Gå til innhold

Kan moderatorene igjen begynne å være synlig pålogget?


SVK
Gå til løsning Løst av Rhodiola,

Anbefalte innlegg

Hei! Tidligere så var det slik at man kunne se nederst på forsiden av Kvinneguiden hvilke moderatorer som var pålogget. Jeg syntes det var fint, for da visste man når det var moderatorer på jobb på forumet. Er det mulig å få tilbake den ordningen? Det var lettere å skjønne at tråder ikke ble ryddet når man så at det ikke var moderatorer på jobb og om det var noe som var helt krise så visste man også hvem man kunne kontakte. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Løsning

Hei, @SVK.

Aktivitetstatus er en funksjon som er frivillig å bruke, både for brukere og for teamet. For noen medlemmer av teamet kan det av rent praktiske årsaker være gunstig med skjult aktivitetstatus.

Hva det gjelder for den enkelte kan jeg ikke svare på. Kan legge til at jeg veksler mellom å slå den av og på selv - alt etter hvor stor arbeidskapasitet jeg har - så jeg vil tro at det samme kan gjelde resten av teamet. Dette er noen av grunnene til at vi opprettet Private henvendelser-rommet. I underforumet kan du få svar selv ved sykdom og fravær hos medlemmer av teamet.

En kan endre aktivitetstatusen sin ved å navigere til Innstillinger > Sikkerhet og personvern.

Vh Rhodiola, adm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodiola skrev (15 minutter siden):

Hei, @SVK.

Aktivitetstatus er en funksjon som er frivillig å bruke, både for brukere og for teamet. For noen medlemmer av teamet kan det av rent praktiske årsaker være gunstig med skjult aktivitetstatus.

Hva det gjelder for den enkelte kan jeg ikke svare på. Kan legge til at jeg veksler mellom å slå den av og på selv - alt etter hvor stor arbeidskapasitet jeg har - så jeg vil tro at det samme kan gjelde resten av teamet. Dette er noen av grunnene til at vi opprettet Private henvendelser-rommet. I underforumet kan du få svar selv ved sykdom og fravær hos medlemmer av teamet.

En kan endre aktivitetstatusen sin ved å navigere til Innstillinger > Sikkerhet og personvern.

Vh Rhodiola, adm.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tar en kontakt med moderator? Finnes det en liste som vi kan gå innpå?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (På 25.6.2022 den 18.05):

Hvordan tar en kontakt med moderator? Finnes det en liste som vi kan gå innpå?

Det gjør det, du finner en liste over alle som arbeider for KG i medarbeideroversikten. Du kan alternativt gjøre et søk i påloggede medlemmer-listen her og filtrere for moderator, admins osv.

Rhodiola, adm.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodiola skrev (På 25.6.2022 den 18.10):

Det gjør det, du finner en liste over alle som arbeider for KG i medarbeideroversikten. Du kan alternativt gjøre et søk i påloggede medlemmer-listen her og filtrere for moderator, admins osv.

Rhodiola, adm.

Tusen takk, den listen visste jeg ikke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (På 25.6.2022 den 18.23):

Tusen takk, den listen visste jeg ikke om.

Bare hyggelig. 

Rhodiola, adm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodiola skrev (På 25.6.2022 den 18.10):

Det gjør det, du finner en liste over alle som arbeider for KG i medarbeideroversikten. Du kan alternativt gjøre et søk i påloggede medlemmer-listen her og filtrere for moderator, admins osv.

Rhodiola, adm.

Tusen takk 🙏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...