Gå til innhold

Deilig å bli en eldre og uattraktiv kvinne.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så trist. Jeg er 40 + og mer attraktiv enn noensinne 😀 Både i karrieren og privat.

Anonymkode: 9b287...f25

  • Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så trist. Jeg er 40 + og mer attraktiv enn noensinne 😀 Både i karrieren og privat.

Anonymkode: 9b287...f25

Ja, men ifølge alle trådene på KG er vi ikke atttaktive lenger 😄

Anonymkode: 5b984...774

  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja, men ifølge alle trådene på KG er vi ikke atttaktive lenger 😄

Anonymkode: 5b984...774

Tull og tøys !  Ikkje høyr på gutungar og usikre idiotar. Det er først etter 40 de blir kvalitetskvinner

Sjølvsikre og avslappa, og trygg på eigen kropp og seksualitet.  Barn er ofte begynt å bli større, som gjev meir tid og energi til seg sjølv. Mindre stress og mas og blablabla.  Noko som gjenspeglar seg i ein meir sensuell og erotisk utstråling.  "More woman", rett og slett. Det er sexy og attraktivt det.

Mann 35

 

Anonymkode: c9271...0cf

  • Liker 19
  • Hjerte 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, men ifølge alle trådene på KG er vi ikke atttaktive lenger 😄

Anonymkode: 5b984...774

Ikke med en sånn sutreholdning som det der. Sutring og passiv aggressivitet om at "alle sier jeg er uattraktiv" er uattraktivt i seg selv.

Bare slutt. Ja det er mange ting som gjør at en kvinne kan være mer eller mindre attraktiv, akkurat som det er for menn.

Anonymkode: 2abd0...2b2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Som en motvekt til alle trådene om synkende markedsverdi; Jeg synes det er bare deilig og befriende å bli eldre og få synkende markedsverdi. Jeg husker 20 årene som et rotterace på datingfronten (dette var før tinder, men vi hadde sukker). Det var egentlig en ufattelig slitsom tid, med mye usikkerhet , grubling og idioter jeg kunne spart meg for. 
Hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg helt klart valgt andre typer å involvere meg i; Men livserfaring er dyrekjøpt. 
Og jeg gikk ikke bare etter fuckboys, det er ikke kun de helt obvious idiotene som er idioter. Dårlige menn kommer i alle slags innpakninger og man må ha et skarpt øye til tider for å se det. 
 

Så hvorfor er det deilig å bli over 40, og lite attraktiv? Trangen etter å få masse oppmerksomhet er borte, jeg har hatt min glanstid. Jeg har barn og trenger ikke å stresse med å få familie i siste liten. Barna har allerede blitt så store at jeg kan dyrke interesser og satse mer på karriere. I min alder nå har jeg oppnådd mer på det profesjonelle plan på kortere tid enn i hele mitt yrkesliv. Hva er det å ikke like? 
 

Som en bonus kan jeg ha langvarige intime relasjoner uten forpliktelser. Menn som ikke legger seg borti hverken mitt liv, mine barn, mitt samarbeid med exen og far til barna. 

Det er virkelig godt å bli over 40, og ferdig med hele jaget.
 

Anonymkode: 5b984...774

Jeg mener å ha vært like attraktiv siden jeg var fjortis. Det positive er at jeg aldri har vært mer sikker på meg selv slik jeg er i dag. Er 41 år. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid vært stygg og lite attraktiv for menn. Selv om det er sårt, kjente jeg at det var deilig noen ganger, da venninnene klaget over uønsket oppmerksomhet og tafsing på byen, stalking, dickpicks og alt det andre negative som hører til det å være attraktiv. Så det finnes fordeler og ulemper med det meste.

Anonymkode: 31b5a...abf

  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ikke med en sånn sutreholdning som det der. Sutring og passiv aggressivitet om at "alle sier jeg er uattraktiv" er uattraktivt i seg selv.

Bare slutt. Ja det er mange ting som gjør at en kvinne kan være mer eller mindre attraktiv, akkurat som det er for menn.

Anonymkode: 2abd0...2b2

Det var ikke sagt sutrete, men et skjevt smil 🙂 Jeg hverken sutrer eller er passiv agressiv 🙂

Anonymkode: 5b984...774

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre? C2758339-CAFD-4E7F-932F-4CC3645A5520.gif.139e0e4703e1a821822a407689a4117e.gif Når man er 40? C2758339-CAFD-4E7F-932F-4CC3645A5520.gif.139e0e4703e1a821822a407689a4117e.gif Hæh? C2758339-CAFD-4E7F-932F-4CC3645A5520.gif.139e0e4703e1a821822a407689a4117e.gif Trodde det dreide seg om ei oppi 60-70 år eller noe jeg <_<

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som en motvekt til alle trådene om synkende markedsverdi; Jeg synes det er bare deilig og befriende å bli eldre og få synkende markedsverdi. Jeg husker 20 årene som et rotterace på datingfronten (dette var før tinder, men vi hadde sukker). Det var egentlig en ufattelig slitsom tid, med mye usikkerhet , grubling og idioter jeg kunne spart meg for. 
Hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg helt klart valgt andre typer å involvere meg i; Men livserfaring er dyrekjøpt. 
Og jeg gikk ikke bare etter fuckboys, det er ikke kun de helt obvious idiotene som er idioter. Dårlige menn kommer i alle slags innpakninger og man må ha et skarpt øye til tider for å se det. 
 

Så hvorfor er det deilig å bli over 40, og lite attraktiv? Trangen etter å få masse oppmerksomhet er borte, jeg har hatt min glanstid. Jeg har barn og trenger ikke å stresse med å få familie i siste liten. Barna har allerede blitt så store at jeg kan dyrke interesser og satse mer på karriere. I min alder nå har jeg oppnådd mer på det profesjonelle plan på kortere tid enn i hele mitt yrkesliv. Hva er det å ikke like? 
 

Som en bonus kan jeg ha langvarige intime relasjoner uten forpliktelser. Menn som ikke legger seg borti hverken mitt liv, mine barn, mitt samarbeid med exen og far til barna. 

Det er virkelig godt å bli over 40, og ferdig med hele jaget.
 

Anonymkode: 5b984...774

Cry me a river. Hadde du virkelig vært glad hadde du ikke trengt å lage en slik tråd. Tydelig at du ser etter bekreftelse og styrke egoet ditt. 

Anonymkode: da84b...df7

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Cry me a river. Hadde du virkelig vært glad hadde du ikke trengt å lage en slik tråd. Tydelig at du ser etter bekreftelse og styrke egoet ditt. 

Anonymkode: da84b...df7

Kanskje jeg lager en slik tråd for å bidra til at man tenker positivt rundt dette? kanskje andre kvinner +40 kan se fordelene av dette? 

Jeg trenger ikke å styrke egoet mitt. Det er enormt nok fra før. 😄

Anonymkode: 5b984...774

  • Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Cry me a river. Hadde du virkelig vært glad hadde du ikke trengt å lage en slik tråd. Tydelig at du ser etter bekreftelse og styrke egoet ditt. 

Anonymkode: da84b...df7

:troest:

Anonymkode: 9c0ac...230

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig!

Var alltid "hun pene", og det var slitsomt. Jeg likte ikke oppmerksomhet, særlig ikke på byen, eller på ferietur. 

Jeg er bare drøye 40, og fortsatt godt fornøyd. Men 40-åringer fanger heldigvis ikke like mye oppmerksomhet selv om man holder seg ok. Og ikke minst merker jeg en forskjell i hvordan man blir møtt i jobbsammenheng. Før startet jeg alltid litt på minussiden, som blond, ung og pen.

Er godt gift, da, ville mulig savnet det mer om jeg var på markedet. 

Anonymkode: a3839...e98

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kanskje jeg lager en slik tråd for å bidra til at man tenker positivt rundt dette? kanskje andre kvinner +40 kan se fordelene av dette? 

Jeg trenger ikke å styrke egoet mitt. Det er enormt nok fra før. 😄

Anonymkode: 5b984...774

Det er ikke alle kvinner på 40+ som har latt seg forfalle, vet du. 

Anonymkode: 9b287...f25

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Som en motvekt til alle trådene om synkende markedsverdi; Jeg synes det er bare deilig og befriende å bli eldre og få synkende markedsverdi. Jeg husker 20 årene som et rotterace på datingfronten (dette var før tinder, men vi hadde sukker). Det var egentlig en ufattelig slitsom tid, med mye usikkerhet , grubling og idioter jeg kunne spart meg for. 
Hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg helt klart valgt andre typer å involvere meg i; Men livserfaring er dyrekjøpt. 
Og jeg gikk ikke bare etter fuckboys, det er ikke kun de helt obvious idiotene som er idioter. Dårlige menn kommer i alle slags innpakninger og man må ha et skarpt øye til tider for å se det. 
 

Så hvorfor er det deilig å bli over 40, og lite attraktiv? Trangen etter å få masse oppmerksomhet er borte, jeg har hatt min glanstid. Jeg har barn og trenger ikke å stresse med å få familie i siste liten. Barna har allerede blitt så store at jeg kan dyrke interesser og satse mer på karriere. I min alder nå har jeg oppnådd mer på det profesjonelle plan på kortere tid enn i hele mitt yrkesliv. Hva er det å ikke like? 
 

Som en bonus kan jeg ha langvarige intime relasjoner uten forpliktelser. Menn som ikke legger seg borti hverken mitt liv, mine barn, mitt samarbeid med exen og far til barna. 

Det er virkelig godt å bli over 40, og ferdig med hele jaget.
 

Anonymkode: 5b984...774

Bingo helt enig. Digg å slippe tilfeldig og uønsket  klåing på bryster, rumpe og skritt. Digg å slippe å bli ropt sexuelle utrop etter i tide å utide. 

Endelig fri, og folk ser deg i øynene når du snakker og blir tatt mer på alvor 

Anonymkode: d5aec...0dd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. Jeg var så lei at det var åpen jakt på kvinner allerede i slutten av 20 årene, og har siden bare ventet på å få innfridd løftet om at man ville få fred fra menn når man tippet 30 år (skjedde ikke), så 40 år (skjedde ikke). Nå har jeg mistet litt troen på slike løfter, men setter pris på at det iallefall er mindre av slikt, og stort sett at menn viser interesser på bedre og mer respektfulle måter. Ja bortsett fra når de bare er veldig fulle, ikke respektfulle. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det er ikke alle kvinner på 40+ som har latt seg forfalle, vet du. 

Anonymkode: 9b287...f25

Ikke alle som misforstår poenget heller. 😄

Anonymkode: 5b984...774

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Kanskje dette gjelder mer for de som var veldig attraktive som ung og opplevde det mer som mas og at det var slitsomt?

Selv har jeg aldri vært veldig attraktiv og merker ingen forskjell nå heller. Klart noen har vært interessert i meg og da jeg var yngre synes jeg at det var kjipt at venninner som enten var penere eller var mer sprudlende og blid fikk mer oppmerksomhet. Nå er jeg litt sånn at jeg ikke ønsker masse oppmerksomhet fra tilfeldige menn, men jeg ønsker at noen skal synes at jeg er attraktiv allikevel. Så jeg er glad for at jeg ikke opplever særlig mye uønsket oppmerksomhet.

Kanskje de som synes det er sårt å se nedgang i oppmerksomhet er de som liker og ønsker masse oppmerksomhet for å føle seg attraktive? Så når de merker en nedgang så blir det veldig sårt for dem?

Det bruker da enkelte menn som en universal sannhet om at alle kvinner opplever det og tar ikke høyde for at alle ikke er eller har vært attraktive og/eller ikke ønsker oppmerksomhet hvor enn de går. Så skal menn fortelle kvinner et "sannhetens" ord om at kvinner blir mindre attraktive og enkelte går så langt som å si at kvinner ikke er attraktive for noen når de når en viss alder mens de tviholder på at menn alltid er mer attraktive jo eldre de blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Og ikke minst merker jeg en forskjell i hvordan man blir møtt i jobbsammenheng. Før startet jeg alltid litt på minussiden, som blond, ung og pen.

Anonymkode: a3839...e98

Nå er det slik at vakre mennesker får mer suksess i arbeidslivet da.

Anonymkode: 2475f...106

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sett bra ut, ingen smellvakker modelldame, men litt over gjennomsnittet kanskje. Jeg hadde en periode fra jeg var 29 - 33 da jeg var singel, nå er jeg 46 og har vært singel i 6 år. Jeg følte meg ikke noe mer "omsvermet" da jeg var rundt 30, føler meg mer attraktiv nå, på tross av at jeg har blitt "så gammel". I hvertfall er det flere interesserte nå, enn da, er mitt inntrykk (jeg snakker da om generell oppmerksomhet og komplimenter fra menn, ikke ekteskapstilbud (var ikke så mange ekteskapstilbud da jeg var rundt 30 heller da akkurat)). Det er ikke helt lov å si slikt på KG så jeg blir sikkert sablet ned, men dette er min erfaring i hvertfall. Kan vel også nevne at jeg tar veldig godt vare på meg selv da. Har ikke blitt feit og ser egentlig ikke så mye eldre ut enn da jeg var 35, og kroppen ser faktisk bedre ut fordi jeg har mye bedre tid til å trene. Er fortsatt singel, men trives godt med livet som det er nå.

Anonymkode: 7f53e...e37

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...