Gå til innhold

Reservere solstoler med håndkle

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg kulle vært lenge på et slikt sted, TS, ville jeg kjøpt en billig solstol på en butikk, og fraktet den med meg til bassenget når jeg skulle bruke den, og tatt den med meg når jeg gikk. Bare for å kunne slappe av litt og ikke stresse med dette.

Anonymkode: 49163...a61

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hjelpes hvor irriterende dette fenomenet er!!!! 
Vi er i syden nå. Ikke én dag har det vært solsenger ledig etter ca kl 08 om morgenen. Da ligger det håndkler på samtlige solsenger rundt bassenget. Selv om det egentlig ikke er lov. Og knapt et menneske å se ligge der så tidlig!! Det er strand rett ved nedfor bassenget. Skal vi kunne få oss en dag/timer ved bassenget må vi selv gjøre det vi misliker at andre gjør… legge håndkle på solsengene!! Grrr. Litt frustrasjon måtte ut! 

Anonymkode: d5268...eab

Jeg er en av de som legger ut håndkler på stolene. Jeg er avhengig av god utsikt til bassenget og at familien sitter samlet. Kan ikke sitte der fra tidlig morgen siden da går vi glipp av frokost!! 

Men jeg irriterrer meg likevel på de som gjør dette som egentlig ikke trenger stolene. Ser jeg noen håndkler som ikke burde være der hiver jeg de rett i bassenget!!!

Anonymkode: 54eb7...a43

Skrevet

Be de ansatte ta vekk håndklærne. Evnt klag høyt i resepsjonen og be om avslag o prisen fordi de ikke følger egne regler!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Er folk vireklig så tafatte og pysete?

Ikke i min famile eller omgangskrets ihvertfall. Men men. 

Anonymkode: 25869...a52

Så tøff du er. Vi er bare pyser alle sammen, men du og din familie/omgangskrets er tøff. ❤️

Anonymkode: 497e4...4f3

AnonymBruker
Skrevet

Du kan også legge håndduken pent på bakken, og flytte solsenga til et annet sted. Da slipper du konfrontasjon :)

Anonymkode: 49163...a61

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er en av de som legger ut håndkler på stolene. Jeg er avhengig av god utsikt til bassenget og at familien sitter samlet. Kan ikke sitte der fra tidlig morgen siden da går vi glipp av frokost!! 

Men jeg irriterrer meg likevel på de som gjør dette som egentlig ikke trenger stolene. Ser jeg noen håndkler som ikke burde være der hiver jeg de rett i bassenget!!!

Jaa, for du er vel den eneste som trenger utsikt og at familien sitter samle?? Fjerner glatt håndklær hos sånne som deg eller får hotellet til å fjerne. Hvorfor mener du at du trenger stolene bedre enn andre??

Anonymkode: abfef...155

• Liker 42
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jaa, for du er vel den eneste som trenger utsikt og at familien sitter samle?? Fjerner glatt håndklær hos sånne som deg eller får hotellet til å fjerne. Hvorfor mener du at du trenger stolene bedre enn andre??

Anonymkode: abfef...155

For jeg er på ferie for å kose meg og hvis jeg spiser frokost først får jeg ingen stol. Det er ikke koselig!

Skrevet

For jeg er på ferie for å kose meg og hvis jeg spiser frokost først får jeg ingen stol. Det er ikke koselig!

Det er jo ingen andre som er på ferie for å kose seg, det er DU alene om ???? Dummeste jeg har hørt idag

• Liker 39
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Mariak10 skrev (4 minutter siden):

Det er jo ingen andre som er på ferie for å kose seg, det er DU alene om ???? Dummeste jeg har hørt idag

Jeg kan bare svare for meg selv. Var ikke på ferie denne uken så håndklerne TS snakker om er det ikke jeg som har lagt ut!

Men jeg får god plass ved bassenget ved å gjøre det på den måten. Aldri noen som har kastet håndklerne i bassenget. Hvis noen hadde gjort det hadde jeg bare hevet noen andre sine i bassenget.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kan bare svare for meg selv. Var ikke på ferie denne uken så håndklerne TS snakker om er det ikke jeg som har lagt ut!

