denne måten, men sier ingenting, for deres mening spiller ingen rolle. De må bare være med på lasset uansett og valgene foreldrene tar. For meg hadde dette ikke vært riktig. 

Anonymkode: 8852e...503

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har 3 barn med 3 forskjellige. Og har vært i nesten identisk situasjon som din datter. (Fikk første som 18, 2. som 20 og siste som 25) Og klarer meg selv, fikk litt hjelp med de 2 første ingen hjelp med siste. Jeg er fortsatt sammen med barnefar til yngste, men skulle d bli slutt, so what? Det viktigste er man er lykkelig. Ikke bli i et forhold fordi det er flaut. Tenker du bør støtte og være bestemor, samtidig ikke ta for mye ansvar la hun gjøre det selv. Men hvorfor være flau? Vi lever i 2022. 

Anonymkode: 46618...673

Klart det er flaut - selv i 2022 at datteren tar så dårlige valg, ikke bare for seg selv, men også for alle barna hun setter til verden. 

Anonymkode: 348d7...d42

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har 3 barn med 3 forskjellige. Og har vært i nesten identisk situasjon som din datter. (Fikk første som 18, 2. som 20 og siste som 25) Og klarer meg selv, fikk litt hjelp med de 2 første ingen hjelp med siste. Jeg er fortsatt sammen med barnefar til yngste, men skulle d bli slutt, so what? Det viktigste er man er lykkelig. Ikke bli i et forhold fordi det er flaut. Tenker du bør støtte og være bestemor, samtidig ikke ta for mye ansvar la hun gjøre det selv. Men hvorfor være flau? Vi lever i 2022. 

Anonymkode: 46618...673

Ja, vi lever i 2022 - er det tiden for å lage barn i hytt og gevær, uten tanke på barna som skal vokse opp og deres følelser? Jo, vi er i 2022, men barn har fremdeles følelser og vil kanskje kjenne på dette om noen år. Ikke bare fordi det er flaut, men fordi det blir rotete i forhold til stebesteforeldre, stesøsken, urettferdighet i forhold til ferier, penger osv, osv. Da er det ikke så greit å være de eldste barna kanskje, som må forholde seg til flere forskjellige stefamilier... 

Anonymkode: 8852e...503

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke noen av de ungene blir forelsket i sine halvsøsken da. 

Anonymkode: d047d...a9c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fransine
AnonymBruker skrev (På 5.7.2022 den 22.02):

 

 

Endret av fransine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fransine skrev (13 minutter siden):

Hadde du tenkt på samme måte om der var din sønn som hadde fått barn med 3 forskjellige? Fikk selv første barn da jeg var 17, men fikk fullført videregående likevel da jeg var 21. Har også en bachelorgrad som jeg fullførte på tross av at jeg fikk 4 barn da jeg gikk på høgskolen. De 4 siste hadde samme barnefar da 😉 Antall barn med forskjellige fedre er ikke noe å være flau over. Heller så bør du være bekymra over at hun virker litt ustabil følelsesmessig, og om hun er i stand til å ta vare på disse barna / gi de det beste. Bli hun gravid kun for å holde på en mann fordi hun har så stort behov for kjærlighet så er dette noe du bør være bekymret for.  Ellers så må du bare støtte henne så godt du kan, og kanskje ikke vise henne at du er flau. Det kan umulig være bra for forholdet dere imellom.

Er nettopp derfor, med alle tre fedrene har hun blitt gravid i løpet av 4-6 mnd de har vært sammen. Får telefon av alle tre mødrene der de sier sønnen dems føler seg lurt fordi hun sier til dem at hun går på prevensjon?! Noe hun ikke gjør. 

Anonymkode: 15062...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blir hardt den dagen de mister pengene. Nav betaler ikke evig til aleneforsørgere. Her må nav ta grep. 

Anonymkode: 242ae...f6d

Nav betaler evig med ulike stønader uansett. Så du kan fint leve hele livet på nav stønad om du virkelig ikke vil gjøre noe for deg selv.

