Gå til innhold

Deilig å bli en eldre og uattraktiv kvinne.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Handler det nødvendigvis om å være sexy? Eller handler det mest om å føle seg vel? Føle seg presentabel? Jeg pynter meg jeg og, tar på kjole jeg synes er fin pga stoffet, mønster, farger og snitt. På lik linje som jeg kan få glede av en nydelig tapet eller lampe. Det trenger ikke å være en kjole som fremhever attributter- det viktigste er altså at jeg liker den estetisk sett. Da føler jeg meg komfortabel og vel. 
Det er forskjell på å ta vare på seg selv for å føle seg vel og komfortabel- kontra det å pynte seg for å gjøre seg sexy. 
All pynt handler ikke om å være sexy- klær kan være en måte å uttrykke seg på. 

Anonymkode: 5b984...774

Der har du et poeng som jeg er enig i.

Jeg synes allikevel det ser ut som om unge kvinner på fest velger å kle seg sexy. De som pakker seg inn er heller de som gjerne vil skjule en liten mage. Det ser ut som om det er mer vanlig at man ønsker å være attraktiv enn motsatt.

Tråden handler om at det er deilig å bli eldre og uattraktiv. Det var kanskje arrogant av meg å ikke tro på at noen føler det. Jeg får gi meg på det. men jeg tror ikke det er vanlig.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er bare så enig. Og jeg skulle ønske jeg visste det jeg  vet nå da jeg var ung, nemlig at menns tendens til å redusere kvinner til kropp, vakkert fjes og utseende, egentlig er en av mange måter å undertrykke oss på. Jeg har brukt mye tid og energi på å se vakrest mulig ut tidligere, men har innsett at da så menn på det, og så fikk de ikke med seg de 97 % av meg som IKKE var ytre ting.

Anonymkode: dd3c1...153

Ikke sant, man blir redusert til utseendet. Og for å påpeke at det handler jo ikke om å se ut som en dass nå heller- men det å ta vare på seg selv nå handler mye mer om egen velvære og komfort. Jeg vil se presentabel ut på jobb og i sosiale sammenhenger- men legger ikke lenger vekt på hvorvidt klærne fremhever mine beste attributter og får meg til å se mer attraktiv ut. Jeg fokuserer på å se presentabel og ordentlig ut. 
 

Litt på siden; Jeg får f.eks masse komplimenter fra kvinner på en kjole pga fargen og mønsteret- men det er ikke en sexy kjole. Det er nå favorittkjolen! Hadde jeg vært 22 år ville jeg nok tenkt at den ikke fremhevet midjen, at skjørtet på den var for langt så den skjulte bena. Den er også kneppet helt opp til halsen. Men nå finner jeg glede i at det er en flott kjole på bakgrunn av helt andre kriterier enn sexyness. 

Anonymkode: 5b984...774

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (31 minutter siden):

Jeg tror vi bare må konkludere med å vi bor i forskjellige byer.

I går dro kona på en sommerfest. Hun skiftet fra baggy, slitt bukse til ny fin sommerkjole. Hun seg og ordet håret før hun skulle ut blant folk.

Hun skifter ikke til sjuskete klær når hun skal ut og treffe andre i håp om å bli uattraktiv. (Det ville jeg tatt som et faresignal.).Jeg tror ikke hun prøver å sjekke opp noen, men instinktet og kulturen i min by sier at man prøver å være attraktiv ute blant folk.

Ute på byen der jeg bor ser jeg ikke tusenvis av kvinner som prøver å gjøre seg usexy når de skal ut. 

Jeg er ikke tankeleser, men folk oppfører seg som om de gjør seg mest mulig attraktive for motsatt kjønn. Kanskje det er "for egen del", men resultatet er det samme.

Det er unntak. Det finnes menn som stiller i fett, uflidd hår og hullete T skjorte på jobb. De er kanskje sigma-males fra din omgangskrets?

Hvor bor du, hvor det er vanlig at kvinner gjør seg uattraktive før de skal ut og synes det er deilig å se aldringstegn? Der har jeg aldri vært.

Jeg tror på at du mener det du skriver, men for ørtende gang: Verden ser ikke sånn ut.

Jeg vet ikke hvor gammel kona di er, men hele utgangspunktet for tråden er at kvinner på generell basis får mindre uønsket seksuell oppmerksom etter at de kommer i en viss alder. Og fravær av noe som er uønsket, er vel stort sett betraktet som en positiv ting. 

Det var forøvrig èn eneste bruker som sa at hun kledde seg i stygge klær da hun var ung - det er vel ingen her som har påstått at kvinner i 40-50-årene gjør seg uattraktiv med vilje. Jeg elsker å pynte meg og bruker enhver anledning til det, men når jeg pynter meg i dag, så er det ikke for å vise mest mulig hud og former i trange og utringede plagg slik jeg ofte gjorde da jeg var ung. Det er nemlig stor forskjell på typen oppmerksomhet man får som noenogførtiåring i en feminin og litt "kledd" sommerkjole og som 22-åring i kort, trangt og utringet. Det er alltid hyggelig med fine komplimenter, men det er rett og slett ikke viktig for meg at "alle" (menn) synes jeg er attraktiv, det aller viktigste er faktisk at jeg føler meg fin, og så vil jeg såklart gjerne at samboeren min skal synes at jeg er fin :) 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (2 minutter siden):

Der har du et poeng som jeg er enig i.

Jeg synes allikevel det ser ut som om unge kvinner på fest velger å kle seg sexy. De som pakker seg inn er heller de som gjerne vil skjule en liten mage. Det ser ut som om det er mer vanlig at man ønsker å være attraktiv enn motsatt.

Tråden handler om at det er deilig å bli eldre og uattraktiv. Det var kanskje arrogant av meg å ikke tro på at noen føler det. Jeg får gi meg på det. men jeg tror ikke det er vanlig.

Blant yngre vil jeg tro det er mer vanlig. Husk at yngre kvinner har et mye større jag. Kvinner på min alder har ofte fått barn, er ofte i et langvarig forhold allerede. For disse kvinnene er nok familien viktigere enn noe annet. Det å passe inn, være attraktiv etc får mindre fokus. Jeg er mye mer opptatt av å skape gode relasjoner til andre i foreldregruppa knyttet til barnas skole enn å bli sjekket opp. Det at jeg skrev «uattraktiv» i overskriften var også sagt med et skjevt smil med hentydning til alle tråder rundt dette. For selv om den såkalte markedsverdien synker med årene er det ikke dermed sagt at vi blir opprørt av dette. 

Anonymkode: 5b984...774

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (3 minutter siden):

Jeg vet ikke hvor gammel kona di er, men hele utgangspunktet for tråden er at kvinner på generell basis får mindre uønsket seksuell oppmerksom etter at de kommer i en viss alder. Og fravær av noe som er uønsket, er vel stort sett betraktet som en positiv ting. 

Det var forøvrig èn eneste bruker som sa at hun kledde seg i stygge klær da hun var ung - det er vel ingen her som har påstått at kvinner i 40-50-årene gjør seg uattraktiv med vilje. Jeg elsker å pynte meg og bruker enhver anledning til det, men når jeg pynter meg i dag, så er det ikke for å vise mest mulig hud og former i trange og utringede plagg slik jeg ofte gjorde da jeg var ung. Det er nemlig stor forskjell på typen oppmerksomhet man får som noenogførtiåring i en feminin og litt "kledd" sommerkjole og som 22-åring i kort, trangt og utringet. Det er alltid hyggelig med fine komplimenter, men det er rett og slett ikke viktig for meg at "alle" (menn) synes jeg er attraktiv, det aller viktigste er faktisk at jeg føler meg fin, og så vil jeg såklart gjerne at samboeren min skal synes at jeg er fin :) 

Nettop! Husker i 20 årene jeg kunne velge bort kjoler jeg likte godt pga farge, snitt og mønster fordi det ikke fremhevet midjen/bena eller var utringet nok. Det er helt annerledes nå; kjøper kun klær jeg liker estetisk sett. Kvinner er ofte (ikke alltid) estetiske, vi trekkes mot farger og vakre ting. Det er samme mekanisme som gjør at jeg går berserk i garnbutikken. Jeg ser at jeg nå velger klær som fremhever min personlighet og ikke kropp.  

Anonymkode: 5b984...774

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Blant yngre vil jeg tro det er mer vanlig. Husk at yngre kvinner har et mye større jag. Kvinner på min alder har ofte fått barn, er ofte i et langvarig forhold allerede. For disse kvinnene er nok familien viktigere enn noe annet. Det å passe inn, være attraktiv etc får mindre fokus. Jeg er mye mer opptatt av å skape gode relasjoner til andre i foreldregruppa knyttet til barnas skole enn å bli sjekket opp. Det at jeg skrev «uattraktiv» i overskriften var også sagt med et skjevt smil med hentydning til alle tråder rundt dette. For selv om den såkalte markedsverdien synker med årene er det ikke dermed sagt at vi blir opprørt av dette. 

Anonymkode: 5b984...774

I den grad kvinner får trusene sine i snerk her på KG hver gang temaet kommer opp så vil jeg så absolutt si at dere blir opprørt. Ellers hadde du jo ikke engang brydd deg nok til å engang lage denne tråden så dere kunne rope i ekkokammeret deres hvor happy dere er med å ikke være attraktiv. 
 

Det foregår så mye mental gymnastikk i denne tråden for å komme frem til hvor fornøyd dere er med dere selv at det nesten er en studie i selvvillfarelse. 
 

Og til den her som tidligere ble så sjokkert over at 40+ er gammelt, og mente man ikke er gammel før man er 70. Nei. Bare nei! 

Anonymkode: cc199...dbd

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg er i et forhold på 20. året så tenker jeg lite på markedsverdi. Men, jeg er enig at det var godt å runde 40. Selv fikk jeg en ro jeg aldri har kjent på tidligere. Det hadde nok også litt å si at barna var store og man var ferdig med alt styret småbarnstiden fører med seg. Samtidig var det bare som at jeg plutselig begynte å se livet på en annen måte. Alt tullet jeg hang meg oppi før ble endelig veldig lite viktig. 
Nå fyller jeg snart 45 og synes det er helt greit😊

Anonymkode: 3a185...050

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I den grad kvinner får trusene sine i snerk her på KG hver gang temaet kommer opp så vil jeg så absolutt si at dere blir opprørt. Ellers hadde du jo ikke engang brydd deg nok til å engang lage denne tråden så dere kunne rope i ekkokammeret deres hvor happy dere er med å ikke være attraktiv. 
 

Det foregår så mye mental gymnastikk i denne tråden for å komme frem til hvor fornøyd dere er med dere selv at det nesten er en studie i selvvillfarelse. 
 

Og til den her som tidligere ble så sjokkert over at 40+ er gammelt, og mente man ikke er gammel før man er 70. Nei. Bare nei! 

Anonymkode: cc199...dbd

Det er en veldig A4 tankemåte å tenke at det ikke stemmer da. Alle er ikke sauer som vil det samme. 

Sier ikke at ingen blir opprørt, jeg snakker for meg selv- og håpet med tråden at andre 40+ kan vinkle dette annerledes og positivt (hvis de er opprørt av å bli eldre). 
Hva med å heller bli glad på våre vegne enn å skulle presse oss inn i boksen? 

Anonymkode: 5b984...774

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er en veldig A4 tankemåte å tenke at det ikke stemmer da. Alle er ikke sauer som vil det samme. 

Sier ikke at ingen blir opprørt, jeg snakker for meg selv- og håpet med tråden at andre 40+ kan vinkle dette annerledes og positivt (hvis de er opprørt av å bli eldre). 
Hva med å heller bli glad på våre vegne enn å skulle presse oss inn i boksen? 

Anonymkode: 5b984...774

Bare så enig. Og det er så sant at det å lande trygt i deg selv og innse at du definitivt ikke får verdi gjennom menns evaluering av deg er bare så...ekte godt😊. Og sett tilbake er jo selve ideen skrudd, at det beste kortet ditt er måten menn verdsetter utseendet ditt på, det er ganske tragisk at unge kvinner må leve med det.

Anonymkode: dd3c1...153

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

I den grad kvinner får trusene sine i snerk her på KG hver gang temaet kommer opp så vil jeg så absolutt si at dere blir opprørt. Ellers hadde du jo ikke engang brydd deg nok til å engang lage denne tråden så dere kunne rope i ekkokammeret deres hvor happy dere er med å ikke være attraktiv. 
 

Det foregår så mye mental gymnastikk i denne tråden for å komme frem til hvor fornøyd dere er med dere selv at det nesten er en studie i selvvillfarelse. 
 

Og til den her som tidligere ble så sjokkert over at 40+ er gammelt, og mente man ikke er gammel før man er 70. Nei. Bare nei! 

Anonymkode: cc199...dbd

Så...damned if you do, and damned if you don't. Vi får i følge deg "trusa i snerk" når vår manglende markedsverdi og attraktivitet blir påpekt i tråd etter tråd på KG, men når det lages en tråd om at vi er noen som kanskje ikke bryr oss så mye om de greiene der og trives ganske greit med "forfallet" vårt (som om vi var et hus eller noe), så er det jammen meg galt det og!

Det har ikke slått deg at det kanskje ikke først og fremst er selve påstandene om manglende markedsverdi, "gått ut på dato" og synkende attraktivitet som gjør at vi får "trusa i snerk" - men alt maset om dette. Man kan lure på hvorfor en del menn her inne synes det er så viktig å påpeke - gang på gang - hvor lite attraktive damer over en viss alder er. 

Det er ingen her som nekter deg å beholde ditt dårlige kvinnesyn,  men det er strengt tatt ingen som er så interessert i hva du mener, heller. Jeg svarer deg bare fordi jeg påtar meg den tunge oppgaven å fortelle deg hvor feil du tar - det er jo det minste jeg kan gjøre som takk for at du "opplyser" oss stakkars "villfarne" kvinner :fnise:

Anonymkode: 041ba...16f

  • Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så...damned if you do, and damned if you don't. Vi får i følge deg "trusa i snerk" når vår manglende markedsverdi og attraktivitet blir påpekt i tråd etter tråd på KG, men når det lages en tråd om at vi er noen som kanskje ikke bryr oss så mye om de greiene der og trives ganske greit med "forfallet" vårt (som om vi var et hus eller noe), så er det jammen meg galt det og!

Det har ikke slått deg at det kanskje ikke først og fremst er selve påstandene om manglende markedsverdi, "gått ut på dato" og synkende attraktivitet som gjør at vi får "trusa i snerk" - men alt maset om dette. Man kan lure på hvorfor en del menn her inne synes det er så viktig å påpeke - gang på gang - hvor lite attraktive damer over en viss alder er. 

Det er ingen her som nekter deg å beholde ditt dårlige kvinnesyn,  men det er strengt tatt ingen som er så interessert i hva du mener, heller. Jeg svarer deg bare fordi jeg påtar meg den tunge oppgaven å fortelle deg hvor feil du tar - det er jo det minste jeg kan gjøre som takk for at du "opplyser" oss stakkars "villfarne" kvinner :fnise:

Anonymkode: 041ba...16f

Superviktig å påpeke det ofte nok, kan jo ikke risikere at kvinner tror de er noe.

Anonymkode: dd947...387

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Superviktig å påpeke det ofte nok, kan jo ikke risikere at kvinner tror de er noe.

Anonymkode: dd947...387

Nei, og skulle de akseptere det, eller til og med sette pris på det, så må det også slås ned på. 

Anonymkode: b014e...ad6

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Er det ikke normalt da å kle seg pent når man skal ut i hvert fall? Alle gjør vel det sånn stort sett uten at det betyr at de kler seg for det motsatte kjønn. Det virker som det er en misoppfatning blant menn i hvert fall at kvinner kler seg for dem, men det tror jeg ikke at alltid stemmer. Man kler seg vel mest for seg selv og man kan også kle seg for venninner eller at andre generelt skal synes at man ser bra ut. Noen kler seg helt sikkert for å få oppmerksomhet fra menn ute på byen om de er ute etter det på byen.

Jeg kler meg pent og jeg kler meg også i klær som fremhever kroppen. Det er vel ganske normalt og trenger ikke å være noe vulgært over å gjøre det. Jeg fremhever de delene av kroppen jeg er fornøyd med. Det handler om at jeg føler meg bra og det handler om at jeg ønsker å fremheve min feminitet. At andre også synes at jeg ser bra ut er hyggelig selvfølgelig, men bare fordi man kler seg pent så er det ikke sånn at man higer etter oppmerksomhet fra menn. Jeg har for øvrig aldri vært sånn som har kledd meg veldig sexy.

Mulig jeg misforstår, men det virker som noen mener at man kler seg pent fordi man ønsker seksuell oppmerksomhet fra andre. Noe som ikke nødvendigvis stemmer, men det er helt normalt å kle seg etter anledning og være bevisst på hvordan man fremstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke lest alle sidene, men er helt enig med Ts. Tenk å kunne slippe. Orker ikke gå inn på mye jeg har hørt gjennom årene. Nå tror jeg endelig at jeg har fått kjøpt bolig, alene. Jeg kan fylle den med de farger jeg vil. Jeg kan være dårlig i fred og rod, ufør, når jeg er i friskere form, kan reise. Ingen slenger klær eller oppvask rundt seg. Jeg må rydde etter meg selv, ingen andre. Fy fader jeg har oppdratt barnet mitt godt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (3 timer siden):

Jeg tror vi bare må konkludere med å vi bor i forskjellige byer.

I går dro kona på en sommerfest. Hun skiftet fra baggy, slitt bukse til ny fin sommerkjole. Hun seg og ordet håret før hun skulle ut blant folk.

Hun skifter ikke til sjuskete klær når hun skal ut og treffe andre i håp om å bli uattraktiv. (Det ville jeg tatt som et faresignal.).Jeg tror ikke hun prøver å sjekke opp noen, men instinktet og kulturen i min by sier at man prøver å være attraktiv ute blant folk.

Ute på byen der jeg bor ser jeg ikke tusenvis av kvinner som prøver å gjøre seg usexy når de skal ut. 

Jeg er ikke tankeleser, men folk oppfører seg som om de gjør seg mest mulig attraktive for motsatt kjønn. Kanskje det er "for egen del", men resultatet er det samme.

Det er unntak. Det finnes menn som stiller i fett, uflidd hår og hullete T skjorte på jobb. De er kanskje sigma-males fra din omgangskrets?

Hvor bor du, hvor det er vanlig at kvinner gjør seg uattraktive før de skal ut og synes det er deilig å se aldringstegn? Der har jeg aldri vært.

Jeg tror på at du mener det du skriver, men for ørtende gang: Verden ser ikke sånn ut.

Men jeg forstår ikke, hvorfor skal jeg prøve å se stygg ut? Jeg tror du har misforstått noe her. Jeg vil være den beste versjonen av meg selv - for meg selv! Jeg vil ikke se ut som et takras slik at de jeg prater med lurer på hva som er galt. Jeg vil bare se ut som jeg gjør (jeg bruker ikke sminke heller) og gå i klær jeg føler meg vel i, som jeg syns er kule. Jeg vil at utseende ikke skal spille noen rolle for de jeg prater med, det er bare en del av meg. 

TS vil ikke se stygg ut, ingen her inne har vel skrevet det. Men vi gir F i om fremmede menn syns vi er vakre eller ikke. Forstår du forskjellen? Noen som har hatt problemer med for mye uønsket oppmerksomhet syns det er godt å bli eldre og at de ikke trenger å oppleve det lenger. Det betyr ikke at de går med joggebukse og fett hår! 

