AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Del Skrevet 26. juni 2022 Ja... jeg har altså klart å vaske bilnøkkelen i vaskemaskinen... Nå starter ikke bilen. Nøkkelfri bil. Hva i alle dager gjør jeg nå, må ha bilen i morgen tidlig😣 Inni nøkkelen er det en vanlig manuell nøkkel, men i tenningslåsen er det jo ingen plass å stikke den inn😣 Får jeg virkelig ikke startet bilen på noen måte nå?? Anonymkode: 9fcdf...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 26. juni 2022 #2 Del Skrevet 26. juni 2022 Ingen reservenøkkel? Hm... Vet bare at sånne nøkler er jæævla dyre. Men ring et verksted imårratidlig å hør hva du kan gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Del Skrevet 26. juni 2022 Pleier å demontere nøkkelen, ta ut batteri og legge den til tørk en dag når jeg har glemt dem så de havnet i vaskemaskina. Har alltid gått bra. Det er nok et lite deksel på håndtaket til bilen som skjuler nøkkelhullet, Google den Anonymkode: 10261...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #4 Del Skrevet 26. juni 2022 finner ingen måte å demontere den😏 Er ikke handy eller smart med slikt for fem flate øre... må jeg ha verktøy? Anonymkode: 9fcdf...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Del Skrevet 26. juni 2022 TinaChristina skrev (6 minutter siden): Ingen reservenøkkel? Hm... Vet bare at sånne nøkler er jæævla dyre. Men ring et verksted imårratidlig å hør hva du kan gjøre. Nei, fikk bare med en nøkkel når jeg kjøpte bilen😞 Anonymkode: 9fcdf...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 26. juni 2022 #6 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja... jeg har altså klart å vaske bilnøkkelen i vaskemaskinen... Nå starter ikke bilen. Nøkkelfri bil. Hva i alle dager gjør jeg nå, må ha bilen i morgen tidlig😣 Inni nøkkelen er det en vanlig manuell nøkkel, men i tenningslåsen er det jo ingen plass å stikke den inn😣 Får jeg virkelig ikke startet bilen på noen måte nå?? Anonymkode: 9fcdf...824 Legg den i riskorn over natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #7 Del Skrevet 26. juni 2022 Fikk demontert den, så nå ligger den til tørk😬 håper bilen starter i morgen😏 Anonymkode: 9fcdf...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #8 Del Skrevet 27. juni 2022 Legg den på en fast plass, eller i nøkkelskap, problem løst. Lar aldri nøkler ligge i noen lommer, fast plass på skap i gangen. Anonymkode: d59c0...b36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. juni 2022 #9 Del Skrevet 27. juni 2022 Sjekk forsikringa om du har nøkkelforsikring eller NAF 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #10 Del Skrevet 27. juni 2022 bilen startet heldigvis på morgenen i dag😅 nøkkelen lå demontert å tørket i natt😅 Klok av skade har jeg bestillt time for å få ny nøkkel😆 Anonymkode: 9fcdf...824 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #11 Del Skrevet 27. juni 2022 Så også på youtube hvordan man starter bilen når nøkkelen tar kveld. Man kunne visst sette den på knappen og trykke, men jeg orket ikke å gå ut for å teste om det virket😬 Anonymkode: 9fcdf...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #12 Del Skrevet 27. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Legg den på en fast plass, eller i nøkkelskap, problem løst. Lar aldri nøkler ligge i noen lommer, fast plass på skap i gangen. Anonymkode: d59c0...b36 Bor meget usentralt, så nøkkelen ligger alltid i bilen🙈 skjønner ikke hvorfor jeg putta den i bukselomma i går🤔 Anonymkode: 9fcdf...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå