Gå til innhold

Hårfjerning rundt munnen


Gjest i.i.

Anbefalte innlegg

jeg skulle gjerne fått fjernet noe hår rundt munnen. det er helt lyst og egentlig bare dun - men like irriterende likevel.

skal jeg bruke hårfjerning da? (den for ansikt)

har et piercing-hull rett under leppa, hvor nærme kan jeg gå med kremen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk heller voks, hårfjerningskrem er veldig sterkt, selv den til ansiktet, og skulle du få en reaksjon vil den være midt i ansiktet. Jeg bruker varmvoks (pass på at den har rett temp, ikke brenn deg) og klipper til en bit av stripsene så den er passe stl. Voksen kan du legge helt opptil piercingen (bare pass på at du ikke får voks på den så du rykker i den også når du drar stripsen av!!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjest, hårfjerningskremer er sterke, det er viktig å teste det på huden først å se om en får en reaksjon. Dette står som regel på bruksanvisningen. Ellers kan en jo reagere på voks også, så husk å teste den på huden også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, men bør ikke jeg teste hårfjerningskremen på ansiktshuden først? (et diskre sted som på siden på haken eller no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster bare ca 100 kr å få gjort det hos hudpleier da. Syns det er litt skummelt å gjøre sånne ting selv jeg. I hvertfall midt i ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt voks, men det fungerte dårlig for meg. Har generelt en del dun i ansiktet, så det ble så påfallende at det var helt fritt for dun på overleppen..

Bruker pinsett og napper det verste nå. Det fungerer mye bedre for meg iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker epilator. Det gjør litt vondt - men det er jo over på få sekunder. Dessuten blir de aller korteste hårene igjen, så det ser litt mer naturlig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...