Men jeg får god plass ved bassenget ved å gjøre det på den måten. Aldri noen som har kastet håndklerne i bassenget. Hvis noen hadde gjort det hadde jeg bare hevet noen andre sine i bassenget.

Du hørtes fryktelig voksen ut, og fortjener vel egentlig ikke å være på et bassengområde i det hele tatt. Krysser fingrene for at at du en dag møter på feil personer 😊

• Liker 18
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden tror du DU fortjener god plass ved bassenget mer enn alle andre? Dine håndkler er noen av de jeg glatt hadde fjernet. ALLE er på ferie for å kose seg og være med familien, du er ikke spesiell der. 

Anonymkode: 86e73...443

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Håper neste plass du skal på ferie, er at dem starter renhold rundt bassenget rett etter du har lagt på. Koser meg hver morgen når jeg ser de spyler håndduker rundt bassenget. Start eller dagen med 2 puljer og bytt på å være ved bassenget mens dere spiser frokost i 2 puljer.

Anonymkode: e635c...c49

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tåpelig kommentar!!
Er mange som ergrer seg over dette på slike plasser. Hadde folk vært like tøff ....

HVorfor er det tåpelig? fordi det er unaturlig for deg å gjøre?

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er folk vireklig så tafatte og pysete?

Anonymkode: 25869...a52

Merkelig fenomen det der med at så konfliktskye mennesker kommer seg noe sted i verden dersom de alltid skal ta hensyn til alt mulig.. Jeg er som deg, ville ikke kostet meg en kalori en gang å ta en tom seng med et håndkle på, det er flere ting som gjør en selg opptatt, enn at det ligger ett menneske på, bare så det er sagt og en tom seng er en tom seng håndkle eller ikke.. Og ble det en diskusjon ville jeg spurt hvordan det kan ha seg at jeg har vært der i tre timer og de kommer først nå når de vet det er en no go policy mot den slags oppførsel? Man må våge stå opp for seg og sitt og man må lære ungene sine det samme, denne "snilismen" kommer til å kjøre verden til helvete.. 

Anonymkode: 0db45...d29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Du er jo en av de verste. Du skal ha rett til å legge ut håndklær, men kaste andre sine i bassenget. Du høres virkelig hyggelig ut. Hadde jeg sett det her, så hadde jeg kastet dine håndklær i bassenget, og lagt meg på dine plasser på trass.

Anonymkode: 19184...f0e

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hjelpes hvor irriterende dette fenomenet er!!!! 
Vi er i syden nå. Ikke én dag har det vært solsenger ledig etter ca kl 08 om morgenen. Da ligger det håndkler på samtlige solsenger rundt bassenget. Selv om det egentlig ikke er lov. Og knapt et menneske å se ligge der så tidlig!! Det er strand rett ved nedfor bassenget. Skal vi kunne få oss en dag/timer ved bassenget må vi selv gjøre det vi misliker at andre gjør… legge håndkle på solsengene!! Grrr. Litt frustrasjon måtte ut! 

Bare fjern de, bretter de bare pent og legger de ved siden av stolen.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

1) Du har ikke mer rett enn andre til å gjøre det

2) Å hive håndklær i bassenget er bare 100% rævhol

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Vi har bare tatt slike håndklær og gått med dem til resepsjonen. Ser at eierne går rådville rundt og leter et stykke utpå formiddagen etter en laaaang frokost. De husker sikkert ikke engang hvor de la dem i sin grådighet. Har enda til gode at noen spør meg om plassen og håndklærne. Når det er sagt er det for det meste tyskere som har oppført seg slik og da skravler jeg i vei på min lokale norske dialekt. De går ydmyket og forvirret videre mens jeg smiler og ønsker dem en god dag. Bare god stemning. 

Anonymkode: a7da8...41e

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Newsflash

Vi er alle på ferie for å kose oss, du er ikke viktigere enn andre. Ei heller er din familie viktigere enn andres familier

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Er ikke så rævhol, bretter de pent og legger de ved siden av de respektive stolene.

Kan t.o.m gjøre det på alle stole rundt bassenget om jeg føler meg litt ekstra snill 🙂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...