Gå til innhold

Bhgansatt går uten tskjorte??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Da jeg leverte ungen min idag så gikk den ene ansatte rundt i bar overkropp.. en mann selvfølgelig. Skjønner det er varmt, men er ikke så varmt ca 25 grader. Er ikke det veldig uprofft å gå rundt uten overdel? 
regner med at hvis en kvinne hadde gjort dette ville det blitt kalt for blotting.. eller om kvinnene gikk rundt i bh, regner med at mange foreldre ville reagert på det…

bør ikke det være rettferdig? Synes menn skal ha akkurat samme regler, du kan ha på en singlet er ikke så stor forskjell

hva tenker dere?

Anonymkode: cb9fe...040

• Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

At menn går i bar overkropp til vanlig er nå helt greit. Det blir en stor debatt å skulle debattere at det bør være likt for kvinner og menn sånn sett, med tanke på at kvinnelige bryster blir seksualisert i dagens samfunn. 

Når det er sagt så syns jeg det er uprofesjonelt å gå i bar overkropp på jobb, og jeg personlig mener den ansatte kunne slengt på seg en singlet eller lignende. 

Anonymkode: f1526...7f0

• Liker 35
  • Nyttig 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Men jeg hadde ikke lagd noe sak av det. 

• Liker 5
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det er en uting. Man er da på jobb.

Da jeg startet å jobbe i barnehage i 2005 gikk mange i bikinitopp ute om sommeren. Det er det helt slutt på og har vært det i mange år. 

Anonymkode: f5e33...257

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men jeg hadde ikke lagd noe sak av det. 

Altså jeg har absolutt ikke tenkt til å si noe til de ansatte eller sånt, men synes det er rart at man får gå sånn på jobb, spesielt når ikke alle får det

ts

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er som med votter, lue og regntøy. Hvis voksne ikke vil ha det på når været tilsier at barna må ha det på blir det fort ett argument noen barn vil bruke for å slippe. Samme med t-skjorte. Barn har sårbar hud og bør ha t-skjorte på og da bør de voksne være gode rollemodeller og vise at de også har det på. 

Anonymkode: 30f98...ad2

• Liker 12
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er som med votter, lue og regntøy. Hvis voksne ikke vil ha det på når været tilsier at barna må ha det på blir det fort ett argument noen barn vil bruke for å slippe. Samme med t-skjorte. Barn har sårbar hud og bør ha t-skjorte på og da bør de voksne være gode rollemodeller og vise at de også har det på. 

Anonymkode: 30f98...ad2

Akkurat… hvis barna ikke får lov (og heller ikke damene), hvorfor slal voksne menn gå uten overdel?

ts

• Liker 5
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

En varm dag på jobben og en mann ønsker å få litt sol på huden... og kvinnfolk begynner å lage drama av det. At det går an!

Unger har ikke vondt av å se en fyr uten t-skjorte! Det er jo helt normalt. Unger har heller ikke vondt av å gå uten t-skjorte selv, på en fin norsk sommerdag. Smør dem inn med faktor, så går det fint. 

Anonymkode: 9c145...15f

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Slapp av, det går helt fint. Ikke noe å lage styr over!

Anonymkode: 3d068...c20

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Var dette virkelig et stort problem for deg og/eller ditt barn? Eller har du bare et stort behov for å ha noe å klage over?

Anonymkode: 86cd9...bd1

• Liker 6
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg tenker man har lite innhold i livet sitt om man gjør en stor sak ut av at en mann går rundt i sola uten t-skjorte, også selv om han er på jobb når jobben er utendørs i en barnehage i stekende sol. Barna trenger å se vanlige folk, og dette er helt vanlig en varm sommerdag. Hadde han vært bankrådgiver og sittet slik i kundemøter hadde det nok vært hakket verre altså 🤣

Anonymkode: e85b3...041

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Så mye rart det går ann å henge seg opp i!! Du må ha lite å finne på...

Anonymkode: 19678...7b6

• Liker 10
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hereguf så mye rart å henge seg opp i 🙄

Anonymkode: 791da...a54

• Liker 4
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Mine barn ville foretrukket nudist livet, men hater solkrem. Så jeg hadde nok ikke jublet over dette. 

Tshirte må da være greit nok, uansett vær faktisk. De er på jobb

Anonymkode: 63760...57a

• Liker 4
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Husker da jeg gikk i barnehagen og det var en finværsdag, og alle barnehage"tantene" som de het da, satt i solveggen i bare bhene sine 😂 Jeg var kjempesnurt for jeg fikk ikke gå i bare t-skjorta. 

Anonymkode: 21d83...3be

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Pedagogisk leder her.

Jeg har bikinioverdel og shorts på ute på lekeplassen. De som er slanke kler av seg og de som ikke slanke er påkledd.

Anonymkode: 75e73...a64

• Liker 4
Lenke til innlegg
Del på andre sider
atropos

Som ansatt i barnehage er det helt utenkelig for meg å kle av meg. Vi skal møte mange forskjellige mennesker og en viss kleskode er det greit å ha. Jeg setter grensen på singlet med brede stropper og shorts til midt på låret. Jeg hadde ikke syntes det var greit at noen gikk i bar overkropp eller bikini. Det hører ikke til på en arbeidsplass så lenge du ikke er badevakt.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det er da ikke rart at det er forskjell på menn og kvinner. Ingen løfter et bryn om en kvinne ammer et barn på cafe, men om en mann hadde gjort det samme for å gi litt hud til hud med flaskemating så hadde de ringt vektere.

Anonymkode: 5637b...1b5

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hedda-78

Noen fordeler må jo de som har ute-jobb ha, tenker jeg. Tenk på alle timene han har stått og hutret i kjeledress og slaps om vinteren. Ser ingen problem med bar overkropp ute. Regner med han kledde på seg når de gikk inn.

Vi som har kontorjobb må jo kle PÅ oss når vi går inn på jobb om sommeren. Det er alt for kaldt inne til å bruke sommerkjole og sandaler. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...