Ser det selv i min egen nære familie.

Anonymkode: 9c92d...723

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fransine skrev (20 minutter siden):

Hadde du tenkt på samme måte om der var din sønn som hadde fått barn med 3 forskjellige? Fikk selv første barn da jeg var 17, men fikk fullført videregående likevel da jeg var 21. Har også en bachelorgrad som jeg fullførte på tross av at jeg fikk 4 barn da jeg gikk på høgskolen. De 4 siste hadde samme barnefar da 😉 Antall barn med forskjellige fedre er ikke noe å være flau over. Heller så bør du være bekymra over at hun virker litt ustabil følelsesmessig, og om hun er i stand til å ta vare på disse barna / gi de det beste. Blir hun gravid kun for å holde på en mann fordi hun har så stort behov for kjærlighet så er dette noe du bør være bekymret for.  Ellers så må du bare støtte henne så godt du kan, og kanskje ikke vise henne at du er flau. Det kan umulig være bra for forholdet dere imellom.

I mine øyne er det ihvertfall ingen forskjell. Hadde følt meg dum hvis jeg var sammen med en mann med barn på "alle kanter", og hadde aldri fått barn med ham. 

Anonymkode: 8852e...503

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nav betaler evig med ulike stønader uansett. Så du kan fint leve hele livet på nav stønad om du virkelig ikke vil gjøre noe for deg selv.

Ser det selv i min egen nære familie.

Anonymkode: 9c92d...723

Vi har det i min svigerfamilie.... Virker som om det går i "arv" hos ene svigerinnen min med barn og barnebarn.... Og mannen min er flau - foreldrene hans var flau da de levde - hadde de bare visst nå.... Vi bor i en bygd, så folk legger merke til det. 

Anonymkode: 8852e...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fransine skrev (21 minutter siden):

Hadde du tenkt på samme måte om der var din sønn som hadde fått barn med 3 forskjellige? Fikk selv første barn da jeg var 17, men fikk fullført videregående likevel da jeg var 21. Har også en bachelorgrad som jeg fullførte på tross av at jeg fikk 4 barn da jeg gikk på høgskolen. De 4 siste hadde samme barnefar da 😉 Antall barn med forskjellige fedre er ikke noe å være flau over. Heller så bør du være bekymra over at hun virker litt ustabil følelsesmessig, og om hun er i stand til å ta vare på disse barna / gi de det beste. Blir hun gravid kun for å holde på en mann fordi hun har så stort behov for kjærlighet så er dette noe du bør være bekymret for.  Ellers så må du bare støtte henne så godt du kan, og kanskje ikke vise henne at du er flau. Det kan umulig være bra for forholdet dere imellom.

Det handler om dømmekraft. Nå du i så ung alder setter deg selv i en situasjon hvor du må forholde deg til 3 fedre eller mødre, er det noe som skurrer. Hadde jeg møtt en mann som hadde barn med 3 forskjellige mødre hadde jeg sprunget til skogs. Jeg vil ha en partner som tar ansvar for seg selv og innehar god dømmekraft.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er skummelt å skulle finne EN mann å ha barn med jeg, hvordan folk klarer finne 3 stk de mener vil være de beste fedrene for barna sine er så fascinerende. Jeg er livredd å få barn med en som skal vise seg å ikke være en god far. 

Anonymkode: 07d0d...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

På den positive siden. Din datter har i hvert fall minsket rekrutteringen til incel bevegelsen. 1 av 3 menn blir ikke far, din datter har reddet mange fra den skjebnen. Fruktbar som en blomstereng, ikke noe ufrivillig barnløshet. Ferdig med småbarnsperioden tidlig.

Blir en jævel innen logistikk og skulle balansere jul, bursdag, konfirmasjon, foreldremøter, individuell oppfølging  med 3 forskjellige menn.

Hun blir god på og sjonglere.

Anonymkode: c79ad...e8c

Barna hennes ender opp som incel. Fedrene kommer til å stikke. 

Anonymkode: 8b2b0...ec8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...