Gå til innhold

Hvordan ser kvinner hvem dere skal ha sex med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan ser kvinner at en mann f eks er jomfru og at dere ikke skal ha sex med han. 
 

I annet tilfelle en som har hatt sex og dere skjønner at han skal dere ha sex med. 
 

Jeg bare lurer fordi jeg vil vite hvorfor jeg er jomfru. 

Anonymkode: d427e...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan ser kvinner at en mann f eks er jomfru og at dere ikke skal ha sex med han. 
 

I annet tilfelle en som har hatt sex og dere skjønner at han skal dere ha sex med. 
 

Jeg bare lurer fordi jeg vil vite hvorfor jeg er jomfru. 

Anonymkode: d427e...a4e

Det er vel strengt tatt ikke noe de ser, men som de føler. 

Anonymkode: a31eb...ee9

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser ikke forskjell på om en mann er jomfru eller ikke, og vi har ingenting i mot å ha sex med en mann som er jomfru heller. 

Grunnen til at du er jomfru kan vi ikke svare på. Er du sjenert og tør ikke flørte? Eller går du alt for hardt på og blir ufyselig? Ikke godt for oss å vite, du må nesten tenke gjennom det selv. 

Anonymkode: 200c5...d18

  • Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å se om noen er jomfru eller ei. Er vel bare en kjemi og gjensidig tiltrekning som må være der. Er nok ikke noe du kan fremprovosere dessverre. Men om det kan nok hjelpe deg å akseptere at du er jomfru og være fornøyd med den du er. Kvinner vil stort sett ha sex med de som er trygg i seg selv, dersom du ønsker å ha sex med noen. Det ordner seg nok uansett altså! 

Anonymkode: de787...e84

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Klarer ikke å se om noen er jomfru eller ei. Er vel bare en kjemi og gjensidig tiltrekning som må være der. Er nok ikke noe du kan fremprovosere dessverre. Men om det kan nok hjelpe deg å akseptere at du er jomfru og være fornøyd med den du er. Kvinner vil stort sett ha sex med de som er trygg i seg selv, dersom du ønsker å ha sex med noen. Det ordner seg nok uansett altså! 

Anonymkode: de787...e84

Hvis det ikke er noe man kan se, hvorfor har ingen kvinner hatt sex med meg da? 

Anonymkode: d427e...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det er derfor du er jomfru.

Anonymkode: 2f009...8db

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kan vel SE om noen er jomfru.

Her er det som må være på plass for at jeg skal ha sex med en mann ihvertfall...

Først må mannen være noenlunde tiltrekkende. Trenger ikke å være superkjekk nødvendigvis, men det må være noe der jeg finner tiltrekkende. Kroppen må også være innenfor visse rammer. Trenger ikke være supermann, men normalt ok. Har noen preferanser, men det er ikke interessant å nevne her, alle har vel sine preferanser. Det er viktig at han er noenlunde ok kledd, og generelt velstelt, ren og pen (ikke fett hår, dårlige tenner eller er uflidd).  Når dette er fastslått, så er jeg åpen for det. Men det er mer:

Han må se på meg, gi et inntrykk av å være åpen og ærlig, han må ikke ha rævva holdninger (homofob, rasist, etc), og så er det fint om han er litt sjarmerende, trygg, ikke har synlig dårlig selvtillit eller er passiv. Flørting er bra.

Om han var jomfru eller ikke synes jeg ikke spiller noen rolle, jeg ville ikke skygget banen på grunn av det, om de andre tingene var på plass :) You can do it, lykke til!

Anonymkode: d96c4...737

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis det ikke er noe man kan se, hvorfor har ingen kvinner hatt sex med meg da? 

Anonymkode: d427e...a4e

Det er veldig vanskelig å si uten å kjenne deg. Hva tror du selv er grunnen? 

Anonymkode: de787...e84

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nesten finne noen å ha sex med. De kommer ikke bare av seg selv.

 

Anonymkode: 5a581...8c3

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skostørrelsen er avgjørende.

Anonymkode: bb887...d31

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis det ikke er noe man kan se, hvorfor har ingen kvinner hatt sex med meg da? 

Anonymkode: d427e...a4e

Det må du finne ut selv. Vi har ikke noe i mot å ha sex med jomfruer uansett, selv om man kunne se det. (Noe man ikke kan). 

