Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

De burde kanskje fått inn noen urokråker som kan skape litt "baluba" der inne? :fnise:

Linn Fylke, for eksempel..

Anonymkode: 0b10f...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som vil oppdatere meg litt? Jeg ser kun på gamle sesonger men ble for nysgjerrig så for noen måneder siden begynte jeg å se fra der Edvin kom inn, men det har gått noen måneder siden sist jeg så. 

Hvem er alle disse mannfolkene til Juni? Thomas Winther, Kåre, han som døde som de hadde i rullestolen, Edvin, og hun dama til Eva som Edvin drepte (?) 

Hvorfor sørger ikke Eva og Jenny over Jens august? Hvordan møttes Storm og Lotte?

Anonymkode: d6f0d...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vil oppdatere meg litt? Jeg ser kun på gamle sesonger men ble for nysgjerrig så for noen måneder siden begynte jeg å se fra der Edvin kom inn, men det har gått noen måneder siden sist jeg så. 

Hvem er alle disse mannfolkene til Juni? Thomas Winther, Kåre, han som døde som de hadde i rullestolen, Edvin, og hun dama til Eva som Edvin drepte (?) 

Hvorfor sørger ikke Eva og Jenny over Jens august? Hvordan møttes Storm og Lotte?

Thomas Winther var en skipsreder som var Hotel Cæsar sin største kunde igjennom mange år, konen hans døde ettehvert og senere i 2015 så dukket han opp igjen og ville bli kjæreste med juni men hun var ikke interessert. Juni blir forført av en mann som hun ender opp å ligge med men om morgenen finner hun han død på kjøkkenet fordi han har tatt overdose av piller. Juni vil unngå en skandale så hun får Thomas til å hjelpe henne med frakte liker ned til et hotellrom med hjelp av en rullestol slik det ser ut som at han døde det, men kameraet fanger det opp og Amanda bruker det som pressemiddel mot juni (Men så styrter Goggen inn i Hotel Cæsar og Juni tror kopien er borte vekk) Men utover nyåret så viser det seg at Amanda løy og hun har fortsatt en kopi som hun legger ut på nettet og Juni stikker vekk i en måneds tid.

Dama Edvin drepte var Eva sin biologiske mor :( Edvin faket at han var Edvin og han var egentlig bare en svindler som het Erik (Den ekte Edvin Anker Hansen var en uteligger) Mye skjer (Blant annet at han kanskje tok livet av Jens August /:) Etter flere måneder så ender Edvin med å holde Jenny som gissel og true med å drepe henne men den ekte Edvin kommer til unnsetning og skyter og dreper Erik, den ekte Edvin havner i fengsel

Lotte kom tidligere i år i forbindelse med et samarbeid de skulle ha med Sensitech, de misliker hverandre til å begynner med men ender opp med å bli forelsket i hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Jacklost skrev:

Thomas Winther var en skipsreder som var Hotel Cæsar sin største kunde igjennom mange år, konen hans døde ettehvert og senere i 2015 så dukket han opp igjen og ville bli kjæreste med juni men hun var ikke interessert. Juni blir forført av en mann som hun ender opp å ligge med men om morgenen finner hun han død på kjøkkenet fordi han har tatt overdose av piller. Juni vil unngå en skandale så hun får Thomas til å hjelpe henne med frakte liker ned til et hotellrom med hjelp av en rullestol slik det ser ut som at han døde det, men kameraet fanger det opp og Amanda bruker det som pressemiddel mot juni (Men så styrter Goggen inn i Hotel Cæsar og Juni tror kopien er borte vekk) Men utover nyåret så viser det seg at Amanda løy og hun har fortsatt en kopi som hun legger ut på nettet og Juni stikker vekk i en måneds tid.

Dama Edvin drepte var Eva sin biologiske mor :( Edvin faket at han var Edvin og han var egentlig bare en svindler som het Erik (Den ekte Edvin Anker Hansen var en uteligger) Mye skjer (Blant annet at han kanskje tok livet av Jens August /:) Etter flere måneder så ender Edvin med å holde Jenny som gissel og true med å drepe henne men den ekte Edvin kommer til unnsetning og skyter og dreper Erik, den ekte Edvin havner i fengsel

Lotte kom tidligere i år i forbindelse med et samarbeid de skulle ha med Sensitech, de misliker hverandre til å begynner med men ender opp med å bli forelsket i hverandre

Tusen takk!! 

Hadde ikke Beate en nyresykdom også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk!! 

Hadde ikke Beate en nyresykdom også?

Pelle ga henne ene nyren sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jacklost skrev:

Pelle ga henne ene nyren sin

Men Ninni lå vel med både Atle og en annen fyr på samme tid så barnet potensielt kan være noen andre sitt? 

Da var det vel ikke flere spørsmål, tusen takk, du er snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De burde kanskje fått inn noen urokråker som kan skape litt "baluba" der inne? :fnise:

Linn Fylke, for eksempel..

Anonymkode: 0b10f...044

Hun er jo kommet tilbake:)

Anonymkode: f77c3...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
Spoiler

Jens august er tilbake! :D Og fy faen den siste scenen var sykt nervepirrende 😬 Jeg ser for meg at det er Edvin som er i live og har kjøpt hotellet :P

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jacklost skrev:

Jens august er tilbake! :D Og fy faen den siste scenen var sykt nervepirrende 😬 Jeg ser for meg at det er Edvin som er i live og har kjøpt hotellet :P

Thats what I said ;-) Lurer på hva som skjer fremover.. Tipper Rasmus Mohn er den nye eieren, siden han sto i rollelisten i slutten av episoden samt at det er gjort et intervju med han i Se og Hør nylig, om at han får en fast rolle. Ikke sikkert de bringer Jens August tilbake fast heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Thats what I said ;-) Lurer på hva som skjer fremover.. Tipper Rasmus Mohn er den nye eieren, siden han sto i rollelisten i slutten av episoden samt at det er gjort et intervju med han i Se og Hør nylig, om at han får en fast rolle. Ikke sikkert de bringer Jens August tilbake fast heller da.

Tror det er Cathrine, hvorfor ellers bringe henne tilbake for en episode? Linn Fylke sin comeback var forøvrig helt meningsløs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jacklost skrev:

Tror det er Cathrine, hvorfor ellers bringe henne tilbake for en episode? Linn Fylke sin comeback var forøvrig helt meningsløs...

Ja, skjønte ikke helt greia med Linn.. :-P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Nå tror jeg enda mer at Jens August er eieren, hadde vært så bra om han var tilbake

Sett siste episode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men Ninni lå vel med både Atle og en annen fyr på samme tid så barnet potensielt kan være noen andre sitt? 

Da var det vel ikke flere spørsmål, tusen takk, du er snill.

Lå hun ikke med Mohn da?
Og nå når han blir eier av hotell Cæsar, så blir barnet til Ninni arving til hotellet :D

Menneh vakke d noe med at Gjertrud hadde vunnet i lotto - og er styrtrik kanskje hun redder hotellet eller får seg inn med en betydelig aksjepost.

Anonymkode: e71f8...b00

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lå hun ikke med Mohn da?
Og nå når han blir eier av hotell Cæsar, så blir barnet til Ninni arving til hotellet :D

Menneh vakke d noe med at Gjertrud hadde vunnet i lotto - og er styrtrik kanskje hun redder hotellet eller får seg inn med en betydelig aksjepost.

Anonymkode: e71f8...b00

Svein sløste bort alle de pengene for lenge siden, vi vet ikke hvem som er eieren enda. Hun lå ikke med Mohn men med en annen fyr på oppdrag fra Mohn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sett siste episode?

Nei?

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...