Gå til innhold

Synes at overvektige damer ser så kjerring ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

BmVel. Litt usikker pånom ikke du er samme som lagde alle de andre -feit-trådene siden du bruker det ordet. 

Men det hjelper med fine bluser uten blomster og fargemønster. Og bukser såm sitter pent. Lindex og Kappahl har mange fine bukser i gode str. 

Anonymkode: e7d33...2c2

Blomstrete ting blir fort litt kjerring og det var vel akkurat det man ville unngå?

Anonymkode: 4371e...def

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja det er selvfølgelig en av grunnene tror jeg, fordi det er mye uformelige kjortler og kjoler for de som er store. 

Ts

Anonymkode: c55ed...3f7

Det er jo fordi midjen gjerne blir borte på mange store. 

Anonymkode: 4371e...def

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig Erna Solberg ser litt smashing ut selv om hun er overvektig. 
Alltid pent kledd med tilbehør. 

Anonymkode: a18ba...58f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Blomstrete ting blir fort litt kjerring og det var vel akkurat det man ville unngå?

Anonymkode: 4371e...def

Det står "fine bluser uten blomster" 😄 

Anonymkode: 824bf...828

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes egentlig Erna Solberg ser litt smashing ut selv om hun er overvektig. 
Alltid pent kledd med tilbehør. 

Anonymkode: a18ba...58f

Ja, hun har mye flott, men jeg tror nok også det er mye skreddersøm og ikke noe alle har råd til.

Anonymkode: 4371e...def

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Uenig. De tynne ser som oftest ut som menn i den alderen med kort hår, uthult i ansiktet, ingen former og farge, de fleste ser mye eldre ut enn de er. Blitt helt sjokkert noen ganger når jeg har fått vite alderen

 

Anonymkode: dfeea...1d7

Det er bare trist å se noen framsnakke en gruppe samtidig som en snakker ned om en annen gruppe. Jeg kunne sikkert sagt fæle ting om folk som ikke ser ut som meg, men velger ikke å gjøre det, fordi det er unødvendig og slemt. 

Anonymkode: e8a10...a41

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ja det er selvfølgelig en av grunnene tror jeg, fordi det er mye uformelige kjortler og kjoler for de som er store. 

Ts

Anonymkode: c55ed...3f7

Tja, jeg bruker de samme plaggene uansett vekt (har foreløpig ikke trengt større en standard i butikkene). 
 

Jeg gir blaffen i om noen synes jeg ser X eller Y ut og at jeg må fremheve eller skjule noe.

Gå med det du liker 🤷‍♀️
 

Det skal ikke så mye til å unngå «kjerringlooken». Handler man det meste på VIC/KappAhl/Ellos så må man lete lenge for å unngå typisk kjerring. 
 

Men stramt betyr ikke at man unngår kjerring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 0.04):

Uenig. De tynne ser som oftest ut som menn i den alderen med kort hår, uthult i ansiktet, ingen former og farge, de fleste ser mye eldre ut enn de er. Blitt helt sjokkert noen ganger når jeg har fått vite alderen

 

Anonymkode: dfeea...1d7

Herregud. Sjalusien og mindreverdighetskomplekset tyter ut mellom linjene.    Slanke førtiårige kvinner ser råstilige  ut. And you know it. Hvem bryr seg om de skulle ha noen få ekstra linjer i ansiktet sammenlignet med tykke damer?

Anonymkode: 43a5d...674

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig enig. Har noen kilo for mye nå og synes jeg ser kjerring ut uansett hva jeg kler på meg. Da jeg var slankere kunne jeg kle meg i hva som helst, og så likevel ikke ut som en kjerring. Bryr meg dog ikke så mye om hvordan andre ser ut 😝

Anonymkode: 57162...c95

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 8.35):

Ok. Så du er enig med samfunnet at det er bedre å være tynn.

Tynne kan ta på seg et oversize plagg og være moteriktige, overvektige blir fortalt at de har tatt på seg et telt. Tynne kan vise kløft eller ha miniskjørt og være sexy, overvektige blir vulgære med de samme plaggene. Tynne har klær som er ettersittende og får masse skryt, overvektige får beskjed om at de har tatt på seg et pølseskinn.

Eller var det noe nytt og annerledes du egentlig mente?

Anonymkode: 6a6ed...6c6

Ser du oppriktig talt ikke forskjellen her?

Anonymkode: 7ef3f...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok litt enig, på mitt største har jeg ofte tenkt er det mulig å være så kjerrin. Føler det har litt med at det er vanskelig å finne klær som passer, så når jeg først finner noe kjøper jeg det selv om jeg ikke synes det er så fint på meg. Jeg har halvlangt hår og ikke grått enda så har aldri hørt jeg ser kjerring ut...enda. Nå som slankere igjen føler jeg meg ikke kjerring. Er 45 år.

Anonymkode: e01c7...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 10.42):

Synes egentlig Erna Solberg ser litt smashing ut selv om hun er overvektig. 
Alltid pent kledd med tilbehør. 

Anonymkode: a18ba...58f

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...