Anonymkode: 200c5...d18

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

Har du hatt kjæreste?

Er du blid, hyggelig og tør gi komplimenter? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ser det ikke, men fornemmer det. Usikkerhet, ikke vet hvordan å forføre en dame, rett på sak eller manglende initiativ

Anonymkode: 24380...948

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nær venninne holder på å bli sammen med en nå, der hun luftet litt tanker til meg om han enten har brent seg på noen eller har lite erfaring ELLER om han bare er nervøs. Dette etter en kveld med god stemning der hun gjorde nesten alt utenom å rulle ut rød løper og tenne et blinkende SEX neonskilt. 

Som regel ender en sånn situasjon med at damen tenker at det er noe galt med henne eller kjemien han føler - vi kan virkelig ikke se det. Vi kan mistenke det, men sikre er vi aldri. 

Anonymkode: 3d11d...274

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er veldig vanskelig å si uten å kjenne deg. Hva tror du selv er grunnen? 

Anonymkode: de787...e84

Tja.. hvorfor blir man oversett? Er vel for stygg

Anonymkode: d427e...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis det ikke er noe man kan se, hvorfor har ingen kvinner hatt sex med meg da? 

Anonymkode: d427e...a4e

Antagelig på grunn av årsaken til at du er jomfru. 

Trygghet og tillit, samt kjemi og tenning må til for at vi har sex med en mann. Vi kan ikke se at en mann er jomfru. 

Kanskje du ikke oppfører deg slik at kvinner blir trygge og føler tillit til deg. Kanskje du ikke prater og flørter med kvinner på måter som medfører kjemi og tenning. Vi kommer forøvrig ikke bare bort til menn og ber dem med på sex. Du må prate og flørte med kvinner for å overhodet kunne komme på vei, og så altså inngi trygghet og tillit til at du ikke medfører fare for oss, samt det må oppstå kjemi og tenning. 

Mange menn gjør oss kvinner ukomfortabel uten å være klar over det. De bommer på kommunikasjon og oppførsel som gjør oss trygge. 

Anonymkode: 87591...31e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan man virkelig ikke se. I militæret trodde ingen at jeg var jomfru, (kvinnelige) kolleger trodde ikke jeg var singel, jeg ble ofte spurt om jeg hadde barn i ulike sammenhenger. Debuterte rett før jeg fylte 30, og selv ikke hun ante det før jeg sa det. At man er i vennesona er det stort sett kun de som putter deg der som merker, for personer man ikke dater kan man godt fremstå som attraktiv likevel.

Anonymkode: 01710...09d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Antagelig på grunn av årsaken til at du er jomfru. 

Trygghet og tillit, samt kjemi og tenning må til for at vi har sex med en mann. Vi kan ikke se at en mann er jomfru. 

Kanskje du ikke oppfører deg slik at kvinner blir trygge og føler tillit til deg. Kanskje du ikke prater og flørter med kvinner på måter som medfører kjemi og tenning. Vi kommer forøvrig ikke bare bort til menn og ber dem med på sex. Du må prate og flørte med kvinner for å overhodet kunne komme på vei, og så altså inngi trygghet og tillit til at du ikke medfører fare for oss, samt det må oppstå kjemi og tenning. 

Mange menn gjør oss kvinner ukomfortabel uten å være klar over det. De bommer på kommunikasjon og oppførsel som gjør oss trygge. 

Anonymkode: 87591...31e

Hvorfor er alt opp til mannen? Liker ikke kvinner sex?

Anonymkode: d427e...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det kan man virkelig ikke se. I militæret trodde ingen at jeg var jomfru, (kvinnelige) kolleger trodde ikke jeg var singel, jeg ble ofte spurt om jeg hadde barn i ulike sammenhenger. Debuterte rett før jeg fylte 30, og selv ikke hun ante det før jeg sa det. At man er i vennesona er det stort sett kun de som putter deg der som merker, for personer man ikke dater kan man godt fremstå som attraktiv likevel.

Anonymkode: 01710...09d

Hvis du ikke så ut som en jomfru, hvorfor ville ingen ha sex med deg før du ble 30?

Anonymkode: d427e...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...