AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #1 Skrevet 28. juni 2022 Hjelpes hvor irriterende dette fenomenet er!!!! Vi er i syden nå. Ikke én dag har det vært solsenger ledig etter ca kl 08 om morgenen. Da ligger det håndkler på samtlige solsenger rundt bassenget. Selv om det egentlig ikke er lov. Og knapt et menneske å se ligge der så tidlig!! Det er strand rett ved nedfor bassenget. Skal vi kunne få oss en dag/timer ved bassenget må vi selv gjøre det vi misliker at andre gjør… legge håndkle på solsengene!! Grrr. Litt frustrasjon måtte ut! Anonymkode: d5268...eab 8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #2 Skrevet 28. juni 2022 Er da bare å fjerne håndklærne når dere kommer til bassenget for dagen. Er vel ingen som kan klage over at andre har fjerne de når det ikke er lov. Ellers kan man bare ta en spansk en når de kommer å sier at de hadde reservert sengene og si I don't know.... Men ja irriterende at folk er så meg meg. Mange av de kommer sjeldent ned før lunsj likevel. Anonymkode: 9cde7...c57 27
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #3 Skrevet 28. juni 2022 Hadde bare tatt en ledig stol. Anonymkode: f9387...0b7 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #4 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er da bare å fjerne håndklærne når dere kommer til bassenget for dagen. Er vel ingen som kan klage over at andre har fjerne de når det ikke er lov. Ellers kan man bare ta en spansk en når de kommer å sier at de hadde reservert sengene og si I don't know.... Men ja irriterende at folk er så meg meg. Mange av de kommer sjeldent ned før lunsj likevel. Anonymkode: 9cde7...c57 Jeg er vel litt pyse som ikke tør å bare ta dem vekk… 🙈 Men kunne ønske personell tok litt bedre tak i den ukulturen der. Anonymkode: d5268...eab 15
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #5 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde bare tatt en ledig stol. Anonymkode: f9387...0b7 Spørs hva du mener med ledig… 😂 Hive vekk håndkle? Anonymkode: d5268...eab
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #6 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spørs hva du mener med ledig… 😂 Hive vekk håndkle? Anonymkode: d5268...eab Det er jævlig frekk måte å gjøre det på, jeg hadde bare tatt håndkleet og sagt at "it wasnt here when i got here" og trukket på skuldrene hehe Anonymkode: 361be...989 9
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #7 Skrevet 28. juni 2022 Er jo bare å ta vekk håndkle?! Anonymkode: 25869...a52 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #8 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er vel litt pyse som ikke tør å bare ta dem vekk… 🙈 Men kunne ønske personell tok litt bedre tak i den ukulturen der. Anonymkode: d5268...eab Herrefred, du er vel voksen? Bare ta det vekk selv. Nada problem! Anonymkode: 25869...a52 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #9 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Herrefred, du er vel voksen? Bare ta det vekk selv. Nada problem! Anonymkode: 25869...a52 Tåpelig kommentar!! Er mange som ergrer seg over dette på slike plasser. Hadde folk vært like tøff som du hadde det ikke vært et problem med håndkler på solsengene, for da hadde folk sluttet å gjøre det. Utrolig hvor tøffe og modige folk på KG er. Det er tydelig at det kun er på KG når vi ser oss rundt her på hotellet og andre steder. Det er et fåtall av dem som er tøff nok til å slenge vekk håndkler. Anonymkode: d5268...eab 24 1
Bålkaffe Skrevet 28. juni 2022 #10 Skrevet 28. juni 2022 Veit det er skummelt, men bare ta håndkleet, gi det til personalet og si at du fant det hengslengt på bakken. Når eieren av håndkleet kommer, si at det ikke lå noen håndkle der når du kom og at det å reservere solsenger på den måten heller ikke er lov. 12
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #11 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Tåpelig kommentar!! Er mange som ergrer seg over dette på slike plasser. Hadde folk vært like tøff som du hadde det ikke vært et problem med håndkler på solsengene, for da hadde folk sluttet å gjøre det. Utrolig hvor tøffe og modige folk på KG er. Det er tydelig at det kun er på KG når vi ser oss rundt her på hotellet og andre steder. Det er et fåtall av dem som er tøff nok til å slenge vekk håndkler. Anonymkode: d5268...eab Er folk vireklig så tafatte og pysete? Ikke i min famile eller omgangskrets ihvertfall. Men men. Anonymkode: 25869...a52 3
Helene1982 Skrevet 28. juni 2022 #12 Skrevet 28. juni 2022 Jeg blir irritert selv, men man kan jo ikke belønne dørlig oppførsel. Dette er jo ikke en oppførsel hotellet ønsker heller – å ha mange gjester som går andre steder og ikke handler i bassengbaren fordi det ligger ubevoktede håndkler på solsengene. jeg pleier å hive håndklet over til en annen seng der noen har holdt av med et håndkle, på samme måte som at jeg går forbi en "handlevogn som står i kø" på Rema. 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #13 Skrevet 28. juni 2022 Det er jo ikke lov og de ansatte skal i utgangspunktet fjerne alle håndklær som ligger på solsengene uten at eierne er tilstede. Jeg er en av dem som gladelig fjerner håndklær på egenhånd - henger dem bare på et gjerde eller noe lignende i nærheten og slår meg ned med mitt. Når eier av håndkleet kommer tilbake har jeg variert med å si at det dessverre ikke lå noen håndkle der og at nå sitter jeg der/det er ikke lov til å reservere solsenger/det lå et håndkle her som jeg fjerna, fordi bassenget åpnet først klokken 08.00 og da var jeg her, men det var ikke du/later som jeg ikke forstår språket. Anonymkode: cd85c...701 10
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #14 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er folk vireklig så tafatte og pysete? Ikke i min famile eller omgangskrets ihvertfall. Men men. Anonymkode: 25869...a52 Tøffing du og din familie! Det er ikke det at jeg ikke tørr å hive vekk noen håndkler, men ønsker ikke komme i konflikt med noen. Er her for å ha det hyggelig. Anonymkode: d5268...eab 11
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #15 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tøffing du og din familie! Det er ikke det at jeg ikke tørr å hive vekk noen håndkler, men ønsker ikke komme i konflikt med noen. Er her for å ha det hyggelig. Anonymkode: d5268...eab Tøffing? Ved å fjerne et håndkle? Jeg tror faktisk det er du som er litt for tander, enn at vi er så jækla tøff. Du tar i en liten flik øverst på håndkleet, og vipper det på bakken/henger det opp på noe. Om eier har skamvett til å komme bort å si noe, noe jeg aldri har opplevd, så sier du at det ikke lå noe håndkle der. Hva slags scenario er det du ser for deg? Anonymkode: 78159...3a8 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #16 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Tøffing? Ved å fjerne et håndkle? Jeg tror faktisk det er du som er litt for tander, enn at vi er så jækla tøff. Du tar i en liten flik øverst på håndkleet, og vipper det på bakken/henger det opp på noe. Om eier har skamvett til å komme bort å si noe, noe jeg aldri har opplevd, så sier du at det ikke lå noe håndkle der. Hva slags scenario er det du ser for deg? Anonymkode: 78159...3a8 Hvis du ser rundt deg på slike steder, så er det tydelig at få eller ingen tar vekk håndkler som folk har lagt på (med klyper attpåtil). Andre går også rundt og blir oppgitt for så å dra andre steder. Er tydelig mange som er tander. Her på kg er alle tøffinger… Jeg er ikke redd for å ta vekk et håndkle eller tre, det er de sure ansiktene jeg ikke vil møte. Anonymkode: d5268...eab 8 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #17 Skrevet 29. juni 2022 Hva med å si ifra til hotellet? Hvis ingen klager lar de det selvfølgelig bare fortsette. Men det er igrunn en enkel sak for hotellet å sette et forbud mot dette og fjerne alle håndkler som blir liggende. Anonymkode: 2e7b5...f43 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #19 Skrevet 29. juni 2022 Ta kontakt med noen som jobber der hvis du ikke vil fjerne selv. SI at det er håndkle på alle solsengene, men ingen som er der. Da pleier de å ta en runde og fjerne. Anonymkode: abfef...155 17
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #20 Skrevet 29. juni 2022 Jeg ville også hørt med personalet. Om de kan finne en ledig solseng til deg, eller ta bort håndklær der det ikke har vært noen på lenge. Jeg synes dette er så ødeleggende på ferier, at vi har gått over til å leie eget hus/leilighet med basseng, der man har egne solsenger tilknyttet leiligheten, eller der man ev. kan ta med en egen fluktstol fra verandaen og bruke ved bassenget, hvis noen idioter kaprer solsenger uten å bruke dem. Anonymkode: 49163...a61 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå