Gå til innhold

vasket bilnøkkelen i vaskemaskinen...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja... jeg har altså klart å vaske bilnøkkelen i vaskemaskinen... Nå starter ikke bilen. Nøkkelfri bil. 

Hva i alle dager gjør jeg nå, må ha bilen i morgen tidlig😣 Inni nøkkelen er det en vanlig manuell nøkkel, men i tenningslåsen er det jo ingen plass å stikke den inn😣 Får jeg virkelig ikke startet bilen på noen måte nå??

Anonymkode: 9fcdf...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen reservenøkkel? Hm... Vet bare at sånne nøkler er jæævla dyre. Men ring et verksted imårratidlig å hør hva du kan gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pleier å demontere nøkkelen, ta ut batteri og legge den til tørk en dag når jeg har glemt dem så de havnet i vaskemaskina. Har alltid gått bra. Det er nok et lite deksel på håndtaket til bilen som skjuler nøkkelhullet, Google den 

Anonymkode: 10261...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

finner ingen måte å demontere den😏 Er ikke handy eller smart med slikt for fem flate øre... må jeg ha verktøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
TinaChristina skrev (6 minutter siden):

Ingen reservenøkkel? Hm... Vet bare at sånne nøkler er jæævla dyre. Men ring et verksted imårratidlig å hør hva du kan gjøre. 

Nei, fikk bare med en nøkkel når jeg kjøpte bilen😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja... jeg har altså klart å vaske bilnøkkelen i vaskemaskinen... Nå starter ikke bilen. Nøkkelfri bil. 

Hva i alle dager gjør jeg nå, må ha bilen i morgen tidlig😣 Inni nøkkelen er det en vanlig manuell nøkkel, men i tenningslåsen er det jo ingen plass å stikke den inn😣 Får jeg virkelig ikke startet bilen på noen måte nå??

Legg den i riskorn over natten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fikk demontert den, så nå ligger den til tørk😬 håper bilen starter i morgen😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Legg den på en fast plass, eller i nøkkelskap, problem løst. Lar aldri nøkler ligge i noen lommer, fast plass på skap i gangen.

Anonymkode: d59c0...b36

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

bilen startet heldigvis på morgenen i dag😅 nøkkelen lå demontert å tørket i natt😅 

Klok av skade har jeg bestillt time for å få ny nøkkel😆

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så også på youtube hvordan man starter bilen når nøkkelen tar kveld. Man kunne visst sette den på knappen og trykke, men jeg orket ikke å gå ut for å teste om det virket😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Legg den på en fast plass, eller i nøkkelskap, problem løst. Lar aldri nøkler ligge i noen lommer, fast plass på skap i gangen.

Anonymkode: d59c0...b36

Bor meget usentralt, så nøkkelen ligger alltid i bilen🙈 skjønner ikke hvorfor jeg putta den i bukselomma i går🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...