AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #1 Del Skrevet 28. juni 2022 Satt og tenkte på hvordan de voksne snakket da jeg var barn, det var på åttitallet og de brukte masse sånne fraser hele tiden som jeg ikke har hørt folk si i det siste. Hvis vi sa vi kjedet oss: det er sunt å kjede seg. Hver gang. TV: kunne få firkantige øyne av å se for mye på det Hva er det til middag: luftsuppe og (..husker ikke resten) "Synd at (mitt navn) ikke liker is" hvis det var det til dessert Hvis vi tullet og lo mye: No har det gått håll på tøvsekken (nordnorge) Anonymkode: 3067c...1fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kmik Skrevet 28. juni 2022 #2 Del Skrevet 28. juni 2022 «Skru av lyset bak i bilen, vi blir blendet» «Nemmen isbilen spiller musikk, det betyr at de er tomme for is» «Når du lyver blir nesa lang» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #3 Del Skrevet 28. juni 2022 - få ræva i gir - har du mark i ræva - ruskesara Anonymkode: bbe0e...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #4 Del Skrevet 28. juni 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Satt og tenkte på hvordan de voksne snakket da jeg var barn, det var på åttitallet og de brukte masse sånne fraser hele tiden som jeg ikke har hørt folk si i det siste. Hvis vi sa vi kjedet oss: det er sunt å kjede seg. Hver gang. TV: kunne få firkantige øyne av å se for mye på det Hva er det til middag: luftsuppe og (..husker ikke resten) "Synd at (mitt navn) ikke liker is" hvis det var det til dessert Hvis vi tullet og lo mye: No har det gått håll på tøvsekken (nordnorge) Anonymkode: 3067c...1fd Luftsuppe og venteboller. Anonymkode: 5e0ac...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #5 Del Skrevet 28. juni 2022 Nøkken Anonymkode: 32e65...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #6 Del Skrevet 28. juni 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Satt og tenkte på hvordan de voksne snakket da jeg var barn, det var på åttitallet og de brukte masse sånne fraser hele tiden som jeg ikke har hørt folk si i det siste. Hvis vi sa vi kjedet oss: det er sunt å kjede seg. Hver gang. TV: kunne få firkantige øyne av å se for mye på det Hva er det til middag: luftsuppe og (..husker ikke resten) "Synd at (mitt navn) ikke liker is" hvis det var det til dessert Hvis vi tullet og lo mye: No har det gått håll på tøvsekken (nordnorge) Anonymkode: 3067c...1fd De fire første hører jeg jevnlig. Anonymkode: 5e0ac...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå