Gå til innhold

Hvordan ser din religion på homofili?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

omarel skrev (3 timer siden):

Amerikansk straffelov er heller ikke forenlig med norsk straffelov. Mennesker kommer fra ulike verdens deler og har ulike oppfatninger.

Amerikans lov forby nasjonalt  frihet til abort. Vil det si at amerikanere er uforenlig med oss?  Man må skille mellom lov og mennesker. Problemet uansett samfunn er når folk tar loven i egne hender, såkalte cowboys. 

Jeg er fult klar over norsk lov, så du må også være fult klar over at dette er svar på spørsmål om islam som jeg har svært på og det er der takhøyde for. Eller mener du at fag, informasjon og  kunnskap skal sensureres nå? Poenget med spørsmålet er ikke å diskutere, men å belyse nyanseforskjeller i svaret, så du ikke trenger å svare!

 

 

Men så kommer heller ikke amerikanere til Europa og forlanger at vi skal tilpasse samfunnet vårt etter deres lover så jeg ser ikke helt relevansen.

Det er så enkelt som at hvis man ønsker å bo i siviliserte land så aksepter man lovene, kulturen og verdiene i det landet man flytter til. Ønsker man å leve etter religiøse og kulturelle lover så er det bare å flytte til et land som allerede praktiserer den type primitivitet.

Anonymkode: dd9b6...63d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...