Håper dette var oppklarende, men kanskje er vi så ulike i tankegangen at du ikke klarer å sette deg inn i det. Og jeg mener det ikke nedlatende. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilRyan skrev (28 minutter siden):

Er det ikke normalt da å kle seg pent når man skal ut i hvert fall? Alle gjør vel det sånn stort sett uten at det betyr at de kler seg for det motsatte kjønn. Det virker som det er en misoppfatning blant menn i hvert fall at kvinner kler seg for dem, men det tror jeg ikke at alltid stemmer. Man kler seg vel mest for seg selv og man kan også kle seg for venninner eller at andre generelt skal synes at man ser bra ut. Noen kler seg helt sikkert for å få oppmerksomhet fra menn ute på byen om de er ute etter det på byen.

Jeg kler meg pent og jeg kler meg også i klær som fremhever kroppen. Det er vel ganske normalt og trenger ikke å være noe vulgært over å gjøre det. Jeg fremhever de delene av kroppen jeg er fornøyd med. Det handler om at jeg føler meg bra og det handler om at jeg ønsker å fremheve min feminitet. At andre også synes at jeg ser bra ut er hyggelig selvfølgelig, men bare fordi man kler seg pent så er det ikke sånn at man higer etter oppmerksomhet fra menn. Jeg har for øvrig aldri vært sånn som har kledd meg veldig sexy.

Mulig jeg misforstår, men det virker som noen mener at man kler seg pent fordi man ønsker seksuell oppmerksomhet fra andre. Noe som ikke nødvendigvis stemmer, men det er helt normalt å kle seg etter anledning og være bevisst på hvordan man fremstår.

Nettop, man kler seg ikke nødvendigvis for å glede andre, men for å føle seg vel og komfortabel. Klær handler vel så mye om egen sans estetikk og smak. Som at man f.eks falle for en nydelig tapet eller en spesifikk fin farge. Man blir glad selv av å gå kledd i noe man virkelig liker. Har ikke så mye å si om andre liker det eller ikke- for alle har forskjellig smak. Det jeg synes er verdens fineste plagg kan for andre være heselig. 
 

Det virker som mange menn prosisjerer sine egne oppfatninger om kvinner noe voldsomt.
 

Anonymkode: 5b984...774

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, AnonymBruker said:

I den grad kvinner får trusene sine i snerk her på KG hver gang temaet kommer opp så vil jeg så absolutt si at dere blir opprørt.

Anonymkode: cc199...dbd

Jeg er mann som bruker bokser, og hva så om jeg "får den i snerk"? Hva så om jeg er uenig med deg? Synker markedsverdien min nå? 🤯

Anonymkode: 533ca...484

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hespe3 skrev (20 timer siden):

Nei, ifølge en del av "mennene" her på KG går vi ut på dato når vi passerer 25......

Rart at dette bare gjelder damer og ikke disse mannfolkene. De bør gjerne ta turen til optikeren eller øyelege da det må være noe galt med synet. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

I den grad kvinner får trusene sine i snerk her på KG hver gang temaet kommer opp så vil jeg så absolutt si at dere blir opprørt. Ellers hadde du jo ikke engang brydd deg nok til å engang lage denne tråden så dere kunne rope i ekkokammeret deres hvor happy dere er med å ikke være attraktiv. 
 

Det foregår så mye mental gymnastikk i denne tråden for å komme frem til hvor fornøyd dere er med dere selv at det nesten er en studie i selvvillfarelse. 
 

Og til den her som tidligere ble så sjokkert over at 40+ er gammelt, og mente man ikke er gammel før man er 70. Nei. Bare nei! 

Anonymkode: cc199...dbd

Har du det ikke bra med deg selv da du må rakke ned på andre? 
Pass på så du ikke setter trusen din fast i glidelåsen når du leser dette. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har også merket meg at flere på KG kaller 40+ for "eldre".... Snodig, for jeg er 44, og er ikke "eldre". Det blir jeg når jeg bikker 70, tenker jeg .. 

Anonymkode: 1465c...591

En er jo "eldre" i 20-åringers øyne.

Anonymkode: f005a...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...