Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Det samme har jeg tenkt...

Men egentlig har jeg aldri sett/hørt noe av dette... Eller tenkt noe på det...  :sjenert:

cristian? det er o alltid noen der som skal ta rotta på noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Piccolo????

Nei, ikke piccolo. Portier heter det visst. Ja, han var det i drømmen til Oscar også. Men har sett bilde (el tvinnslag) der Svein har den uniformen, og da står moren hans der også, og hun var vel ikke i drømmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le litt da navnet på den nye prinsen ble offentlig gjort (ikke noe galt med navnet);men Charlotte var vel forlovet med Prins Sverre i Hotell Cæsar. De er jammen foruttsigbare i HC! :ler::ler2::ler:

Endret av Lilletrollet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har det blitt av Goggen?:klø:  Forduftet? eller bor hos Eva?

Er det bare jeg som syns det er urealistisk at det er endel barn i denne serien, men vi ser dem aldri? Feks. Juan Carlos hører vi jo bare om, Jenny Augusta må jo bli oppdratt av barnepiken osv...

(ok, det er en serie, men likevel :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er Oscar/eller Christian som skyter Svein!

Jeg tipper det er Christian ettersom han er rimelig bitter på hotellfolkene nå (og ikke minst har tippet fullstendig over), og jeg tror det er et uhell om Svein blir truffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte le litt da navnet på den nye prinsen ble offentlig gjort (ikke noe galt med navnet);men Charlotte var vel forlovet med Prins Sverre i Hotell Cæsar. De er jammen foruttsigbare i HC!  :ler:  :ler2:  :ler:

Der fikk vi det bekreftet... :ler:

Mette Marit og Håkon Magnus er ivrige HC-tittere... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som syns det er urealistisk at det er endel barn i denne serien, men vi ser dem aldri? Feks. Juan Carlos hører vi jo bare om

I siste episode fikk vi jo virkelig se Juan Carlos omtrent for første gang, og han hadde jo replikker også. Tror han skal være mer med i neste sesong, kanskje en liten puppy love med den yngste Liland datteren, nå husker jeg ikke helt navnet, tror det var Thea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I siste episode fikk vi jo virkelig se Juan Carlos omtrent for første gang, og han hadde jo replikker også.

Men du som han hadde vokst siden vi så ham sist (for noen uker siden)... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På torsdag kommer det første "Bak kulissene" programmet om Cæsar. Neste program kommer fredag i neste uke og de fire siste programmene den siste uken før jul. :hoppe:

Flere som gleder seg eller? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg!!

I tillegg forbanner jeg håndball-vm eller em eller hva pokker det er, hadde ikke det vært hadde vi kanskje fått sett en uke til med cæsar før jul. Dessuten er håndball kjedelig, så nå er det uansett ikke noe å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet meg for øret at pikoloen ikke dør. Altså, han som blir skutt. Ikke at jeg skal garantere for det sånn 100%, men det har jeg nå i allefall hørt på ryktebørsen kan man si ;)

Og jeg snakket med en som har vært statist i programmet. Han fortalte at lydene på kjøkkenet blir lagt på under redigeringen, så alle måtte "jobbe" stille under opptak. Du verden som denne filmverdenen bedrar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman
Men du som han hadde vokst siden vi så ham sist (for noen uker siden)...  :ler:

Det reagerte jeg på og.

Sånn tidsemssig er det vel ikke så lenge siden sist vi så han. Men det virker som om noen vokser fortere enn andre i den serien. Jenny Augusta ser jo nesten ikke ut til å vokse - men så mye som Eva har rukket etter at hun dle født, må hun jo ha vokst noe... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så et tv-program en gang om dette med hvor fort barn vokste i såpeserier (husker ikke hvilket program eller hvorfor jeg så det...), poenget var visst at når de var babyer var de små og søte, når de var tenåringer kunne de brukes mer i handlingen, men i alderen imellom var de nokså uinteressante, derfor vokste de gjerne tre-fire ganger raskere enn alle andre i serien... Klassikeren er jo barnet som reiser bort en periode og kommer tilbake som en ny og mye eldre skuespiller, når alle har glemt hvordan det egentlig så ut... :ler: Kanskje noe sånt de har planer om for Goggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvor gammel er goggen nå? 6-7 år? Han kommer nok tilbake over jul som 14 åring med enorme ambisjoner om å ta over konsernet, eller som en 14 åring med problemer med rus(kanskje oppbrukt i cæsar-sammenheng nå)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, hvor gammel er goggen nå? 6-7 år?

Er det sååå lenge siden han ble "fødd"? Ville tippe på toppen 3 - 5 jeg...

Ja ja, tiden flyr jo så fort... :sjenert:

Hvor lenge er det siden HC startet da?

Jo da, i serien "heter" det vel at han er ca 6-7...

Endret av Ugla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...