Gå til innhold

Bhgansatt går uten tskjorte??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De ansatte hadde bikinieroverdel/bh og shorts da jeg hentet i dag, jeg brydde meg hvertfall ikke. Tenker at noen fordeler må man får nytte av på en fin dag som denne når man har en jobb som ikke krever formell bekledning. 

Selv har jeg svettet på kontoret i skjorte og bukse. 

Anonymkode: bfcb2...718

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke helt hvorfor det gjør noe? De var ute, i sola. Barna hadde sikkert også lite klær på. Å være profesjonell kan være så mangt. Jeg forstår ikke at profesjonell i dette yrke har noe med tøy å gjøre? De kler seg som barna. Når det er vinter har de dress, når det er karneval er de ku, når det er fest har de glitter og når det er varmt, ja da har de lite tøy. De leker i sandkasse, de bader i spreder, de tegner hunder og leser Pippi. Jeg hadde gitt blanke i om Peter gikk i shorts ute med barna i sola. 

Anonymkode: 4cc07...32a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av mine barn hadde en pedagogisk leder som satt i minibikini og bodylotion med shimmer en gang jeg kom for å hente. Det var vanskelig å ta henne seriøst , og jeg synes det var litt respektløst ovenfor foreldre som kom for å hente. Hun kunne gått rett på jobb i et av vinduene i red light district i Amsterdam slik hun så ut den dagen.

Anonymkode: 5f690...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.6.2022 den 12.00):

Da jeg leverte ungen min idag så gikk den ene ansatte rundt i bar overkropp.. en mann selvfølgelig. Skjønner det er varmt, men er ikke så varmt ca 25 grader. Er ikke det veldig uprofft å gå rundt uten overdel? 
regner med at hvis en kvinne hadde gjort dette ville det blitt kalt for blotting.. eller om kvinnene gikk rundt i bh, regner med at mange foreldre ville reagert på det…

bør ikke det være rettferdig? Synes menn skal ha akkurat samme regler, du kan ha på en singlet er ikke så stor forskjell

hva tenker dere?

Anonymkode: cb9fe...040

og problemet er? ser virkelig ikke problemer med det. men du er vel en av de som klager for det meste

Anonymkode: 9df19...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, latterliggjøring, krenkende innhold og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man går ikke i bar overkropp på jobb! 

Anonymkode: 7a6ae...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.6.2022 den 12.07):

Det er som med votter, lue og regntøy. Hvis voksne ikke vil ha det på når været tilsier at barna må ha det på blir det fort ett argument noen barn vil bruke for å slippe. Samme med t-skjorte. Barn har sårbar hud og bør ha t-skjorte på og da bør de voksne være gode rollemodeller og vise at de også har det på. 

Anonymkode: 30f98...ad2

Hvorfor det? Regner med de ansatte tar på barna solkrem, hvorfor skal ikke både barna og de ansatte få nyte solen på huden? 

AnonymBruker skrev (På 23.6.2022 den 12.08):

Akkurat… hvis barna ikke får lov (og heller ikke damene), hvorfor slal voksne menn gå uten overdel?

ts

Anonymkode: cb9fe...040

Hvorfor i all verden skulle ikke barna kunne gå med bar overkropp i solsteken i barnehagen? Er da ofte at barn tasser rundt i trusa i barnehagen på varme dager. 

Voksne damer går ikke med puppene bare, men en kvinne kan selvsagt gå i sports-bh eller bikinitopp på jobb i barnehagen. Vi er ikke på 1800-tallet, ei heller i et sharia-land.

Anonymkode: ef7ce...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå fyren få nyte solen og slutt og lag et problem av alt. 

Anonymkode: d83fb...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...