Gå til innhold

Ansiktskrem


Pepita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

pga svært uren hud med tørr overhud har det vært vankelig å finne krm til meg. Hadde en favoritt fra decleor, men det sluttet de med for ti år siden. etter dette har jeg faktisk aldri funnet noen krem jeg har vært skikkelig fornøyd med. jeg har brukt alt fra kanebo, decleor, dermalogica, matis, lancome, babor, mdformulation,clinie, clarins, sheseido osv. Men ENDELIG ar jeg funnet en suveren krem. Merket heter weleda og selges på helsekost (stort sett de samme stedene som selges dr. hautcheka (skrives det slik??). Kremen heter Wildrose Moisture Cream og koster 180 kr for tube à 30 ml. Var nylig i praha og kjøpte flere tuber for halve prisen :)

Prøv den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ENDELIG ar jeg funnet en suveren krem. Merket heter weleda og selges på helsekost (stort sett de samme stedene som selges dr. hautcheka (skrives det slik??). Kremen heter Wildrose Moisture Cream og koster 180 kr for tube à 30 ml. Var nylig i praha og kjøpte flere tuber for halve prisen :)

Prøv den!

Helt enig med deg. :Nikke: Denne kremen brukte jeg forrige vinter. Virkelig god krem, spesielt for vintertid. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...