Gå til innhold

Elsker alle damer å sitte på ansikt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker det. Men ikke som en del av 69. 

Anonymkode: 684d9...678

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke min, tror ikke hun har tatt insj til det en eneste gang. Ikke jeg heller. Og vi har MYE oralsex. Ikke så ofte 69 heller på oss. Hot, og som en variasjon, men litt for mye som skjer på en gang da, på en måte.

 Skjønner godt det med å få ligge avslappet på ryggen og bare få nyte, foretrekker det selv.  Dessuten liker hun fingre på g-punktet og evt også en finger bak når jeg slikker henne og det er nesten bare mulig for meg å få til alt dette når hun ligger på rygg. 

 

Anonymkode: a1545...9ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke poenget med å sitte på ansikt. Tungen til mannen er uansett ikke lang nok. Vil heller bli fingret.

Anonymkode: 134b6...c05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger det.Utrolig godt,men gjør det kun hvis jeg vet at han jeg har sex med liker det😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at jeg elsker det. Jeg gjør det om det faller seg naturlig og jeg får et innfall om å gjøre det, men det er bare en av mange mange ting som skjer innimellom mellom meg og min mann. 

Jeg elsker å ha sex med ham, så langt kan jeg strekke meg, men dette har ikke utmerket seg til noe favoritt på noen måte. Jeg liker variasjon. 

Anonymkode: ecf23...834

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Skjønner ikke poenget med å sitte på ansikt. Tungen til mannen er uansett ikke lang nok. Vil heller bli fingret.

Anonymkode: 134b6...c05

Du har aldri hatt sex, har du vel.

Anonymkode: 40e3e...91f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Da mener jeg som en del av sexen. Hører masse forskjellig blant venninner. Er dette noe de fleste kvinner elsker?

Anonymkode: 6a00c...c0d

Nei, foretrekker å sitte på en stol.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det en gang. Sitter nå inne for mord. Viste seg at fyren ble kvalt...

Anonymkode: d096f...3f6

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luft er oppskrytt, sitt gjerne på trynet mitt 😈

Anonymkode: e6758...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke tenke meg noe mer stressende. Føler meg tung og ekkel.

Spesielt nå,  siden jeg har sett den episoden av The Boys 😅

Anonymkode: 367f4...050

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer og jeg har eksperimentell sex og har prøvd det meste. Men akkurat dette føler jeg meg ikke komfortabel med. Da foretrekker jeg 69. Å motta oralsex generelt er generelt slett ikke et must for meg. Foretrekker å gi. Har aldri kommet av oralsex. Det tar for lang tid og partner viser tydelig at Jan blir sliten og utalmodig, som igjen er ganske turn-off😏

Anonymkode: 573d9...deb

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri prøvd, er ikke det fryktelig tungt, må jo holde seg oppe på knær over tid? En annen ting, ser ikke det ekkelt ut for mannen når han får et sånt syn? Å kikke rett inn i kvinners underliv når vi skrever er vel ikke pent..? 

Anonymkode: 6e36f...9b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det godt!  Hadde en ffb som gjorde det på meg, i starten var jeg litt usikker på det, men etterhvert digga jeg det! Og mannen kunne sine saker...

så om jeg fant en som likte å gjøre det igjen så hadde jeg satt meg på'n ;)

Anonymkode: 2625e...352

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Aldri prøvd, er ikke det fryktelig tungt, må jo holde seg oppe på knær over tid? En annen ting, ser ikke det ekkelt ut for mannen når han får et sånt syn? Å kikke rett inn i kvinners underliv når vi skrever er vel ikke pent..? 

Anonymkode: 6e36f...9b9

Tuller du? Det er jo det flotteste i verden 

Anonymkode: d0bdd...e6a

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tuller du? Det er jo det flotteste i verden 

Anonymkode: d0bdd...e6a

Tuller ikke, men synes selv ikke det ser bra ut, og da får jeg sperrer. Aldri fått negativ tilbakemelding fra menn, men selv synes jeg det ser ekkelt ut for mannen. Jeg er i god form, men synes det høres vanskelig ut å få til. Mulig jeg får prøve en dag hvis jeg tør..

Anonymkode: 6e36f...9b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være gøy å gjøre litt av det om han tenner på det. Får ikke så mye mer ut av det selv, for oralsexen kjennes sjeldent intens nok ut. 

Anonymkode: f5c0c...32e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker ikke oral i det hele tatt, så nei.

Anonymkode: 74adb...894

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg liker kun å suge..

Kvinne 28

 

Anonymkode: 21efd...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drigo

Hvis jeg formodentlig ikke vil ha sex (sjeldent), så setter fruen seg oppå meg, og da er jeg 100% solgt. Får det også som bonus etter et heftig elskov. Vi bruker det altså i opphisselsenfasen og i takknemlighetsfasen🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Dette. Klarer ikke å slappe av, for man kan ikke sitte sitte. Man må holde seg litt opp for å ikke kvele fyren eller dama.

Anonymkode: dbc63...51e

Vi tåler overraskende mye. Tro meg, vi får tak i luft uten å dø.

Er lite som er så tennende som en kvinne som rir ansiktet mitt med kun fokus på egen nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...