Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, fresia skrev:

jeg trodde episoden bare besto av del 1-3. er det noe nytt altså?

De sier den sammenspikra episoden inneholder noe ekstra men jeg så bare første del episode (I jula når de la ut) så vet ikke hva det ekstra var :klo:

Skrevet
På 8.1.2017 den 13.08, Jacklost skrev:

De sier den sammenspikra episoden inneholder noe ekstra men jeg så bare første del episode (I jula når de la ut) så vet ikke hva det ekstra var :klo:

Tror det var sånn ett minutt med nytt stoff på torsdagen. Ikke mye å rope hurra for.

Anonymkode: f77c3...12f

Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror det var sånn ett minutt med nytt stoff på torsdagen. Ikke mye å rope hurra for.

Anonymkode: f77c3...12f

Hva var det nye innholdet?

Gjest Jacklost
Skrevet

Del episodene denne uka har vart 9, 8 og 10, altså 27 minutter. Dette begynner å ligne på noe :)

Skrevet

Hva skjer på hc nå om dagen?

Anonymkode: 9d9ff...d41

Skrevet

Hashad vil flytte til moren sin. Juni vil prøve å kjøpe tilbake hotellet. Storm prøver å få til et bedre forhold til datteren sin.

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen som fortsatt følger med? Hvordan syns dere serien er om dagen?

Anonymkode: 95fe4...814

Skrevet

jeg følger fortsatt med, men synes serien har tapt seg veldig. mye teit som skjer f.eks. dette med spøkelsesrommet og Mohn som desperat søker tilgivelse av Ninni?! og Juni klikker vist i neste episode. synes ikke det er no handling, spenning eller fremgang i serien. men ser på likevel - siden jeg alltid har sett på det :fnise:

tror ikke det kommer til å bli noe bedre. nærmer seg nok slutten ja...

• Liker 2
Gjest Winza
Skrevet
På 17.3.2017 den 22.57, fresia skrev:

jeg følger fortsatt med, men synes serien har tapt seg veldig. mye teit som skjer f.eks. dette med spøkelsesrommet og Mohn som desperat søker tilgivelse av Ninni?! og Juni klikker vist i neste episode. synes ikke det er no handling, spenning eller fremgang i serien. men ser på likevel - siden jeg alltid har sett på det :fnise:

tror ikke det kommer til å bli noe bedre. nærmer seg nok slutten ja...

Ikke noe handling, fremgang eller spenning? Ser vi på samme serie eller? :P Synes det er mye bedre nå enn sist år

Skrevet

Skal ikke se på før imorgen. Gidder ikke de korte episodene, syns det blir så kjedelig å se alt om igjen på torsdagen. Syns Cæsar er ganske bra om dagen. Har tatt seg opp selv om det ikke er like bra som i gamle dager. Spent på om det blir noe mer Cæsar fremover. Håper jo på det selv om jeg er redd det ikke blir mer. 

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
30 minutter siden, Salka skrev:

Skal ikke se på før imorgen. Gidder ikke de korte episodene, syns det blir så kjedelig å se alt om igjen på torsdagen. Syns Cæsar er ganske bra om dagen. Har tatt seg opp selv om det ikke er like bra som i gamle dager. Spent på om det blir noe mer Cæsar fremover. Håper jo på det selv om jeg er redd det ikke blir mer. 

Ah sorry om jeg spoila for deg da 😬

Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Ah sorry om jeg spoila for deg da 😬

Neida, det går bra. :) Gleder meg til å se det imorgen :) 

Skrevet

Ikke lenge nå før TV2 slår av pustemaskina og Hotel Cæsar endelig får sin velfortjente hvile.

Å leve som grønnsak i 15 år er ikke bra for noen.

• Liker 1
Annonse
Gjest Winza
Skrevet
47 minutter siden, Jacklost skrev:

Ikke lenge nå før TV2 slår av pustemaskina og Hotel Cæsar endelig får sin velfortjente hvile.

Å leve som grønnsak i 15 år er ikke bra for noen.

Visst de fortsetter som nå så får den nok et lengre liv. Serien har tatt seg opp

Skrevet
44 minutter siden, Winza skrev:

Visst de fortsetter som nå så får den nok et lengre liv. Serien har tatt seg opp

Kanskje det, men det nye formatet og det at det ikke går på vanlig TV mer lover ikke bra. Virker som TV2 har lyst å legge ned serien, men vil helst unngå evt. kritikk. I dag skriker folk på sosiale medier. Trist at omtrent alt av serier skal være amerikansk.

Gjest Winza
Skrevet
2 minutter siden, Jacklost skrev:

Kanskje det, men det nye formatet og det at det ikke går på vanlig TV mer lover ikke bra. Virker som TV2 har lyst å legge ned serien, men vil helst unngå evt. kritikk. I dag skriker folk på sosiale medier. Trist at omtrent alt av serier skal være amerikansk.

Fremtiden er strømmetjenester, ganske mange bruker Netflix, sumo osv og det vil nok bare bli flere og flere og TV kanaler vil forsvinne (Utenom sport og nyhetskanaler) Håper de holder på

til 20 års jubileumet i hvert fall

Skrevet
56 minutter siden, Winza skrev:

Fremtiden er strømmetjenester, ganske mange bruker Netflix, sumo osv og det vil nok bare bli flere og flere og TV kanaler vil forsvinne (Utenom sport og nyhetskanaler) Håper de holder på

til 20 års jubileumet i hvert fall

Kan godt være, men mange av Hotel Cæsars seere lever ikke i fremtiden eller "nåtiden". Strømming er ikke et reelt alternativ for alle.

Gjest Winza
Skrevet
På 22.3.2017 den 18.52, Salka skrev:

Neida, det går bra. :) Gleder meg til å se det imorgen :) 

Hva syntes du om episoden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...